Gå til innhold

Skjegget hans gror ikke sammen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten har typisk «ungdom» skjegg som er «patchy», og i flere år har vi begge ventet på at det skal bli til et «ordentlig manneskjegg». Det er litt rart, for verken faren eller broren har «slitt» med dette.

Jeg lurer derfor på om noen vet om noen tips for å få skjegget til å gro sammen? Og før noen gir meg noe hat, han har selv hatt ønske om ordentlig skjegg før jeg i det hele tatt startet å like skjegg😂

Anonymkode: a5c5a...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal han med skjegg? Det er for prester og hipstere.

Anonymkode: 55240...044

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har mannen min også. Han er i midten av 30 årene, og det har ikke blitt noe kraftigere skjeggvekst på de årene vi har vært sammen.

Hverken han eller jeg bryr oss, han setter pris på å ha litt lite skjegg fordi det blir mindre jobb med barbering. 

Anonymkode: bb914...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva skal han med skjegg? Det er for prester og hipstere.

Anonymkode: 55240...044

Nei han syns det er fint og vil ha det da. Han vil ikke ha masse og langt, men litt.

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Sånn har mannen min også. Han er i midten av 30 årene, og det har ikke blitt noe kraftigere skjeggvekst på de årene vi har vært sammen.

Hverken han eller jeg bryr oss, han setter pris på å ha litt lite skjegg fordi det blir mindre jobb med barbering. 

Anonymkode: bb914...dba

Så bra dere ikke tenker så mye på det! Kjæresten min er dessverre ikke som mannen din, og bryr seg om at han har lite. Han er 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rosemarin olje? Kvinner bruker det for å gro håret så hvorfor ikke skjegg? 😅 Om det ikke hjelper så er det dessverre best å bare ta det av...

Anonymkode: b3fe9...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minoxidil, får kjøpt det på apoteket reseptfritt under annet navn. Egentlig for hårvekst på toppen, men funker godt i ansiktet også.  

Anonymkode: 7cb34...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er noen hårsekker der så får man neppe gjort noe.

Anonymkode: 81cfd...556

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sånn rosemarin olje? Kvinner bruker det for å gro håret så hvorfor ikke skjegg? 😅 Om det ikke hjelper så er det dessverre best å bare ta det av...

Anonymkode: b3fe9...148

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Minoxidil, får kjøpt det på apoteket reseptfritt under annet navn. Egentlig for hårvekst på toppen, men funker godt i ansiktet også.  

Anonymkode: 7cb34...c5b

Takk for tips!

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis det ikke er noen hårsekker der så får man neppe gjort noe.

Anonymkode: 81cfd...556

Det er faktisk hårsekker rundt om i hele ansiktet. Hårene er bare skikkelig blonde du hår, men der han har ordentlig skjegg er det mørkebrunt. Så det virker som at det starter ved å være blondt og mykt til å bli mørkt og hardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...