AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #41 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke skrevet at BH-ene er veldig billige, men at de bruker billige metallspiler. Hvis man legger på 3-400 kr får man veldig mye mer bh for pengene. Anonymkode: b60d7...6f8 Eller 3-400 kr mindre… Da får du triumph, som ikke har det problemet. Mye bedre! Anonymkode: dcf4f...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #42 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Eller de følger etter deg nesten inn i prøverommet og gir deg null space eller tid til å prøve. Hun ene nektet meg å prøve flere BH- er samtidig. «NEI du får først prøve den ene, så ser vi hvordan den sitter, så kan du få neste». Psycho bitch. Var på Strømmen storsenter. Anonymkode: 09b3c...7cb Huff. Akkurat derfor jeg aldri setter min fot i en changebutikk. De eier ikke intimgrenser. Ikke alle er komfortable med å vise seg i bh og der får man jo ikke prøve i fred en gang. Jeg har en sykdom som har gitt meg ganske synlige hudforandringer, spesielt på overkroppen og er ikke komfortabel med å vise det til noen, spesielt ikke prakkende butikkdamer. Har brukt kalkulatoren deres på nett da, så vet hvilken størrelse jeg bruker. Dårlig gjort å ikke få prøve flere på en gang og. «Så ser VI hvordan den sitter?» Hun vet da ikke hva du syns er fint eller behagelig og de fleste vil jo prøve i fred. Bestiller kun undertøy på nett derfra, men syns faktisk Cubus sine bher er like bra. Bruker 65E og det har Cubus greit utvalg av. Anonymkode: 37a1e...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 28. mai 2024 #43 Del Skrevet 28. mai 2024 Numii skrev (På 13.1.2023 den 10.12): Jeg har byttet ut change mot triumph. Sitter penere og tåler vaskemaskin Ja har samme erfaring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnlikesbras Skrevet 1. juni 2024 #44 Del Skrevet 1. juni 2024 En spile som stikker ut kan være tegn på at bh-en er litt for stor i båndet og litt for liten i skålen. Dette kan uheldigvis være vanskelig å se. Har du prøvd bh-kalkulatoren til ABraThatFits? Det er et internettsamfunn med folk som er skikkelig flinke på bh. Etter jeg fikk hjelp av dem har jeg ikke hatt en eneste bh hvor spilen har stukket ut (på fem år)! Her er en link: https://www.abrathatfits.org/calculator.php Kalkulatoren gir noen ganger for stor skålstørrelse om du velger EU (Standard European) sizing, som Norge bruker, så jeg anbefaler å konvertere fra UK til norsk manuelt. Jeg bruker for eksempel UK 32G, som er 70I i norske størrelser. Men mange butikker sier at jeg trenger 80D/E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå