Gå til innhold

Hvordan tar du fotbad hjemme?

Fersken90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker fotbad med grønnsåpe, mye bedre enn mye annet som blir solgt, bruker scholl sin fotfil for fjerning av hard dø hud, bruker filer fra H&M til å file negler, skyver neglebånd tilbake og renser oppå og under neglene med utstyr lagt for dette, deretter polerer jeg neglene. Til slutt smører jeg føttene med en god fotkrem.

Ingenting føles bedre en velstelte føtter😍

Endret av Jentegutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å bruke kjemisk eksfoliering til å få bukt med veldig tørr og hard hud på føttene. Der er Paulas Choice 10% AHA bodylotion utrolig god. Også elsker jeg Ceraves fotkrem. 

Bruker eksfolieringa 1-2 ganger i uka, og Ceraves fotkrem 2-3 ganger i uka. Også bruker jeg Carbaderm (m/ 10% karbamid) i ny og ne. De har blitt babymyke, glatte og hydrert:)

Anonymkode: 3458b...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker å bruke kjemisk eksfoliering til å få bukt med veldig tørr og hard hud på føttene. Der er Paulas Choice 10% AHA bodylotion utrolig god. Også elsker jeg Ceraves fotkrem. 

Bruker eksfolieringa 1-2 ganger i uka, og Ceraves fotkrem 2-3 ganger i uka. Også bruker jeg Carbaderm (m/ 10% karbamid) i ny og ne. De har blitt babymyke, glatte og hydrert:)

Bruker også en fotfil av og til, eller ved behov som ikke er så ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...