Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #61 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja sitter og drekker øl til middag 😂 Spent på hva oppfølgeren til bamzez blir 😅 nammi namz namz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. januar 2023 #62 Del Skrevet 14. januar 2023 Dagens tema kan være nettavhengighet. Hvordan de små duppedingsene ødelegger konsentrasjonen, frarøver oss søvn. Hvor avhengighetsskapende det lille dopaminrushet vi får av oppmerksomhet på nett, er. Hvor endret verden har blitt siden 2008-2009. Hvordan Silicon Valley er puppet-master og vi spreller i nettet. Synspunkter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #63 Del Skrevet 14. januar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Dagens tema kan være nettavhengighet. Hvordan de små duppedingsene ødelegger konsentrasjonen, frarøver oss søvn. Hvor avhengighetsskapende det lille dopaminrushet vi får av oppmerksomhet på nett, er. Hvor endret verden har blitt siden 2008-2009. Hvordan Silicon Valley er puppet-master og vi spreller i nettet. Synspunkter? Glad jeg ikke vokste opp med sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #64 Del Skrevet 14. januar 2023 Boetica skrev (14 minutter siden): Dagens tema kan være nettavhengighet. Hvordan de små duppedingsene ødelegger konsentrasjonen, frarøver oss søvn. Hvor avhengighetsskapende det lille dopaminrushet vi får av oppmerksomhet på nett, er. Hvor endret verden har blitt siden 2008-2009. Hvordan Silicon Valley er puppet-master og vi spreller i nettet. Synspunkter? Godt tema 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #65 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (14 minutter siden): Glad jeg ikke vokste opp med sånt Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #66 Del Skrevet 14. januar 2023 Boetica skrev (1 time siden): Dagens tema kan være nettavhengighet. Hvordan de små duppedingsene ødelegger konsentrasjonen, frarøver oss søvn. Hvor avhengighetsskapende det lille dopaminrushet vi får av oppmerksomhet på nett, er. Hvor endret verden har blitt siden 2008-2009. Hvordan Silicon Valley er puppet-master og vi spreller i nettet. Synspunkter? Selv tror jeg ikke det er så ille som folk skal ha det til. Før smart telefonen kom var folk like fjerne, det var bare andre ting man brukte tiden sin på. Jeg tror at et godt stykke inn i fremtiden vil alle leve i et slags digitalt univers der man kan være hvem man vil og man vil ikke lenger være avhengig av kroppen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #67 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (18 minutter siden): Selv tror jeg ikke det er så ille som folk skal ha det til. Før smart telefonen kom var folk like fjerne, det var bare andre ting man brukte tiden sin på. Jeg tror at et godt stykke inn i fremtiden vil alle leve i et slags digitalt univers der man kan være hvem man vil og man vil ikke lenger være avhengig av kroppen sin Jeg synes det var mer fredelig før internett og some Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #68 Del Skrevet 15. januar 2023 I det siste har jeg tenkt litt på minecraft, irriterer meg over den dårlige grafikken, men skjønner at det er gjort med vilje, men sånne firkanter ække noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. januar 2023 #69 Del Skrevet 15. januar 2023 (endret) Agent smith skrev (35 minutter siden): I det siste har jeg tenkt litt på minecraft, irriterer meg over den dårlige grafikken, men skjønner at det er gjort med vilje, men sånne firkanter ække noe fint. Nei, å det begrenser mulighetene! Elsker å bygge Minner meg om alle begrensningene i barndommen, at det ikke går an å gå inn i åpne vinduer i super Mario sunshine, at sånne bassenger man kjøper aldri var så store å dype Liker minecraft da 😅 Foruten edderkoppene. Å de som man ikke må se inn i øynene, de er skumle Spiller du? Minecraft eller andre ting? Endret 15. januar 2023 av Rosakatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #70 Del Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): I det siste har jeg tenkt litt på minecraft, irriterer meg over den dårlige grafikken, men skjønner at det er gjort med vilje, men sånne firkanter ække noe fint. Jeg synes dårlig grafikk har sin sjarm, spesielt super nintendo grafikk Rosakatt skrev (33 minutter siden): Nei, å det begrenser mulighetene! Elsker å bygge Minner meg om alle begrensningene i barndommen, at det ikke går an å gå inn i åpne vinduer i super Mario sunshine, at sånne bassenger man kjøper aldri var så store å dype Liker minecraft da 😅 Foruten edderkoppene. Å de som man ikke må se inn i øynene, de er skumle Spiller du? Minecraft eller andre ting? Å åpne vinduer er ikke noe man som oftest kan i spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. januar 2023 #71 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes dårlig grafikk har sin sjarm, spesielt super nintendo grafikk Å åpne vinduer er ikke noe man som oftest kan i spill Å det er kjedelig, forstår det jo, er ikke relevant for spillet, krever for mye, tar lang tid å lage. Men liker ikke at verdenen ikke er komplett. At ikke alt er tilgjengelig, for å utforskes 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #72 Del Skrevet 15. januar 2023 Rosakatt skrev (5 minutter siden): Å det er kjedelig, forstår det jo, er ikke relevant for spillet, krever for mye, tar lang tid å lage. Men liker ikke at verdenen ikke er komplett. At ikke alt er tilgjengelig, for å utforskes 🧐 Er spennende med mysteriene da i eldre spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #73 Del Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): I det siste har jeg tenkt litt på minecraft, irriterer meg over den dårlige grafikken, men skjønner at det er gjort med vilje, men sånne firkanter ække noe fint. Grafikken er ikke dårlig, den er enkel/primitiv og skal ligne lego Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. januar 2023 #74 Del Skrevet 15. januar 2023 Cid skrev (1 time siden): Jeg synes dårlig grafikk har sin sjarm, spesielt super nintendo grafikk Ja jeg liker grafikken fra sent 80-/tidlig 90-tall før det ble så mye guffebrun kvasirealisme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #75 Del Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Grafikken er ikke dårlig, den er enkel/primitiv og skal ligne lego Aha ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #76 Del Skrevet 15. januar 2023 Rosakatt skrev (1 time siden): Nei, å det begrenser mulighetene! Elsker å bygge Minner meg om alle begrensningene i barndommen, at det ikke går an å gå inn i åpne vinduer i super Mario sunshine, at sånne bassenger man kjøper aldri var så store å dype Liker minecraft da 😅 Foruten edderkoppene. Å de som man ikke må se inn i øynene, de er skumle Spiller du? Minecraft eller andre ting? Jeg spiller ikke sjøl men har barn som spiller det. Spiller litt fifa eller super mario med han i blant. Ellers går det mest i spill på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. januar 2023 #77 Del Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Jeg spiller ikke sjøl men har barn som spiller det. Spiller litt fifa eller super mario med han i blant. Ellers går det mest i spill på mobilen Så skjønnt 😊 Slår du til med candy crush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #78 Del Skrevet 15. januar 2023 Rosakatt skrev (9 minutter siden): Så skjønnt 😊 Slår du til med candy crush? Nei. Spiller mest dominations Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. januar 2023 #79 Del Skrevet 15. januar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Nei. Spiller mest dominations Løgn. Har aldri hørt om det spillet før. Strategi, krig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #80 Del Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Ja jeg liker grafikken fra sent 80-/tidlig 90-tall før det ble så mye guffebrun kvasirealisme Når det kommer til 2D grafikk så er 90 tallet favoritten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå