AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Del Skrevet 15. januar 2023 Gud har vist meg noen ting som er sant. Før, for 25 år siden, viste Gud meg at det ikke er tre deler av Gud, men bare to. Faren og Sønnen, og de har en spesiell ånd som heter Den Hellige Ånd. Og når folk dør og går til et dårlig sted, betyr ikke det at de vil være i smerte for alltid, men at de vil bli ødelagt helt, akkurat som byene Sodoma og Gomorra ble ødelagt. Siden jeg har fortalt dette til folk, har noen vært uenige med meg, mens andre har vært støttende. Anonymkode: aba9e...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gud har vist meg noen ting som er sant. Før, for 25 år siden, viste Gud meg at det ikke er tre deler av Gud, men bare to. Faren og Sønnen, og de har en spesiell ånd som heter Den Hellige Ånd. Og når folk dør og går til et dårlig sted, betyr ikke det at de vil være i smerte for alltid, men at de vil bli ødelagt helt, akkurat som byene Sodoma og Gomorra ble ødelagt. Siden jeg har fortalt dette til folk, har noen vært uenige med meg, mens andre har vært støttende. Anonymkode: aba9e...45b Du trenger jesus. Djevelen spiller deg et puss. Djevelen snakker til alle hele tiden. Anonymkode: 1cad8...c6a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 16. januar 2023 #3 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Gud har vist meg noen ting som er sant. Før, for 25 år siden, viste Gud meg at det ikke er tre deler av Gud, men bare to. Anonymkode: aba9e...45b På hvilken måte har du verifisert at det var Gud som snakket til deg, og at det ikke bare var innbilning? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. januar 2023 #4 Del Skrevet 16. januar 2023 Gud snakket nettopp til meg også. Han sa du var på trynet og at jeg ikke skulle høre på deg. Og så velsignet han ateismen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Del Skrevet 16. januar 2023 Akkurat samme doktrine som en viss sekt. De påstår de får råd fra usynlig kraft. Spørsmålet er hvilken. Anonymkode: 95242...4eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. januar 2023 #6 Del Skrevet 16. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Gud snakket nettopp til meg også. Han sa du var på trynet og at jeg ikke skulle høre på deg. Og så velsignet han ateismen. Fysj. Finnes ikke noe verre enn hedningene som kaller seg ateister. Så mye drittprat om de kristne fra den kanten skal man lete lenge etter. Trist at dere har latt dere villede av djevelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 16. januar 2023 #7 Del Skrevet 16. januar 2023 Adrenalina1 skrev (55 minutter siden): Fysj. Finnes ikke noe verre enn hedningene som kaller seg ateister. Så mye drittprat om de kristne fra den kanten skal man lete lenge etter. Trist at dere har latt dere villede av djevelen. Men drittprat fra deg om at det ikke finnes noe verre enn oss ateister og at vi har latt oss lede av djevelen er helt greit eller? Snakk om å se flisen i sin brors øye men ikke bjelken i sitt eget (fritt etter Matteus 7.3). Du burde lese noen av visdomsordene i Bibelen om ikke å dømme andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. januar 2023 #8 Del Skrevet 16. januar 2023 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Fysj. Finnes ikke noe verre enn hedningene som kaller seg ateister. Så mye drittprat om de kristne fra den kanten skal man lete lenge etter. Trist at dere har latt dere villede av djevelen. Om jeg skulle la meg lede av djevelen så må jeg jo anerkjenne gud og Jesus og julenissen. Og det gjør jeg ikke, ergo klarer jeg djevelskapen min helt alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 16. januar 2023 #9 Del Skrevet 16. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): ergo klarer jeg djevelskapen min helt alene. Enig Det å ikke settes ansvarlig for sin egen djevelskskap og gode handlinger, er noe av det jeg syns er mest skadelig med religion 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #10 Del Skrevet 16. januar 2023 Hvordan vet man egentlig at det er Gud man har snakket med? Det kunne jo like gjerne være djevelen, eller en nabo som ringte feil. Jeg lurer også litt på, siden man tror på at Gud snakket med folk før, hvorfor tror ikke folk på når de sier at de har snakket med Gud nå lengre? Nå er du mentalt ustabil om du snakker med Gud, men ikke før i tiden nei. Hvis Gud ikke snakker med folk mer, hvorfor ikke? Har han stukket av? På den andre siden om han fortsatt snakker til folk, hvorfor kommer det ikke nye kapitler i boka da? Anonymkode: ffa18...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. januar 2023 #11 Del Skrevet 16. januar 2023 Rosakatt skrev (11 minutter siden): Enig Det å ikke settes ansvarlig for sin egen djevelskskap og gode handlinger, er noe av det jeg syns er mest skadelig med religion Yep. Driter jeg meg ut så er det meg. Ikke djevelen. Gjør jeg noe godt så er det meg. Ikke Gud. Ta ansvar for egen drittadferd! Og seiere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 17. januar 2023 #12 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 14.02): Gud har vist meg noen ting som er sant. Før, for 25 år siden, viste Gud meg at det ikke er tre deler av Gud, men bare to. Faren og Sønnen, og de har en spesiell ånd som heter Den Hellige Ånd. Og når folk dør og går til et dårlig sted, betyr ikke det at de vil være i smerte for alltid, men at de vil bli ødelagt helt, akkurat som byene Sodoma og Gomorra ble ødelagt. Siden jeg har fortalt dette til folk, har noen vært uenige med meg, mens andre har vært støttende. Anonymkode: aba9e...45b Kanskje det er djevelen som prøver å villede deg eller så er du bare psykotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 17. januar 2023 #13 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan vet man egentlig at det er Gud man har snakket med? Det kunne jo like gjerne være djevelen, eller en nabo som ringte feil. Jeg lurer også litt på, siden man tror på at Gud snakket med folk før, hvorfor tror ikke folk på når de sier at de har snakket med Gud nå lengre? Nå er du mentalt ustabil om du snakker med Gud, men ikke før i tiden nei. Hvis Gud ikke snakker med folk mer, hvorfor ikke? Har han stukket av? På den andre siden om han fortsatt snakker til folk, hvorfor kommer det ikke nye kapitler i boka da? Anonymkode: ffa18...d7a I det gamle testamentet snakket Gud igjennom profetene. I den nye pakt så mottar de troende den hellige ånd som veileder oss, men alltid i samsvar med Bibelen. Men ja, det er vanskelig å vite at det er Gud. Det er mye falske profetier fra kristne som hører det de vil høre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå