Gå til innhold

Unge, kjekke menn sliter på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.25):

Dårlig profil? 
Jeg sveiper vekk alle med få bilder, solbriller, barisbilder, barn, treningsbilder type topptur eller i speilet på treningssenter. Og alle uten tekst

Spiller ingen rolle hvor kjekke de er

Anonymkode: c912c...fc4

Prakteksemplar på hvor dømmende og kresne kvinner er på tinder, ikke rart mange karer sliter🤣

Du skulle sett hvordan merkelig bilder mange kvinner har du, men de slipper vel billigere unna antar jeg

Endret av danbanan
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har swipa litt på tinder aldersgruppen 20-30 år. Og kan si med sikkerhet ar jeg hadde vært keen på og møte minst 50% av jentene der. De ser jo ut som influensere på alle bildene 😂 om de ser sånn ut i virkeligheten er kanskje en annen sak.

Men for hun over som sier at menn kunn vil ligge med 4.5% av kvinnene tar riktig feil.

Anonymkode: 6fa85...b58

Jeg snakket ikke om å ligge. 

Anonymkode: 3393a...153

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.21):

Jeg (kvinne) kjenner noen menn i begynnelsen/midten av 20-årene som etter sigende ikke får mange matcher på Tinder. Dette er kjekke og jevnt over veltrente menn. Noen av dem veldig oppegående, andre helt "vanlig". Kan dette stemme eller lyver de? Hva er i så fall årsaken?

Anonymkode: 89553...894

Ja. Jeg en en av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.23):

De må ta seg en dusj, klippe håret og gå med rene klær så får de matcher verre er det ikke. Ingen vil ha en ustelt gris.

Anonymkode: 6fa85...b58

Jeg klipper håret, dusjer meg, trener nesten hver dag, har fritidsinteresser, går med rene og pene klær og har vanlig jobb som de fleste andre.  Men jeg får ingen matcher alikevel. Så det  du skriver der henger ikke på greit.  

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en menneskerett å få likes og matches på Tinder? Hvis det er så kjipt for menn så får de boikotte appen og da blir det vel mindre attraktivt for damene å bruke den?

Anonymkode: 99707...1e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (15 minutter siden):

Jeg klipper håret, dusjer meg, trener nesten hver dag, har fritidsinteresser, går med rene og pene klær og har vanlig jobb som de fleste andre.  Men jeg får ingen matcher alikevel. Så det  du skriver der henger ikke på greit.  

Har du utdanning? Når du fleste damer har det, vil de ha utdanna menn også.

Anonymkode: 0036b...b0e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 7.05):

Nå er det godt kjent at menn sveiper høyre på nesten alle men det betyr ikke at de er interessert i alle. De sorterer ved match. Antageligvis liker de kun 4,5 % de også. 

Anonymkode: 3393a...153

Det tviler jeg sterkt på. Ja, mange sorterer nok ved match, men at vi er nede på omtrent samme prosenttall virker helt utenkelig. Må nok multiplisere litt, menn er trolig åpne for en langt større andel av damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har du utdanning? Når du fleste damer har det, vil de ha utdanna menn også.

Ja, det har jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (6 minutter siden):

Ja, det har jeg. 

Det var bra, da kan du krysse av på den.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige kvalitet på bilder, lite bilder og gamle bilder var noe som gikk igjen da jeg var på Tinder. Fordel med bilder som er nye, ikke gruppe bilder og bilder der man faktisk ser personen hadde vært fint.

Anonymkode: dfa34...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (9 timer siden):

Ja. Jeg en en av de. 

Får du lett "napp" i det virkelige liv? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får du lett "napp" i det virkelige liv? 🙂

Nei. Men det er vel fordi det er vanskelig å finne møteplasser hvor jeg kan treffe damer. De jeg treffer er bare interessert i å dyrke sin hobby når vi møtes. 

Endret av Serafin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.21):

Jeg (kvinne) kjenner noen menn i begynnelsen/midten av 20-årene som etter sigende ikke får mange matcher på Tinder. Dette er kjekke og jevnt over veltrente menn. Noen av dem veldig oppegående, andre helt "vanlig". Kan dette stemme eller lyver de? Hva er i så fall årsaken?

Det tror jeg ikke noe på. Enten så kommer de til kort på utseende eller så kommer de til kort med personligheten. Eksempelvis så er nok ikke "treningsfantasten på protein-diet med 9 % kroppsfett og null personlighet noe som appelerer til alle".

Jeg er langt fra noen gresk gud. Relativt normalt utvokst 185, trent og kraftig, håret på hodet er i behold, med en grei profiltekst. Jeg har rundt hundre matcher til enhver tid fra damer mellom 25-50 år ( jeg er selv 39).

Anonymkode: 46356...b58

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann på 21 og fikk 200 matcher første dag men har fortsatt ikke fått til å sette av noen date eller ONS.

Anonymkode: 50638...c7c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er mann på 21 og fikk 200 matcher første dag men har fortsatt ikke fått til å sette av noen date eller ONS.

Hva skal du med 200 matcher?  Prøv å fokusér litt, så kanskje du havner på date også.  

Anonymkode: 8d3d5...821

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 3.58):

200 matcher på en dag er ekstremt imponerende og deprimerende 😢

Anonymkode: 93f70...3f1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener dere likes, eller faktisk matcher?

Jeg er dame på 40, har aldri mer enn 2-3 matcher samtidig. Jeg orker ikke snakke med flere enn det på en gang, og tar vi samtalen over på andre medier eller møtes sletter jeg de evt andre matchene og sveiper ikke noe mer før datingen med han ene evt avsluttes 

Anonymkode: 6fcee...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi selv middels kvinner kan få sex med de beste mannfolka på Tinder. Så hvorfor skulle de gidde å swipe på noen som er som de selv?

Anonymkode: bfbb2...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi selv middels kvinner kan få sex med de beste mannfolka på Tinder. Så hvorfor skulle de gidde å swipe på noen som er som de selv?

Anonymkode: bfbb2...85d

Det er bare en illusjon. At noe får like og matcher betyr ikke at de møtes. Å du vet heller ikke hvem som matcher. 

Når ei middels dame får masse likes trenger det ikke være de bra menna, hvem det nå er. 

Jeg tror dere tenker at siden noen er på tinder så må de ta et valg, jeg tror heller at flesteparten ikke møter noen når de ikke er fornøyd, eller har andre ting de tenker på.

Anonymkode: 6bf11...24c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.25):

Dårlig profil? 
Jeg sveiper vekk alle med få bilder, solbriller, barisbilder, barn, treningsbilder type topptur eller i speilet på treningssenter. Og alle uten tekst

Spiller ingen rolle hvor kjekke de er

Anonymkode: c912c...fc4

Men de får kanskje sjansen på deg om de har profilbilde av seg selv under vann da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...