Gå til innhold

Hvilken hobby er Harry i 2023


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maestro skrev (19 minutter siden):

Jeg synes likevel at alle de tingene er sykt sære ting og drive med. 

 

Sier ikke noe på det, men det er et veldig inkluderende miljø og relativt rimelige hobbier. (Ikke simulatorer men D&D, AD&D, Laiv og Cosplay)

Endret av Fru Uperfekt
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Decoupage, scrapbook og sånne limpistolhobbyer. 

Anonymkode: 60d62...b94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Decoupage, scrapbook og sånne limpistolhobbyer. 

Anonymkode: 60d62...b94

Limpistolhobbier? Bruker limpistol når jeg skal hjelpe de av barna mine som driver med cosplay sine kostymer. Bruker mye rart da, inkl tøymykner (perfekt for å fikse dårlige parykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (2 timer siden):

Limpistolhobbier? Bruker limpistol når jeg skal hjelpe de av barna mine som driver med cosplay sine kostymer. Bruker mye rart da, inkl tøymykner (perfekt for å fikse dårlige parykker)

Men da er vel ikke akkurat limpistolen så sentral... Jeg tenker mer på ting der mye av poenget er å lime ting fast, som skjell på lamper og hva det nå er lignende ting. Ikke alle mulige hobbyer der man kan tenkes å innimellom bruke limpistol. 

Anonymkode: 60d62...b94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 timer siden):

Jeg synes likevel at alle de tingene er sykt sære ting og drive med. 

 

Jeg har spilt D&D i 30 år…😟

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (2 timer siden):

Sier ikke noe på det, men det er et veldig inkluderende miljø og relativt rimelige hobbier. (Ikke simulatorer men D&D, AD&D, Laiv og Cosplay)

Jepp.

Særlig nå som det finnes masse gratis kloner av eldre versjoner av D&D på nett 🥰

Da er alt du trenger å kjøpe terninger og blyant og papir 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 timer siden):

Jeg har spilt D&D i 30 år…😟

Nå må jeg tenke tror første gang jeg spilte var i 88/89 så begynner å bli noen år. Vet noen av gutta var skeptisk når de skjønte at det var en jente som skulle være med å spille. GM trodde jeg var gutt pga navnet mitt 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å følge med på Farmen. 

eller lignende søppel-reality.     

Anonymkode: 0398f...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

abderitt skrev (På 13.1.2023 den 20.13):

Kvinneguiden 

….er og vil alltid være bånn i bøtta. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Jeg har spilt D&D i 30 år…😟

Jeg har nok misforstått, for brettspill liker jeg godt selv. Men sånn ute i skogen, synes jeg er sært. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (På 14.1.2023 den 4.37):

En ting jeg lurer på. Før, da leste vi pm de hotteste kjendisene i vinden, hadde plakater av dem på rommet. Tror alle småjenter har hatt Johnny Depp og Orlando Bloom på veggen liksom. Leste om dem i Topp, Girls og sånn. 

Hva er egentlig helt ulikheter med det og følge med kjente folk og navn, på Instagram? Er det av, hvorfor de har mange følgere? Som ikke er artist eller noe slik? Er jo bare en nyere måte og bli kjent på. Tidene endrer seg jo og ting følger da med på slep - som influencere. 

Jeg skjønner ikke helt hva som er helt greia med og følge med på kjente folk daglig over lang tid. 

Jeg holdt på og si strikking. Men! Jeg fikk en oppskriftbok til 30 årsdagen min. Så et av mine hovedmål i 2023; lære meg og strikke! Skal jaggu få til noe i den boka til slutt. Var mye pent i den og jeg elsker alt i strikk. Ser for meg, øver meg litt på rødvin. Sitte hjemme og se tv/høre musikk, strikke og ta et glass med rødvin. Maestro skal prøve og bli voksen. Drikker både øl, hvitvin og alt av kaffe, jobber med saken ang rødvin 😂

En hobby jeg synes er litt rar. Eller ikke rar, men sær. Det er anime og cosplay. Der de lever seg inn i rollen av kostymet sitt. Får helt nella av sånn. Og sånn D&D tror jeg det heter, som går lenger enn brettspill at de herjer ute i en skog. 

Og bilsimulator Hjemme på storskjerm. Ta deg heller en tur med en ekte bil. Eller? Bruk beina og gå deg en tur. 

Overdreven trening er harry. Spesielt der damer får syke muskler at det blir maskulint. Personlig synes jeg det ikke ser fint ut på ei dame. Bra form er noe helt annet. 

Ellers er jeg ganske så omgjengelig på hva folk bruker tiden sin på. 😊 

Kloke ord👍☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (29 minutter siden):

Jeg har nok misforstått, for brettspill liker jeg godt selv. Men sånn ute i skogen, synes jeg er sært. 

Laiv/LARP har jeg heller aldri gjort faktisk 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing, strikking og trening håper jeg aldri blir sett på som harry. Bærekraftige hobbier med god avkastning på ulike måter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Entern said:

Laiv/LARP har jeg heller aldri gjort faktisk 😅

Opprettet en tråd ifjor om man kunne lage en laiv basert på livet på Kvinneguiden, men det ble jo ikke noe av dette.

Ville vært morsomt om man kunne få til noe slikt, for dette er et samfunn med egne sosiale normer og regler enn i ellers i Norge; Kvinneguiden er en egen, liten verden.

Anonymkode: c4e62...7ca

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for avsporinger, brukerdebatt, latterliggjøring og brudd på retningslinjene om sitering, samt svar til dette. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Strikking var min første tanke før jeg leste svarene dine. Men hvorfor reise? Det er vel egentlig ingen hobby???

Anonymkode: 46bfb...9a9

Så du blir ikke glad av å få en fin håndestrikket genser?

Anonymkode: 4fc7e...cb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (På 14.1.2023 den 2.22):

Med slik en omfattende liste er jeg altså så nysgjerrig på hva som er "akseptable" hobbyer.

Se det klarer de ikke å svare på...

Anonymkode: 4fc7e...cb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å blogge om barna sine eller kroppen sin håper jeg blir ansett som veldig harry veldig snart. Også overdrevne «sånn fikk jeg fin kropp» treningsblogger.

Anonymkode: 877d6...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...