AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 Hva tror dere jeg veier og hva tror dere jeg trener? Hva ville dere videre gjort mtp vekt og trening og for å oppnå hvilket resultat? Jeg trener 4-6 dager i uken. Mindre akkurat nå pga skade. Jeg er 174 cm. Anonymkode: 603d7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 14. januar 2023 #2 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva tror dere jeg veier og hva tror dere jeg trener? Hva ville dere videre gjort mtp vekt og trening og for å oppnå hvilket resultat? Jeg trener 4-6 dager i uken. Mindre akkurat nå pga skade. Jeg er 174 cm. Anonymkode: 603d7...3f4 Først, du er tøff som viser og spør sånn, tøft gjort! Jeg syns du ser meget bra ut, sprek og sunn, og fin høyde. Jeg tipper du løper en hel del av øktene i uka, kombinert med hjemmestyrketrening kanskje? Gjetter bare. Jeg ville ikke brydd meg om vekta, men ville trent mer og tyngre styrke, det gir enda mer muskelmasse og styrke. Er forøvrig det samme jeg burde gjort og. Men, du spør spørsmål som er individuelle i svarene, så dette er bare ett synspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Del Skrevet 14. januar 2023 Du ser helt vanlig ut. Anonymkode: 309ec...a61 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Del Skrevet 14. januar 2023 Du trener kondis, ikke så mye styrke. Jeg ville trent rumpe og triceps. Anonymkode: ced16...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 14. januar 2023 #5 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ser helt vanlig ut. Anonymkode: 309ec...a61 Lite fett, smal midje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Del Skrevet 14. januar 2023 Aner ikke hva du trener men vektmessig ser du helt normalt slank ut. Anonymkode: 38553...cbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 14. januar 2023 #7 Del Skrevet 14. januar 2023 174, du veier mellom 62-64. Mulig du trener yoga, sykler, dans. Du løper en del på mølla 😂du er slank og ung ser det ut til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 14. januar 2023 #8 Del Skrevet 14. januar 2023 Theresecsk skrev (2 minutter siden): 174, du veier mellom 62-64. Mulig du trener yoga, sykler, dans. Du løper en del på mølla 😂du er slank og ung ser det ut til:) Good guess på vekt og aktiviteter tror jeg 😊 Blir spennende å få fasiten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 14. januar 2023 #9 Del Skrevet 14. januar 2023 Trening skrev (1 minutt siden): Good guess på vekt og aktiviteter tror jeg 😊 Blir spennende å få fasiten. Jeg er å 174, men ser ikke sånn ut😂i allefall 10 kg mer:) jeg går mest, men er nok kanske 15 år eldre enn hu på bilde å føler jeg😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 14. januar 2023 #10 Del Skrevet 14. januar 2023 Du ser nydelig ut. Klassisk utholdenhetskropp. Jeg løper gjerne et par mil i skogen sammen med deg. Når du blir eødre bør du nok (som meg) ha et større innslag av styrke som ren forebygging. Jeg synes du er flott! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #11 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tror dere jeg veier og hva tror dere jeg trener? Hva ville dere videre gjort mtp vekt og trening og for å oppnå hvilket resultat? Jeg trener 4-6 dager i uken. Mindre akkurat nå pga skade. Jeg er 174 cm. Anonymkode: 603d7...3f4 Du ser normalvektig og fin ut. Tipper 60-64 kg? Jeg ville kanskje ha strammet opp rumpe og lår? Du ser litt «slapp» ut der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #12 Del Skrevet 14. januar 2023 Tipper du er i midten av tyveårene, alltid vært slank, fin kroppsfasong, et sted mellom 62 og 64 kilo. Vanskelig å si hva du trener ut i fra bildene da du ikke flekser(viser muskler), men tar en sjans på klassiske jenteøvelser på treningssenteret samt løping. Anonymkode: d1881...2e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 14. januar 2023 #13 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper du er i midten av tyveårene, alltid vært slank, fin kroppsfasong, et sted mellom 62 og 64 kilo. Vanskelig å si hva du trener ut i fra bildene da du ikke flekser(viser muskler), men tar en sjans på klassiske jenteøvelser på treningssenteret samt løping. Anonymkode: d1881...2e3 Enig! Men kan godt være det er en hel del muskler der om en flekser, så litt vanskelig å si og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #14 Del Skrevet 14. januar 2023 Trening skrev (5 timer siden): Først, du er tøff som viser og spør sånn, tøft gjort! Jeg syns du ser meget bra ut, sprek og sunn, og fin høyde. Jeg tipper du løper en hel del av øktene i uka, kombinert med hjemmestyrketrening kanskje? Gjetter bare. Jeg ville ikke brydd meg om vekta, men ville trent mer og tyngre styrke, det gir enda mer muskelmasse og styrke. Er forøvrig det samme jeg burde gjort og. Men, du spør spørsmål som er individuelle i svarene, så dette er bare ett synspunkt. Takk. Jeg fikk angst av det, men var nysgjerrig på tilbakemeldinger! Mer styrke er nok lurt ja. