Gå til innhold

Unge, kjekke menn sliter på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (kvinne) kjenner noen menn i begynnelsen/midten av 20-årene som etter sigende ikke får mange matcher på Tinder. Dette er kjekke og jevnt over veltrente menn. Noen av dem veldig oppegående, andre helt "vanlig". Kan dette stemme eller lyver de? Hva er i så fall årsaken?

Anonymkode: 89553...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De må ta seg en dusj, klippe håret og gå med rene klær så får de matcher verre er det ikke. Ingen vil ha en ustelt gris.

Anonymkode: 6fa85...b58

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig profil? 
Jeg sveiper vekk alle med få bilder, solbriller, barisbilder, barn, treningsbilder type topptur eller i speilet på treningssenter. Og alle uten tekst

 

Spiller ingen rolle hvor kjekke de er

Anonymkode: c912c...fc4

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder ikke bare å være kjekk.

Anonymkode: 801e1...6f4

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt stemme det hvis de har stygge bilder eller profiltekst ala "Tar alt med tits and ass". 

Ser så mange skada profiltekster om alt fra å slå unger til å kreve anal så det hadde overrasket meg om noen av de fikk matcher. 

Anonymkode: afea5...f55

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg (kvinne) kjenner noen menn i begynnelsen/midten av 20-årene som etter sigende ikke får mange matcher på Tinder. Dette er kjekke og jevnt over veltrente menn. Noen av dem veldig oppegående, andre helt "vanlig". Kan dette stemme eller lyver de? Hva er i så fall årsaken?

Anonymkode: 89553...894

De er ikke en 10/10 Chad. 

Ond sirkel det greiene der. 

Kari norman er en gjennomsnittlig vakker jente 6/10

Hun får match med Chad som er 10/10.de drar på date og de har sex. Chad dumper hun selvfølgelig etter litt jokking. 

Kari norman går tilbake på tider, men vil nå utelukkende gå for Chad som er 10/10 siden hun har fått en slik mann før er det den nye standarden hennes.

Anonymkode: 8bc2e...30e

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mange menn i Norge.

For mange menn på Tinder. 

Kvinner er alt for kravstore til utseende og når de i tillegg har ekstremt godt utvalg så faller ofte normalt kjekke menn bort til fordel for de aller kjekkeste mennene. Disse mennene har så godt utvalg at de ofte bare bruker damer for sex. 

Selv normalt pene kvinner tidlig i 20-årene er ekstremt populære sammenlignet med alle andre så ekstra vanskelig for de å skjønne hvordan markedet fungerer for andre. Lag en profil der du er mann så får man seg fort en vekker. 

Anonymkode: 67ca7...10d

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekompisen min har alltid vært langt over snittet kjekk og helt sykt grei , tar seg god tid til alle , gavemild og lett å prate med! Han fikk ingen match på tinder sånn jeg så det måtte det være de elendige bildene og at han har dysleksi. Sendte hvilken bilde han burde bruke å han fikk mange flere match. Fikk kjæreste fort da 😁 

Anonymkode: 04c8d...317

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjekk mann vil aldri slite. En "vanlig" mann betyr i veldig mange tilfeller mindre pen. Han vil naturlig nok ha det vanskeligere ja.

Anonymkode: b4c14...bfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på de har dårlige profiler. Jeg har jobbet litt med min, og plutslig har det begynt å trille inn likes fra damer. De fleste uinteressante, men om målet er å få bekreftelse, så får jeg jo det.  Men målet mitt er egentlig å få match med den ene magiske, men det har ikke skjedd enda. Noen veldig flotte, men ikke min type. Noen trykker like selv om jeg ikke skjønner hvorfor de gjør det. Jeg er jo absolutt ikke deres type. Men sånn er Tinder. Noe dritt egentlig... 

Hva som er en bra profil kommer an på hva du vil. Det finnes andre tråder som diskuterer dette. Men vil de ha kjæreste så må de ha flere bra bilder som fremstiller dem bra men også ekte. Viser personligheten deres og interessene deres og de bør si hva de vil ha. Det kan gi færre likes, men bedre likes.  
Vil de ha ONS, så må de fremstå attraktive og ha en stil i profilen som stikker seg ut. 
Jeg venstresveiper alle damer som har færre enn 3 bilder, ingen tekst eller annen beskrivelse av hvem dem er. Jeg antar de bare vil ha ONS.  Det samme gjelder sikkert andre veien.

Anonymkode: 3f10f...fad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips er å ha over tre bilder i forskjellige settinger, pluss en liten profiltekst, gjerne litt humoristisk.
De aller fleste menn på tinder tar bildene nedenifra, eller mens de har hodet liggende på puta, eller i baris i baderomsspeilet, eller med fisken de har fisket, eller med bilen de eier, eller med motorsykkelen de eier. Anbefales ikke, instant turnoff.

Anonymkode: 6e0b4...d86

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste "sliter" vel på Tinder...  Det er iaf. slik jeg har forstått det. Er de kjekke og allrighte - så har de null problemer på byen eller alle andre steder, iaf. Hvorfor søle bort tiden på tinder?  :klo: 

Endret av AnonymBruker 42
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene.

Anonymkode: 2dd4a...4c3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som andre er inne på handler det kanskje om hvor god en er på å markedsføre seg gjennom profilen. Det foregår kanskje en ganske sterk seleksjon av menn, der de "drevne" har veldig mye bedre uttelling gjennom å ha perfeksjonert både profil og tilnærming, tilsynelatende til frustrasjon for både menn som ikke har skjønt det og kvinnene som ender med å bli enda en i rekken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):
  • En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene.

Anonymkode: 2dd4a...4c3

Nå er det godt kjent at menn sveiper høyre på nesten alle men det betyr ikke at de er interessert i alle. De sorterer ved match. Antageligvis liker de kun 4,5 % de også. 

Anonymkode: 3393a...153

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.27):

De er ikke en 10/10 Chad. 

Ond sirkel det greiene der. 

Kari norman er en gjennomsnittlig vakker jente 6/10

Hun får match med Chad som er 10/10.de drar på date og de har sex. Chad dumper hun selvfølgelig etter litt jokking. 

Kari norman går tilbake på tider, men vil nå utelukkende gå for Chad som er 10/10 siden hun har fått en slik mann før er det den nye standarden hennes.

Anonymkode: 8bc2e...30e

🤣

Mvh

Mr. Chad.

Edit. Neida. Eller jo da? Eller hvem vet noe som helst.

Endret av MortenMunkholm
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nå er det godt kjent at menn sveiper høyre på nesten alle men det betyr ikke at de er interessert i alle. De sorterer ved match. Antageligvis liker de kun 4,5 % de også. 

Anonymkode: 3393a...153

Thissssss, seriøst. Menn bruker bare en annen taktikk på tinder, men uheldige konsekvenser.

Anonymkode: 6e0b4...d86

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har swipa litt på tinder aldersgruppen 20-30 år. Og kan si med sikkerhet ar jeg hadde vært keen på og møte minst 50% av jentene der. De ser jo ut som influensere på alle bildene 😂 om de ser sånn ut i virkeligheten er kanskje en annen sak.

Men for hun over som sier at menn kunn vil ligge med 4.5% av kvinnene tar riktig feil.

Anonymkode: 6fa85...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...