AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #201 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du skjønner, blant mine venner er det sånn, som sagt, at hvis jeg betaler for taxi denne gangen, betaler de neste gang. Alle husker hvem sin tur det er og alle er fornøyde. Anonymkode: ca892...0c1 La meg gjette: det er aldri du som sitter igjen med hele med taxiregningen 😂 Anonymkode: 42ad7...cb0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #202 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du skjønner, blant mine venner er det sånn, som sagt, at hvis jeg betaler for taxi denne gangen, betaler de neste gang. Alle husker hvem sin tur det er og alle er fornøyde. Anonymkode: ca892...0c1 Spøk til side: hva med når det er spleiset på taxi, gave, opphold, mat, pynt, osv osv Noen her lagt ut kroner 40,- og andre 400,- og andre igjen 4000,- Da er det greit med vipps oppgjør skal jeg si deg 😉 Anonymkode: 42ad7...cb0 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #203 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skjønner, blant mine venner er det sånn, som sagt, at hvis jeg betaler for taxi denne gangen, betaler de neste gang. Alle husker hvem sin tur det er og alle er fornøyde. Anonymkode: ca892...0c1 Det hender stadig jeg tar taxi med folk jeg ikke vet om jeg ser neste år eller om 20 år. Jeg mente ikke at du og jeg var nære venner, men mulig vi hadde vært på samme fest på nyttårsaften eller kurs med jobb og skulle samme vei feks. Da hadde jeg fælt meg kjip for og ikke og kunne vipse . Med søsteren min og nærmeste venner kan vi ta annenhver gang , og går det ikke opp i opp så går det greit det og. Anonymkode: 2ad19...f71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #204 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): La meg gjette: det er aldri du som sitter igjen med hele med taxiregningen 😂 Anonymkode: 42ad7...cb0 😅😅 nettopp. Anonymkode: 2ad19...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. januar 2023 #205 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg har ikke VIPPS lengre godt og si til jenter/kvinner at man ikke har det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #206 Del Skrevet 14. januar 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Fordi mobilen kan bli hakket Anonymkode: ca892...0c1 Vipps fungerer selv om du skulle få hakk på telefonen, så sant skjermen ikke er så ødelagt at du ikke ser noe Anonymkode: a1353...6ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #207 Del Skrevet 14. januar 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Hjelpe meg - har man aldri hørt om kodebrikke, eller tror folk at man lever i steinalderen om man ikke har Bank-ID? Nei, jeg har ikke penger i madrassen; jeg har faktisk nettbank. Og kredittkort forbeholdt kjøp på nett. Fastlege har jeg også, og fastlegen kan byttes pr. telefon, Skatteetaten sender meg selvangivelsen på papir og jeg returnerer den på papir om jeg har noe å rette. Kort sagt - null behov for Bank-ID; pussig at det er så mye svindel med dette der godtroende blir utnyttet samtidig som man bastant påstår at alle på liv og død må ha det; enkelte burde aldri ha hatt Bank-ID når de blir svindlet for et par hundre tusen, og hvis man ikke tror at Bank-ID kan misbrukes, er det bare å google dette. Anonymkode: b1084...fee Kodebrikken er Bank-iD.... Anonymkode: a1353...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #208 Del Skrevet 15. januar 2023 13 hours ago, Mardina said: Ja og hva så? Jeg har tid til å vente jeg. Har ikke folk mulighet til å bruke 10 minutter av sin dyrebare tid, på overføre via bank, så får jeg betale for den kaffekoppen selv. Noe jeg selvfølgelig ville gjort uansett. Jeg forventer ikke at folk skal legge ut for meg. Vil jeg ha en kopp kaffe, så betaler jeg jo for det selv. Vipps er ikke en nødvendighet og noe man MÅ ha. 95% av det vi har i dag er ikke en nødvendighet Anonymkode: a1353...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #209 Del Skrevet 15. januar 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke vipps orker ikke tanken på å vippskrav. Anonymkode: 8b360...9fd Hæ? Anonymkode: a1353...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #210 Del Skrevet 15. januar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Takket være Norges Bank og deres standhaftighet, men det er ingen garanti for at dette vil vedvare; kanskje man en vakker dag likevel bestemmer seg for å avskaffe kontanter - naturligvis i beste mening, for å forebygge svart arbeid, kriminalitet, terror og hjelpe barna. Hvis du hindrer folk i å "glemme å betale", kan det hende at den fattige som vanligvis unnskylder seg med at hun har glemt pengene, forsvinner fra venninnegjengen. Ikke alle har like god råd, og ikke alle tør å innrømme dette. Anonymkode: b1084...fee Hvis de ikke tørr å innrømme dette ovenfor sine bestevenner så er de ikke venner mener jeg, så da kan de like gjerne forsvinne fra venninnegjengen Anonymkode: a1353...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #211 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg har ikke. Jeg liker ikke at ukjente kan søke meg opp med navn og nummer. Anonymkode: c07f6...d83 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #212 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg har Vipps, men bare som en nødløsning. La det inn etter den dagen i fjor alle kortleserne i butkkene var nede samtidig. Men hender jo Vipps er nede også, og som betalingsløsning er det fortsatt håpløst tungvint. Glemmer ikke den køen da alle sto på 16. mai og skulle logge seg på og slå inn nummeret til butikksjefen. Ellers får jeg inntrykk fra tråden her at jeg er den eneste som ikke til stadighet spleiser på ting eller legger ut for andre som har glemt kort eller penger? Og som aldri hadde hørt om reko-ringen? Anonymkode: 87ce2...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #213 Del Skrevet 15. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Du skjønner, blant mine venner er det sånn, som sagt, at hvis jeg betaler for taxi denne gangen, betaler de neste gang. Alle husker hvem sin tur det er og alle er fornøyde. Anonymkode: ca892...0c1 Men da betaler du jo ikke for "dine ting" som du har skrytt så av i denne tråden? Anonymkode: a1353...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 15. januar 2023 #214 Del Skrevet 15. januar 2023 Aldri brukt. For lett å bli kvitt penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #215 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har Vipps, men bare som en nødløsning. La det inn etter den dagen i fjor alle kortleserne i butkkene var nede samtidig. Men hender jo Vipps er nede også, og som betalingsløsning er det fortsatt håpløst tungvint. Glemmer ikke den køen da alle sto på 16. mai og skulle logge seg på og slå inn nummeret til butikksjefen. Ellers får jeg inntrykk fra tråden her at jeg er den eneste som ikke til stadighet spleiser på ting eller legger ut for andre som har glemt kort eller penger? Og som aldri hadde hørt om reko-ringen? Anonymkode: 87ce2...ee6 Vi spleiser og legger ikke ut for folk som har glemt kort eller penger og ikke har vips ( bortsett fra steder de kun tar vips) , men for de som har med kort eller penger eller vi ikke møter fysisk som ikke har vips 😅. håper du vipset butikken og ikke butikksjefen 🤣 senest før jul var jeg på et utested hvor bankterminalen streiket ut på kvelden og de kun tok vips , men det er jo ikke tungvint? Anonymkode: 2ad19...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #216 Del Skrevet 15. januar 2023 4 hours ago, Maskinfører said: Jeg har ikke VIPPS lengre godt og si til jenter/kvinner at man ikke har det Hvorfor må du si at du ikke har vipps til kvinner? Anonymkode: a1353...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #217 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må du si at du ikke har vipps til kvinner? Anonymkode: a1353...6ed Han blander sikkert med Tinder 🤣 Anonymkode: 2ad19...f71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #218 Del Skrevet 15. januar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: håper du vipset butikken og ikke butikksjefen 🤣 senest før jul var jeg på et utested hvor bankterminalen streiket ut på kvelden og de kun tok vips , men det er jo ikke tungvint? Anonymkode: 2ad19...f71 Jo, vi måtte alle vippse til butikksjefen, butikken hadde ikke vippsnummer. Om han gjorde opp for seg eller ikke etterpå blir ikke vårt problem, men han fikk mye på konto den dagen. Vipps er og blir tungvint i forhold til bare å kunne tæppe kortet. Anonymkode: 87ce2...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #219 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har ikke. Jeg liker ikke at ukjente kan søke meg opp med navn og nummer. Anonymkode: c07f6...d83 Man kan kun søke opp ukjente via nr, og det er jo rimelig uskyldig. Skal mye til før man klarer å gjette nr til et ukjent menneske. Når man søker via navn er det mennesker man allerede har sendt/motatt penger fra tidligere. Bare til opplysning Anonymkode: 2bad5...042 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. januar 2023 #220 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor må du si at du ikke har vipps til kvinner? Anonymkode: a1353...6ed Fordi dem spør hele tiden om penger (Slitsomt) nå prøvde jeg og vise omtanke for en tidligere bekjent som mistet sin kjæreste han døde av Epelepsi så fort hun svarte var spørsmålet der med en gang kan jeg få penger ?? du kan sende over vipps ei jeg var sammen med for 11 år siden sendte meg plutselig en sms på nyttårsaften og ønsket meg godt nytt år da kom det spørsmål om penger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå