Gå til innhold

KG resepsjonen

Gjest Agent smith

Anbefalte innlegg

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja sitter og drekker øl til middag 😂

Spent på hva oppfølgeren til bamzez blir 😅 nammi namz namz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens tema kan være nettavhengighet. Hvordan de små duppedingsene ødelegger konsentrasjonen, frarøver oss søvn. Hvor avhengighetsskapende det lille dopaminrushet vi får av oppmerksomhet på nett, er. Hvor endret verden har blitt siden 2008-2009. Hvordan Silicon Valley er puppet-master og vi spreller i nettet.  Synspunkter?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Dagens tema kan være nettavhengighet. Hvordan de små duppedingsene ødelegger konsentrasjonen, frarøver oss søvn. Hvor avhengighetsskapende det lille dopaminrushet vi får av oppmerksomhet på nett, er. Hvor endret verden har blitt siden 2008-2009. Hvordan Silicon Valley er puppet-master og vi spreller i nettet.  Synspunkter?

Glad jeg ikke vokste opp med sånt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (14 minutter siden):

Godt tema 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Boetica skrev (1 time siden):

Selv tror jeg ikke det er så ille som folk skal ha det til. Før smart telefonen kom var folk like fjerne, det var bare andre ting man brukte tiden sin på.

Jeg tror at et godt stykke inn i fremtiden vil alle leve i et slags digitalt univers der man kan være hvem man vil og man vil ikke lenger være avhengig av kroppen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (18 minutter siden):

Selv tror jeg ikke det er så ille som folk skal ha det til. Før smart telefonen kom var folk like fjerne, det var bare andre ting man brukte tiden sin på.

Jeg tror at et godt stykke inn i fremtiden vil alle leve i et slags digitalt univers der man kan være hvem man vil og man vil ikke lenger være avhengig av kroppen sin

Jeg synes det var mer fredelig før internett og some

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

I det siste har jeg tenkt litt på minecraft, irriterer meg over den dårlige grafikken, men skjønner at det er gjort med vilje, men sånne firkanter ække noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (35 minutter siden):

I det siste har jeg tenkt litt på minecraft, irriterer meg over den dårlige grafikken, men skjønner at det er gjort med vilje, men sånne firkanter ække noe fint.

Nei, å det begrenser mulighetene!  Elsker å bygge

Minner meg om alle begrensningene i barndommen, at det ikke går an å gå inn i åpne vinduer i super Mario sunshine, at sånne bassenger man kjøper aldri var så store å dype

Liker minecraft da 😅

Foruten edderkoppene. Å de som man ikke må se inn i øynene, de er skumle

Spiller du? Minecraft eller andre ting?

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Jeg synes dårlig grafikk har sin sjarm, spesielt super nintendo grafikk 

Rosakatt skrev (33 minutter siden):

Minner meg om alle begrensningene i barndommen, at det ikke går an å gå inn i åpne vinduer i super Mario sunshine, at sånne bassenger man kjøper aldri var så store å dype

Liker minecraft da 😅

Å åpne vinduer er ikke noe man som oftest kan i spill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Å åpne vinduer er ikke noe man som oftest kan i spill :P

Å det er kjedelig, forstår det jo, er ikke relevant for spillet, krever for mye, tar lang tid å lage. Men liker ikke at verdenen ikke er komplett. At ikke alt er tilgjengelig, for å utforskes 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (5 minutter siden):

Å det er kjedelig, forstår det jo, er ikke relevant for spillet, krever for mye, tar lang tid å lage. Men liker ikke at verdenen ikke er komplett. At ikke alt er tilgjengelig, for å utforskes 🧐

Er spennende med mysteriene da i eldre spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (2 timer siden):

Grafikken er ikke dårlig, den er enkel/primitiv og skal ligne lego

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Ja jeg liker grafikken fra sent 80-/tidlig 90-tall før det ble så mye guffebrun kvasirealisme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Entern skrev (10 minutter siden):

Grafikken er ikke dårlig, den er enkel/primitiv og skal ligne lego

Aha ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Rosakatt skrev (1 time siden):

Liker minecraft da 😅

Jeg spiller ikke sjøl men har barn som spiller det. Spiller litt fifa eller super mario med han i blant. Ellers går det mest i spill på mobilen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Agent smith skrev (2 timer siden):

Jeg spiller ikke sjøl men har barn som spiller det. Spiller litt fifa eller super mario med han i blant. Ellers går det mest i spill på mobilen 

Så skjønnt 😊

Slår du til med candy crush? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Rosakatt skrev (9 minutter siden):

Så skjønnt 😊

Slår du til med candy crush? 

Nei.

Spiller mest dominations 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (7 minutter siden):

Nei.

Spiller mest dominations 

Løgn. 

Har aldri hørt om det spillet før. Strategi, krig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Ja jeg liker grafikken fra sent 80-/tidlig 90-tall før det ble så mye guffebrun kvasirealisme

Når det kommer til 2D grafikk så er 90 tallet favoritten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...