Gå til innhold

Jeg vil heller til helvette en guds himmel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke bruk så mye energi på å tenke på hva som skjer når vi dør, ts. Bruk heller tiden du har her på jorden godt! Gjør godt for andre, hvis du vil være en god kristen. Ikke driv på med skremsel og fjas.

Anonymkode: bf171...d01

Gud vil at vi skal få andre til å frykte gud. Folk må bli redd helvette for å innse at dem må prøve å komme til himmelen. Guds frykt redder mangen.

Anonymkode: f5049...3db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det eneste stedet helvete må finnes er vel på jorda, med tanke på all krig og elendighet rundt omkring.

Anonymkode: 1e99f...043

Dette er en midtgrunn der helvette og himmel kriger for å få menneskene på sin side. Det helvette som hersker på jorda er bare en liten smakebit av hva som er i helvette. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo i helvette nå for å gjøre opp for tidligere liv og gjøre deg fortjent til å komme til himmelen, ellers får du bare et nytt liv her på jorda(helvette). Hvis du vil bli en engel får du bli det før du dør. 

Anonymkode: 90b83...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er jo i helvette nå for å gjøre opp for tidligere liv og gjøre deg fortjent til å komme til himmelen, ellers får du bare et nytt liv her på jorda(helvette). Hvis du vil bli en engel får du bli det før du dør. 

Anonymkode: 90b83...a91

I hvilken av verdens eldste bøker står dette? Hvem som ikke er mennesker som er uten erfaring har fortalt deg dette? Satan. Satan styrer new age. Satan viser deg drømmer og overnaturlige ting hans tjenere er rundt deg hvert sekund og drar i tråder i ditt sinn og sier se her se der hør på dette, føles dette godt? Sier dem. Åpne dine øyne og ører for sannheten ikke for det som føles godt. Lucifer er er vakker og får deg til å føle deg varm og god og viser deg falsk kjærlighet for å forføre deg til helvette. Du kommer ikke tilbake hit.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men det står at man skal bli torturet og kjenne grusom smerte. Hold hånda di over en flamme og gange det en million ganger og opplev det i all evighet. Av å til når man våkner i en drøm føles det mer virkeligt der enn her.

Man kan ikke kjenne smerte uten fysisk kropp. Kjenner man smerte i drømmer, så er det fordi du du fortsatt tilhører en fysisk kropp, og ofte er det fordi man faktisk har vondt et sted mens man sover, og det kommer fram i drømmen.

Slutt med dette helvete tullet😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Man kan ikke kjenne smerte uten fysisk kropp. Kjenner man smerte i drømmer, så er det fordi du du fortsatt tilhører en fysisk kropp, og ofte er det fordi man faktisk har vondt et sted mens man sover, og det kommer fram i drømmen.

Slutt med dette helvete tullet😊

Feil. 

Anonymkode: cd14f...85c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror livet på jorden er «helvete». For meg er det iallefall det. Gleder meg til døden, når sjelen kan forlate en ødelagt kropp og alt det fører med seg, og bli fri fra smerter, frykt, sorg og alt det vonde livet har bragt med seg.

Anonymkode: bab26...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror livet på jorden er «helvete». For meg er det iallefall det. Gleder meg til døden, når sjelen kan forlate en ødelagt kropp og alt det fører med seg, og bli fri fra smerter, frykt, sorg og alt det vonde livet har bragt med seg.

Anonymkode: bab26...201

Uffda😢 skulle ønske du hadde rett. Skuffelsen kommer som verdens største slag. Virkeligheten er brutal men rettferdig forbi våres forståelse, for oss virker det ondt og urettferdig, og det føles sånn logisk sett i vårt menneske sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høre jo festlig ut. Det som irriterer meg er at Helvete ikke skrives med 2 t-er.

Anonymkode: c8a84...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høre jo festlig ut. Det som irriterer meg er at Helvete ikke skrives med 2 t-er.

Anonymkode: c8a84...021

Hvis du liker smerter kan du vel betale noen å påføre deg smerter på fritiden da slipper du å vente så lenge 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 18.55):

Feil. 

Anonymkode: cd14f...85c

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...