AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #41 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 13.19): I mangel av noe å se på tv i gårkveld, så jeg Troll på Netflix. Litt av grunnen var at jeg så den kvinnelige hovedrolleinnehaveren på Kåss til kvelds, og hun virket veldig selvsikker og stolt over egne prosjekter og prestasjoner. Jeg ser generelt lite film, og hadde ingen spesielle forventninger, men hjelpes... Dette var rett og slett elendig og direkte flaut🙈 Eller er jeg helt på bærtur her? Hva synes dere? Anonymkode: 1ecdb...e63 Hun ser jo så mye penere og yngre ut "i virkeligheten" enn på film! Når det gjelder filmen så er den forferdelig dårlig. Det var nesten vondt å se på noen ganger. At noen kaller dette en veldig bra film er for meg komplett uforståelig. Men trollet var bra. Anonymkode: e429d...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #42 Del Skrevet 17. januar 2023 Den var så elendig og pinlig dårlig at vi etter 20 minutter begynte å spole oss gjennom filmen, bare sånn at vi fikk sett trollet. Dårlig historie, dårlig manus og veldig dårlige skuespillerprestasjoner (og da særlig den kvinnelige hovedrollen). Anonymkode: 7dd16...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolmøy29 Skrevet 17. januar 2023 #43 Del Skrevet 17. januar 2023 Neppe en Oscar-kandidat, men en helt ålreit film. Vært på de fleste av stedene den er spilt inn på. Kult å se de plassene på lerettet. Lun og god humor. Terningkast 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå