Frøkenfryden Skrevet 13. januar 2023 #21 Del Skrevet 13. januar 2023 Well that escalated quickly😂 Fighter83 skrev (11 minutter siden): Nei ass... Nå fikk jeg lyst på en mør og saftig biff ass 😅 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jordbærmus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #22 Del Skrevet 13. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Da håper jeg virkelig du finner det 😊 Selv ønsker jeg meg fast stilling på jobben 😅 Trodde du skulle si at du søker på stillingen 😅 Fighter83 skrev (2 timer siden): 1 mill hadde gjort seg 😂 Hva hadde du brukt de på? FrankDrebin skrev (1 time siden): En Commodore 64 som virker. Vurdert å oppgradere til Nintendo 64? Fighter83 skrev (2 timer siden): Selv har jeg lyst på en romantisk og omsorgsfull kjæreste nå for tiden. Fighter83 skrev (12 minutter siden): Nei ass... Nå fikk jeg lyst på en mør og saftig biff ass 😅 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jordbærmus Bare å ringe Aune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (24 minutter siden): Trodde du skulle si at du søker på stillingen 😅 Hva hadde du brukt de på? Vurdert å oppgradere til Nintendo 64? Bare å ringe Aune Flink på siteringer du ass! Det har jeg også lyst til å bli god på💪👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #24 Del Skrevet 13. januar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Flink på siteringer du ass! Det har jeg også lyst til å bli god på💪👏 Hehe takk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (30 minutter siden): Jordbærmus Nå fikk jeg lyst på vanilje mene.... litt overflødig på slike godsaker eller hva😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #26 Del Skrevet 13. januar 2023 Fighter83 skrev (5 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på vanilje mene.... litt overflødig på slike godsaker eller hva😂 Trodde du sa vanilje meme:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #27 Del Skrevet 13. januar 2023 Fighter83 skrev (13 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på vanilje mene.... litt overflødig på slike godsaker eller hva😂 Vanilje passer til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #28 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (37 minutter siden): Vanilje passer til alt På rekesalat? Vaniljesaus med ketchup i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #29 Del Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): På rekesalat? Vaniljesaus med ketchup i? Vaffel med rømmedressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #30 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Vaffel med rømmedressing Har du smakt det? Dagdrømmer meg langt bort i polkadott godteri knust og drysset over en skive julebrød med sursild, som igjen, kun i hver ende er dyppet i powerade drikken, vil du ha? Brukte lang tid på å tenke ut denne kombinasjonen, føler noen må smake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #31 Del Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Har du smakt det? Dagdrømmer meg langt bort i polkadott godteri knust og drysset over en skive julebrød med sursild, som igjen, kun i hver ende er dyppet i powerade drikken, vil du ha? Brukte lang tid på å tenke ut denne kombinasjonen, føler noen må smake Aldri i verden 😂🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #32 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Aldri i verden 😂🤮 😞 Jaja, tilbake til kjøkkenet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #33 Del Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): 😞 Jaja, tilbake til kjøkkenet Mente det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #34 Del Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (7 minutter siden): Har du smakt det? Dagdrømmer meg langt bort i polkadott godteri knust og drysset over en skive julebrød med sursild, som igjen, kun i hver ende er dyppet i powerade drikken, vil du ha? Brukte lang tid på å tenke ut denne kombinasjonen, føler noen må smake Litt av en kreativ sjel 👏👏 😂😂 Nå fikk jeg lyst på pinnekjøtt med anispreget smak og sylteagurk😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #35 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Mente det andre Åja beklager 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #36 Del Skrevet 14. januar 2023 Rosakatt skrev (5 minutter siden): Åja beklager 😂 Prøvde ikke å være frekk eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 14. januar 2023 #37 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Prøvde ikke å være frekk eller noe Du var ikke det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. januar 2023 #38 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Vurdert å oppgradere til Nintendo 64? Jeg hadde med glede tatt i mot den også, spesielt siden jeg aldri har eid en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #39 Del Skrevet 14. januar 2023 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Jeg hadde med glede tatt i mot den også, spesielt siden jeg aldri har eid en. Nintendo switch da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. januar 2023 #40 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (19 minutter siden): Nintendo switch da? Mulig at jeg kommer til å skaffe en om ikke lenge, nå som jeg har en fast inntektskilde igjen. Som Rudolf Blodstrupmoen sa: Time will show. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå