Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #41 Del Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Det kan det vel være, har ikke hørt så mye på det men de snakker vel mest tull om forskjellige temaer, sånn som jeg hadde tenkt denne tråden å være også. Men er åpent for hvem som helst å kommentere, om du er @Rosakatt, @Svart Katt eller @Skogkatten spiller ingen rolle. Du kan skrive med nick eller som @Anonymburker Om du er laget av bomull, plast eller @Polly Ester spiller ingen rolle Folk med lange @tånegla og @StinkySocks er også velkommen Om du heter @MarianneE @Titania @Athena Catalina.eller @Embla Othea godtar vi deg som du er Også helt greit om du kjører @Ford3000 eller bare er en @Maskinfører Enten man er en @Cidperson eller @Transeperson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #42 Del Skrevet 13. januar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Ungdom jo 😊 I 1994 var jeg 16. Så jeg er en fæl gammel katt 🐈⬛ Da var jeg 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. januar 2023 #43 Del Skrevet 13. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Da var jeg 3 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. januar 2023 #44 Del Skrevet 13. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Eneste jeg husker fra den tiden er når jeg klarte å trakke på en tegnestift i barnehagen slik at den gikk helt inn i foten 🤕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #45 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (8 timer siden): Eneste jeg husker fra den tiden er når jeg klarte å trakke på en tegnestift i barnehagen slik at den gikk helt inn i foten 🤕 Stakkars lille Cid 😢😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #46 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (8 timer siden): Eneste jeg husker fra den tiden er når jeg klarte å trakke på en tegnestift i barnehagen slik at den gikk helt inn i foten 🤕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #47 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (8 timer siden): Ja de fleste sluttet jo ikke med jakt selv om jordbruket ble mer vanlig. Det skjedde vel for om lag 12000 år siden. Da jorden fikk et mer stabilt klima. Men man kjente jo til prinsippene for å drive jordbruk før det også. Det er fortsatt omdiskutert hvorfor man begynte med jordbruk. Men holder med Harari i at når det først begynte «måtte» det spre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #48 Del Skrevet 14. januar 2023 Embla Othea skrev (3 timer siden): Var mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #49 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Var mer Da jeg var 8 år gammel løp jeg fra en hund fordi jeg er redd for hunder. Jeg traff en planke med spiker og fikk spikeren (8 cm) inn i albuen. Var jævlig vondt 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #50 Del Skrevet 14. januar 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Da jeg var 8 år gammel løp jeg fra en hund fordi jeg er redd for hunder. Jeg traff en planke med spiker og fikk spikeren (8 cm) inn i albuen. Var jævlig vondt 😶 Au! 🥺 gråt du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #51 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (40 minutter siden): Au! 🥺 gråt du da? Jaa 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #52 Del Skrevet 14. januar 2023 Hva er dagens tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #53 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (18 minutter siden): Hva er dagens tema? Farsmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #54 Del Skrevet 14. januar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Farsmelk Nei føler at det har blitt debattert en del allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 14. januar 2023 #55 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (6 minutter siden): Nei føler at det har blitt debattert en del allerede Så kjip du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #56 Del Skrevet 14. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Så kjip du er Neida, hvis du har noe å tilføye kom med det. Men hold deg anstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #57 Del Skrevet 14. januar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Hva er dagens tema? Bamzez og andre ord @Entern sier når flaska er halvveis tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #58 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (42 minutter siden): Bamzez og andre ord @Entern sier når flaska er halvveis tom Hurra hurra 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #59 Del Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Hurra hurra 🥳🥳🥳 Har du startet på flasken nå?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #60 Del Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Har du startet på flasken nå?😁 Ja sitter og drekker øl til middag 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå