Gå til innhold

Hvilken hobby er Harry i 2023


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lanserer følgende forslag:

Strikking

Reise

Trening

Tik tok

Tinder

Samle på ting

Lese

Anonymkode: 44359...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lanserer følgende forslag:

Strikking

Reise

Trening

Tik tok

Tinder

Samle på ting

Lese

Anonymkode: 44359...ca4

Ikke enig i at noen av tingene er harry, men strikking har jeg alltid følt at er kjerring. Blir neppe harry å trene, reise eller lese i fremtiden. Men kanskje det blir harry med ekstremt stort treningsfokus og å vise frem tights-rumpe.

Anonymkode: dd5ed...aa1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte dag ut og dag inn og opprette "er dette harry" tråder på KG. 

Anonymkode: 0662f...d58

  • Liker 29
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tydeligvis aldri har noe bedre å finne på enn å kommentere side opp og side ned angående tåpelige "influencere" eller andre mer eller mindre kjendiser. 

Anonymkode: 0398f...cc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hobby er for å ha noe å holde på med som gir en glede og noe meningsfylt positivt å gjøre. Å skape noe, lage noe, bruke seg selv, sitt talent og kreativiteten sin, eller å lære noe. Ingen hobby er Harry…. 
 

(Bortsett fra råning. Det er Harry det) 

  • Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slik en omfattende liste er jeg altså så nysgjerrig på hva som er "akseptable" hobbyer.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig i listen din, foreslår følgende hobbiter som jeg mener at ofte kan slå over i Harry;

shopping

dyre vesker

fillers og annen skjønnhetsbehandlingeR

Kanal på Some der man rater sminke mm

Kanal på Some der barna brukes aktivt for å skape innhold. 

Anonymkode: 57dd7...3a5

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på. Før, da leste vi pm de hotteste kjendisene i vinden, hadde plakater av dem på rommet. Tror alle småjenter har hatt Johnny Depp og Orlando Bloom på veggen liksom. Leste om dem i Topp, Girls og sånn. 

Hva er egentlig helt ulikheter med det og følge med kjente folk og navn, på Instagram? Er det av, hvorfor de har mange følgere? Som ikke er artist eller noe slik? Er jo bare en nyere måte og bli kjent på. Tidene endrer seg jo og ting følger da med på slep - som influencere. 

Jeg skjønner ikke helt hva som er helt greia med og følge med på kjente folk daglig over lang tid. 

Jeg holdt på og si strikking. Men! Jeg fikk en oppskriftbok til 30 årsdagen min. Så et av mine hovedmål i 2023; lære meg og strikke! Skal jaggu få til noe i den boka til slutt. Var mye pent i den og jeg elsker alt i strikk. Ser for meg, øver meg litt på rødvin. Sitte hjemme og se tv/høre musikk, strikke og ta et glass med rødvin. Maestro skal prøve og bli voksen. Drikker både øl, hvitvin og alt av kaffe, jobber med saken ang rødvin 😂

En hobby jeg synes er litt rar. Eller ikke rar, men sær. Det er anime og cosplay. Der de lever seg inn i rollen av kostymet sitt. Får helt nella av sånn. Og sånn D&D tror jeg det heter, som går lenger enn brettspill at de herjer ute i en skog. 

Og bilsimulator Hjemme på storskjerm. Ta deg heller en tur med en ekte bil. Eller? Bruk beina og gå deg en tur. 

Overdreven trening er harry. Spesielt der damer får syke muskler at det blir maskulint. Personlig synes jeg det ikke ser fint ut på ei dame. Bra form er noe helt annet. 

Ellers er jeg ganske så omgjengelig på hva folk bruker tiden sin på. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.06):

Jeg lanserer følgende forslag:

Strikking

Reise

Trening

Tik tok

Tinder

Samle på ting

Lese

Anonymkode: 44359...ca4

 

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 21.12):

Å sy

Anonymkode: af74d...058

Hvorfor er det harry å strikke, reise, trene, lese og sy egentlig? Har dere noen begrunnelser?

Anonymkode: deee2...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

diskutere side opp og side ned angående all verdens patetiske "influencere" eller andre skrullinger som lurker på Internett, og forsøker å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet.  

Anonymkode: 0398f...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.06):

Jeg lanserer følgende forslag:

Strikking

Reise

Trening

Tik tok

Tinder

Samle på ting

Lese

Anonymkode: 44359...ca4

Strikking var min første tanke før jeg leste svarene dine. Men hvorfor reise? Det er vel egentlig ingen hobby???

Anonymkode: 46bfb...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det harry å trene? Det er jo kjempeviktig for helsa.

Anonymkode: dcdf4...14c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.06):

Jeg lanserer følgende forslag:

Strikking

Reise

Trening

Tik tok

Tinder

Samle på ting

Lese

Anonymkode: 44359...ca4

Så mao alt _du_ ikke liker…

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maestro skrev (På 14.1.2023 den 4.37):

En ting jeg lurer på. Før, da leste vi pm de hotteste kjendisene i vinden, hadde plakater av dem på rommet. Tror alle småjenter har hatt Johnny Depp og Orlando Bloom på veggen liksom. Leste om dem i Topp, Girls og sånn. 

Hva er egentlig helt ulikheter med det og følge med kjente folk og navn, på Instagram? Er det av, hvorfor de har mange følgere? Som ikke er artist eller noe slik? Er jo bare en nyere måte og bli kjent på. Tidene endrer seg jo og ting følger da med på slep - som influencere. 

Jeg skjønner ikke helt hva som er helt greia med og følge med på kjente folk daglig over lang tid. 

Jeg holdt på og si strikking. Men! Jeg fikk en oppskriftbok til 30 årsdagen min. Så et av mine hovedmål i 2023; lære meg og strikke! Skal jaggu få til noe i den boka til slutt. Var mye pent i den og jeg elsker alt i strikk. Ser for meg, øver meg litt på rødvin. Sitte hjemme og se tv/høre musikk, strikke og ta et glass med rødvin. Maestro skal prøve og bli voksen. Drikker både øl, hvitvin og alt av kaffe, jobber med saken ang rødvin 😂

En hobby jeg synes er litt rar. Eller ikke rar, men sær. Det er anime og cosplay. Der de lever seg inn i rollen av kostymet sitt. Får helt nella av sånn. Og sånn D&D tror jeg det heter, som går lenger enn brettspill at de herjer ute i en skog. 

Og bilsimulator Hjemme på storskjerm. Ta deg heller en tur med en ekte bil. Eller? Bruk beina og gå deg en tur. 

Overdreven trening er harry. Spesielt der damer får syke muskler at det blir maskulint. Personlig synes jeg det ikke ser fint ut på ei dame. Bra form er noe helt annet. 

Ellers er jeg ganske så omgjengelig på hva folk bruker tiden sin på. 😊 

Cosplay er faktisk veldig sosialt og kreativt (iallefall om en lager sine egne costymer)

D&D er dungeons and dragons 

AD&D er Advanced dungeons and dragons

Det du tenker på er Laiv (levende rollespill) og det er egentlig ikke så forskjellig fra alle de spelene som er land og strand rund på sommeren

 

Fly/Bil simulator kan ikke sammenlignes med å kjøre på vanlig vei. Tror jeg hadde blitt buret inne hadde jeg kjørt i over 200 på atlanterhavsveien rl men ved bruk av simulator er det lovlig 🙂

 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om harry er rett betegnelse, men å ikke ta hensyn til miljø – og da spesielt legge ut fråtsing i sosiale medier, synes jeg er litt harry. Å reise på ferie med fly er null stress, men da kan du ikke samtidig skryte av at du redder kloden ved å være veganer og kritisere andre som ikke er det. Det er også litt tonedøvt å skryte av alt du kjøper. Alt håndarbeid er kult og det å reparere ting eller gjenbruk er kult. Det å skyte dyr for å sette et trofé på veggen, uten å spise kjøttet er harry. Om du har kunnskap om hvordan man kan utnytte råvarer på en god måte, er det kult. Jeg er 100% ikke en person som har kred når det gjelder hva som er en kul hobby.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Cosplay er faktisk veldig sosialt og kreativt (iallefall om en lager sine egne costymer)

D&D er dungeons and dragons 

AD&D er Advanced dungeons and dragons

Det du tenker på er Laiv (levende rollespill) og det er egentlig ikke så forskjellig fra alle de spelene som er land og strand rund på sommeren

 

Fly/Bil simulator kan ikke sammenlignes med å kjøre på vanlig vei. Tror jeg hadde blitt buret inne hadde jeg kjørt i over 200 på atlanterhavsveien rl men ved bruk av simulator er det lovlig 🙂

 

 

Jeg synes likevel at alle de tingene er sykt sære ting og drive med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...