Gå til innhold

SENSAI

Almond

Anbefalte innlegg

Jeg bruker bruker kun hudpleie fra ZO, Elixir Cos. og Dermalogica da jeg vet det er gode og virkningsfulle ingredienser som peptider, retinol etc etc. 

Jeg er godt kjent med SENSAI sine produkter, har tidvis brukt rens fra dem. Så leser jeg litt om feks Cellular Performance Emulsion som jeg brukte for mange (mange!) år siden før jeg ble viten om feks retinol. Nevnte produkt får jo vanvittig bra tilbakemeldinger over alt, og da lurer jeg litt på om disse produktene _faktisk_ er bra for en voksen hud på 35-40 år, eller om det fortsatt (?) bare er «parfymeri-dritt». Er det noen som vet? 
SENSAI er jo et velkjent og stort japansk merke over flere år så skulle jo tru at det er noe innhold og bra 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sensai sine produkter er ikke først og fremst basert på aktive ingredienser, selv om noen av dem inneholder niacinamide og små mengder eksfolierende syrer. Det er bl.a.  silkeekstrakt som er en av "hemmelighetene" bak merkets popularitet. Silkeekstrakt inneholder aminosyrer, som beskytter huden og hjelper den til å holde på fuktighet. Silkeekstrakt inneholder også antioksidanter.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (3 timer siden):

Sensai sine produkter er ikke først og fremst basert på aktive ingredienser, selv om noen av dem inneholder niacinamide og små mengder eksfolierende syrer. Det er bl.a.  silkeekstrakt som er en av "hemmelighetene" bak merkets popularitet. Silkeekstrakt inneholder aminosyrer, som beskytter huden og hjelper den til å holde på fuktighet. Silkeekstrakt inneholder også antioksidanter.

Ja det gir mening, takk 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...