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du trener kondis, ikke så mye styrke. Jeg ville trent rumpe og triceps. Anonymkode: ced16...a91 Delvis riktig. Theresecsk skrev (5 timer siden): 174, du veier mellom 62-64. Mulig du trener yoga, sykler, dans. Du løper en del på mølla 😂du er slank og ung ser det ut til:) Ung er vel et definisjonsspørsmål. Snok1 skrev (5 timer siden): Du ser nydelig ut. Klassisk utholdenhetskropp. Jeg løper gjerne et par mil i skogen sammen med deg. Når du blir eødre bør du nok (som meg) ha et større innslag av styrke som ren forebygging. Jeg synes du er flott! Takk for det! Embla Othea skrev (4 timer siden): Du ser normalvektig og fin ut. Tipper 60-64 kg? Jeg ville kanskje ha strammet opp rumpe og lår? Du ser litt «slapp» ut der. Ja, rumpa mi er nok litt slapp. Fasit: Jeg løper ikke pga skade, men jeg sykler og spinner 4-6 dager i uken. Jeg hadde mer markerte muskler både mage og lår i høst, men jeg la på meg 4 kg så vises mindre nå. Er på vei ned igjen da. Trener magen godt så der skinner musklene igjennom, men ellers kun knebøy. Jeg veier nå 65 kg. Lårene mine er ganske sterke, selv om det kanskje ikke ser sånn ut. Jeg har tenkt mer ned til 62-61 kg. Da trives jeg best. Mer styrke lår og rumpe er jeg enig i. Det bare er så kjedelig. 😅 Hilsen TS Anonymkode: 603d7...3f4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #15 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Jeg fikk angst av det, men var nysgjerrig på tilbakemeldinger! Mer styrke er nok lurt ja. Delvis riktig. Ung er vel et definisjonsspørsmål. Takk for det! Ja, rumpa mi er nok litt slapp. Fasit: Jeg løper ikke pga skade, men jeg sykler og spinner 4-6 dager i uken. Jeg hadde mer markerte muskler både mage og lår i høst, men jeg la på meg 4 kg så vises mindre nå. Er på vei ned igjen da. Trener magen godt så der skinner musklene igjennom, men ellers kun knebøy. Jeg veier nå 65 kg. Lårene mine er ganske sterke, selv om det kanskje ikke ser sånn ut. Jeg har tenkt mer ned til 62-61 kg. Da trives jeg best. Mer styrke lår og rumpe er jeg enig i. Det bare er så kjedelig. 😅 Hilsen TS Anonymkode: 603d7...3f4 TS igjen: Jeg er 31,5 år. Har trent løping i alle år, men for nesten ett år siden måtte jeg gå over til sykkel. Det er permanent. Anonymkode: 603d7...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessdama Skrevet 14. januar 2023 #16 Del Skrevet 14. januar 2023 Hei! Jeg er utdannet PT og har noen års erfaring med damer og jenter som ønsker å komme i form! Noe av det jeg leser mest om og er mest interessert i om dagen er hvordan man kan effektivisere treningen til å ta lite tid og ikke være så kjedelig Mange er jo overbevist om at jogging og løpeturer er veldig bra for helsa (som forsåvidt er sant). Det jeg ville anbefalt om man ikke ønsker å bruke alt for lang tid er å sprinte mer, enten i form av ren sprinting eller om man spiller en sport der man sprinter. Dette har vist seg å ha en del helseeffekter som ikke vanlig trening har og er også noe som er svært effektivt! se video for mer om dette: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #17 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva tror dere jeg veier og hva tror dere jeg trener? Hva ville dere videre gjort mtp vekt og trening og for å oppnå hvilket resultat? Jeg trener 4-6 dager i uken. Mindre akkurat nå pga skade. Jeg er 174 cm. Anonymkode: 603d7...3f4 Fisketråd? Du ser helt vanlig ut. Bryr meg egentlig fint lite hvor mye jenter trener eller hvor smal midjen de har. For meg er personlighet og kjemi mer interessant Anonymkode: 637c4...4ac 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #18 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg er 1.74 selv, veier vel omtrent 65-67 kg når jeg ser sånn ut. Anonymkode: 621a5...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 14. januar 2023 #19 Del Skrevet 14. januar 2023 Ser vel helt vanlig ut. Siden du trener så mye og ikke fått så mye muskler, så vil jeg anta du trener cardio av noe slag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #20 Del Skrevet 14. januar 2023 Tenker du veier rundt 60 kg? Men jeg er litt dårlig på å bedømme slike ting. Tenker at du ser bra ut. Fin og slank kropp. Jeg hadde vært veldig fornøyd om kroppen min var liknende din. Tenker at du bør fortsette å holde deg i form med å spise variert, ha en normalt aktiv livsstil og holde deg i mental balanse. Tenker det ser ut, og virker, som du har et veldig godt utgangspunkt for et langt og friskt liv. Anonymkode: f133b...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå