AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Har noen sett denne i en fysisk butikk? Eller en nettbutikk utover Amazon og lignende? Anonymkode: 97643...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 13. januar 2023 #2 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har noen sett denne i en fysisk butikk? Eller en nettbutikk utover Amazon og lignende? Anonymkode: 97643...e2b I Norge selges Johnson & Johnson som Natusan og finnes hos dagligvarebutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Del Skrevet 13. januar 2023 I mer eller mindre alle dagligvarebutikker. Den står ofte sammen med babytingene, ikke sammen med shampo for voksne. Anonymkode: bbb21...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Del Skrevet 13. januar 2023 Har brukt Natusan babyshampoo (som den opprinnelig het) i mange år, men synes det er upraktisk at de har gått over til de nye flaskene i stedet for de mindre 200 ml-flaskene som de hadde før i tiden, så jeg heller innholdet over i de gamle flaskene, som jeg av praktiske årsaker har tatt vare på. Finner den ikke på REMA, men KIWI har den - vel og merke den nye flasken; her er den gamle typen: Anonymkode: a2243...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Del Skrevet 13. januar 2023 Aha, da ble jeg litt klokere. Takk for svar! Anonymkode: 97643...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå