AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 Og har enda ikke klart å bli gravid. Det kjennes ut som jeg blir knust hver gang jeg tar en test også nei, ikke gravid… hvor lang tid kan det ta etter en har kutta ut bruken av p-piller? Jeg brukte det fast helt fra jeg var 16-29, så det blir jo omtrent 15 år, og jeg er redd jeg ikke klarer å bli gravid. Anonymkode: 84a06...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. januar 2023 #2 Del Skrevet 14. januar 2023 Det blir du nok, men det er ikke uvanlig å prøve et år. ❤️ Hvordan er syklusene dine, hvor ofte får du mensen ? Bruker du eltester for å se om du har eggløsning ? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. januar 2023 #3 Del Skrevet 14. januar 2023 Det kan 1 år før eventuell du får normalt syklus. Har du eggløsning? Mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Del Skrevet 14. januar 2023 Tok akkuratt et år fra jeg sluttet på p piller til jeg ble gravid. Fant ut at jeg hadde stoffskifteproblemer og lavt d-vitamin nivå, så det kunne väre en utlösende faktor. Anonymkode: cd619...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Del Skrevet 14. januar 2023 Ville tatt en tur til legen for å sjekket vitaminer og mineraler, og har du tatt eggløsningstester for å se om du har eggløsning? Har du regelmessig mens? Anonymkode: 5c4d1...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Del Skrevet 14. januar 2023 1år og 1mnd fra p-pille slutt. Prøvde dog ikke like aktivt hver måned. Anonymkode: fde91...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Del Skrevet 14. januar 2023 3 år siden jeg sluttet på pillen, og 1 år siden vi aktivt begynte å prøve (fram til for 1 år siden brukte vi kondom eller holdt oss unna el dager). Venter på time hos gynekolog. Har hatt, og har det på samme måte. Det føles ut som håpet blir mindre og mindre for hver måned som går. Som om man kan se lyset brenne raskere og raskere nedover. Er vondt, spesielt når man ser "alle andre" blir gravid med nummer 1,2 og 3. Jeg håper det snart sitter for deg❤️ Anonymkode: cfb9e...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Del Skrevet 15. januar 2023 Skyldte på meg selv og p-pillebruk i over ett år. Så viste det seg at mannen var problemet. Anonymkode: 1c75b...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Del Skrevet 15. januar 2023 Tok litt over 3 år før jeg ble gravid med første etter p-pilleslutt. Normal syklus og ikke noe galt med noen av oss. De andre barna gikk det litt raskere med (under 1 år). Anonymkode: 47658...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 16. januar 2023 #10 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Jeg brukte 10 sykluser på å bli gravid etter p-pille slutt. De første syklusene var litt på tur så usikker på om kroppen egentlig var i stand til å bli gravid igjen med en gang. Veldig tungt når man ønsker seg en liten en og testene viser negativ måned etter måned ❤ Føler med deg, men jeg håper det er kroppen som nullstiller seg og at su vil bli gravid nå snart 🤞 Endret 16. januar 2023 av Lillrex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 16. januar 2023 #11 Del Skrevet 16. januar 2023 Vi ble gravide etter 9 mnd😊 Gikk ikke da vi prøvde aktivt med eggløsningstester og timing. Satt når vi sluttet med det😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå