AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Del Skrevet 16. januar 2023 Hei! Det ble oppdaget at svangerskapet var utenfor livmoren tidlig november 2022. Fjernet venstre eggleder. Jeg blødde av og på litt over en uke etter operasjonen. Fikk jeg mensen 26 dager etter operasjonen og tenkte jeg var tilbake i vanlig syklus igjen. Etter mens var jeg obs på eggløsningssymptomer, men etter det jeg merket så var det ingen. Skulle hatt mensen igjen nå for 7 dager siden (ifølge min vanlige syklus), men det kommer ikke. Har bare gått 31 dager siden sist, men kjenner jeg blir stresset av at det ikke kommer. Synes det er rart da mens kom ganske normalt først, men nå ikke. Kan hende det er unødvendig å tenke så på det, men vi ønsker å bli gravide igjen, helst nå🙈 Og er rett og slett bekymret for at mensen skal utebli og vi ikke får det til. Synes det var forferdelig at det skulle gå slikt som dette, vi skulle jo få vårt første barn, men slik ble det ikke. Kjøpt eggløsningstester som skal brukes etter jeg får mensen for å prøve å få mer oversikt. Kan det være at eggløsningen ikke har kommet, derfor ikke mensen? Uansett, er det noen som kan fortelle om sine erfaringer med mens etter exu? Hjelp! Anonymkode: ae866...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Del Skrevet 16. januar 2023 Ingen som har tidligere erfaringer de kan dele med meg? Anonymkode: ae866...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg fikk mens 32 dager etter operasjon og fjerning av eggleder pga exu. Hadde ikke regelmessig syklus før exu'n, men den stabiliserte seg på 31-32 dager etter operasjonen. Anonymkode: c9e2a...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #4 Del Skrevet 17. januar 2023 Ikke samme, men vanlig ma/sa. Neste mens kom 8 uker etter jeg startet blø først. Anonymkode: d912e...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Del Skrevet 17. januar 2023 Kan du være gravid igjen? Jeg fjernet også egglederen. Blødde ca en ukes tid, hadde 5 dager opphold og blødde igjen i noen dager. De kunne ikke svare på om det bare var blødning etter exu eller mensen som kom, men det må ha vært mensen, for jeg hadde positiv test 4 uker etter at den siste blødningen startet. Min syklus har alltid vært veldig regelmessig, og kom fort tilbake etter fødsel også, så det kan jo ha noe å si. Det er helt sikkert ikke unormalt at den er litt uregelmessig i starten etter en exu😊 Anonymkode: 85cbd...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå