Fersken90 Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 Ser jeg må begynne å ta vare på føttene mine, men er helt ny på stell av føtter. Hvilken fremgangsmåte har du for fotbad med litt ru og hard hud på hæler og fotsåler? Hva anbefaler du av produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 14. januar 2023 #2 Del Skrevet 14. januar 2023 Fersken90 skrev (3 minutter siden): Ser jeg må begynne å ta vare på føttene mine, men er helt ny på stell av føtter. Hvilken fremgangsmåte har du for fotbad med litt ru og hard hud på hæler og fotsåler? Hva anbefaler du av produkter? Vanlig balje ( ikke noe elektrisk ), epsom salt, en fotfil ( en gang i uka ) og en god fotkrem ( hver dag ). Scholl sin fotkrem har vært favoritten min i mange år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersken90 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2023 Takk! Hva hjelper saltet mot? Og hvor lenge sitter man med føttene i vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg har sånn elektrisk fotbad med vibrasjon og bobler, egentlig oppskrytt, vanlig balje hadde vært bra nok, og lettere å rengjøre. Bruker fil innimellom, men har nesten ikke noe å bruke det på. Klipper negler. Smører bena med Scholl fotkrem daglig, kveld. Anonymkode: 3933a...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 14. januar 2023 #5 Del Skrevet 14. januar 2023 Fersken90 skrev (11 minutter siden): Takk! Hva hjelper saltet mot? Og hvor lenge sitter man med føttene i vannet? Fotbadsalt er mykgjørende. 5-10 minutter i lunkent vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersken90 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sånn elektrisk fotbad med vibrasjon og bobler, egentlig oppskrytt, vanlig balje hadde vært bra nok, og lettere å rengjøre. Bruker fil innimellom, men har nesten ikke noe å bruke det på. Klipper negler. Smører bena med Scholl fotkrem daglig, kveld. Anonymkode: 3933a...6fa Ja, det er jo et viktig poeng at den må være tålig grei å vaske. Ser de selger oljer til å ha oppi for å mykjøre. Ikke nødvendig med olje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 14. januar 2023 #7 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg bruker en vanlig balje som har plass til to føtter. Salt og spesialprodukter er sikkert bra, men tror det viktigste er å sitte lenge slik at huden mykner og bløtgjøres. Jeg bruker flytende håndsåpe. Etter fotbad gnir jeg godt med frottêhåndkle og klipper og rengjør negler. Har Scholl fotkrem på til slutt. Kjøpte en elektrisk fotfiler for noen år siden, og når jeg har god tid bruker jeg den også. Foretrekker den framfor de manuelle fotfilene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. januar 2023 #8 Del Skrevet 14. januar 2023 Dette! Så effektivt, SÅ enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Del Skrevet 14. januar 2023 Sånn stein til å file føttene er hundre ganger mer effektivt enn manuell/elektrisk fotfil. Brukes på våt hud. Anonymkode: 59b1c...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #10 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg har hverken tid eller tålmodighet til fotbad støtt og stadig, så tar heller en runde eller to med disse i året. https://www.youty.no/product/baby-foot-easy-pack-93660?gclid=CjwKCAiAwomeBhBWEiwAM43YIHOw-QgVD7eDfy_kef-VlbqioYIUPNnC8jpJaMnibXevdQk5yMryWxoCZDYQAvD_BwE Supereffektivt. Anonymkode: 2e5f4...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 15. januar 2023 #11 Del Skrevet 15. januar 2023 Tar føttene i vann i en vanlig balje i 10-15 min ca. Av og til noe i, av og til ikke. Tar på glycolsyre (The Ordinary sin) for å løse opp død hud, klipper negler etc. Dypper føttene i vann, tørker godt mellom tærne og tar på tykt lag med en god krem (Carbaderm vanligvis), så bomullsokker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #12 Del Skrevet 15. januar 2023 Dusjer som vanlig også filer jeg under føttene med en type stein som funker mye bedre enn de fotfilene. Bruker en børste til å vaske under neglene. Anonymkode: 98514...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dusjer som vanlig også filer jeg under føttene med en type stein som funker mye bedre enn de fotfilene. Bruker en børste til å vaske under neglene. Anonymkode: 98514...249 Hvilken stein? Har du link? Anonymkode: 719f4...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 15. januar 2023 #14 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg tar en sånn anova precision cooker for å varme vannet, så stapper jeg et håndkle i toalettet, og fyller det opp til kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 15. januar 2023 #15 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvilken stein? Har du link? Anonymkode: 719f4...d14 Tipper det er pimpstein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Del Skrevet 15. januar 2023 ajarRun skrev (12 minutter siden): Jeg tar en sånn anova precision cooker for å varme vannet, så stapper jeg et håndkle i toalettet, og fyller det opp til kanten. Klogger du driteren? Anonymkode: 8b24b...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #17 Del Skrevet 15. januar 2023 Sverger til fotbad med grønnsåpe! Også filing og loccitaine sin fotkrem Anonymkode: 577d3...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #18 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånn stein til å file føttene er hundre ganger mer effektivt enn manuell/elektrisk fotfil. Brukes på våt hud. Anonymkode: 59b1c...64b AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dusjer som vanlig også filer jeg under føttene med en type stein som funker mye bedre enn de fotfilene. Bruker en børste til å vaske under neglene. Anonymkode: 98514...249 Kan dere linke til en sånn stein? Anonymkode: e24ca...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #19 Del Skrevet 15. januar 2023 En gang i uken tar jeg fotbad og steller føttene. Tar fotbad først, ca 20min, filer føttene etterpå med fil og smører med krem. Det er alt. Har aldri hard hud, etter at jeg begynte med denne ritualer. 🥰🥰 Ps. her er hva jeg bruker Anonymkode: 70df2...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 15. januar 2023 #20 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan dere linke til en sånn stein? Anonymkode: e24ca...610 Denne er god; https://studio5hudpleie.no/produkt/titania-skrubber-vekk-dodhud-pa-fottene/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå