Gå til innhold

Jeg vil heller til helvette en guds himmel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er lyden av helvette. Høres ikke så kult ut som folk skal ha det til 😅  see ya in hell?  Lets be edgy together and take the higway to hell! Oooohhh! So cooll hvis helvette finnes så høres det nok ut som det her. Og det er bra det isåfall fins en him el da har vi i det minste en sjangs. Men dem fleste tar ikke imot den sjangsen og anntar dem vet alt om universet baser på enverden styrt og manipulert av satan. Lykke till

Anonymkode: f5049...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I helvete er alle menneskene jeg kan relatere mest til, hvem vil til himmelen der kun de kjedelige menneskene ender opp?.

It's a party in hell, it's a war in heaven

Anonymkode: 3700e...583

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I helvete er alle menneskene jeg kan relatere mest til, hvem vil til himmelen der kun de kjedelige menneskene ender opp?.

Ja ha en fin tur! Ingen får nyte noe som helst i helvette der er man ensom rundt demoner som tortureter deg i all evighet😄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (Akkurat nå):

Jeg vil heller til Valhall. 

Du er jo påvei dit så du får ditt ønske oppfylt🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er jo påvei dit så du får ditt ønske oppfylt🥰

:paff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her er lyden av helvette. Høres ikke så kult ut som folk skal ha det til 😅  see ya in hell?  Lets be edgy together and take the higway to hell! Oooohhh! So cooll hvis helvette finnes så høres det nok ut som det her. Og det er bra det isåfall fins en him el da har vi i det minste en sjangs. Men dem fleste tar ikke imot den sjangsen og anntar dem vet alt om universet baser på enverden styrt og manipulert av satan. Lykke till

Have a Nice trip to hell bastard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'd rather reign in Hell some said, than serve in Heaven.

Anonymkode: d6d7e...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2023 at 1:33 PM, AnonymBruker said:

Så mennesker som dreper og voldtar barn på det grusomste er personer du føler samhold med? Og de er bedre enn såkalte "kjedelige" mennesker som ikke gjør det?

Pussig.

Anonymkode: 3aca8...108

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tro på Gud for å tro på helvete, det er to sider av samme sak. Ingen Gud,intet helvete.

Anonymkode: 225dd...881

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du erfare det da vettu. Så ombestemmer du deg nok ganske raskt. Det er typisk unge, naive sjeler som søker den veien. Eller folk som sitter inne med mye hat og bitterhet pga negative erfaringer i livet. Dermed  lukket hjertet sitt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om man havner på kg i all evighet da? Teller det som himmel eller helvete? Å måtte diskutere uten stans hvorfor man er anonym bruker, om kode på mobilen betyr utroskap, og om kvinner bør senke kravene og formere seg med incels.

Anonymkode: f97df...1ac

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 13.37):

Ja ha en fin tur! Ingen får nyte noe som helst i helvette der er man ensom rundt demoner som tortureter deg i all evighet😄

Det er nok heller Valhalla eller underverdenen man kommer til, eller man havner i et nytt liv? Ingen vet. Jeg vet ihvertfall at jeg først lurte på om du hadde drukket. 

Anonymkode: d2b6d...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvete finnes ikke. Og hvorfor snakker man om å brenne i helvete? Spiller ingen rolle det i så fall. Man har jo ikke lenger noen fysisk kropp etter døden.

Anonymkode: 1e99f...043

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste stedet helvete må finnes er vel på jorda, med tanke på all krig og elendighet rundt omkring.

Anonymkode: 1e99f...043

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk så mye energi på å tenke på hva som skjer når vi dør, ts. Bruk heller tiden du har her på jorden godt! Gjør godt for andre, hvis du vil være en god kristen. Ikke driv på med skremsel og fjas.

Anonymkode: bf171...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Helvete finnes ikke. Og hvorfor snakker man om å brenne i helvete? Spiller ingen rolle det i så fall. Man har jo ikke lenger noen fysisk kropp etter døden.

Anonymkode: 1e99f...043m

Men det står at man skal bli torturet og kjenne grusom smerte. Hold hånda di over en flamme og gange det en million ganger og opplev det i all evighet. Av å til når man våkner i en drøm føles det mer virkeligt der enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...