pop up bruker Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 12. januar 2023 Aricia skrev (På 12.1.2023 den 20.57): Knallbra med Oudmayer som løfter fram prinsippet om barnets beste. Nei, det hjelper ikke hvor god sak man taler så lenge eksponeringen ikke tjener det spesifikke barnet som eksponeres. Ekspander Ja, fy søren hun er god 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 12. januar 2023 #22 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg er helt 🤯 over hvor dyktig Oudmayer er! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 12. januar 2023 HelloMindy skrev (På 12.1.2023 den 21.00): Jeg er helt 🤯 over hvor dyktig Oudmayer er! Ekspander Enig!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 12. januar 2023 Om venstre sitt forslag, og debatten ikke ender i et forbud, så håper jeg det kan ende med en rekke retningslinjer om ikke annet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 12. januar 2023 #25 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Ang løvemammaen så fikk jeg ganske vondt av henne. Konsekvensene av delingen der er jo i stor grad positiv, og et langtidsperspektiv er liksom ikke tilstede. Det er jo ganske stor forskjell på å dele i akkurat det spesifikke tilfellet, kontra barnerom, barnesanger, barnets tårer ved første skoledag, kosekluter og lignende for barn med helt andre fremtidsutsikter. Edit: Må bare legge til at jeg har null grunnlag for å uttale meg ang løvemammaen utover debatten. Endret 12. januar 2023 av Numii 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 12. januar 2023 #26 Del Skrevet 12. januar 2023 Numii skrev (På 12.1.2023 den 21.09): Ang løvemammaen så fikk jeg ganske vondt av henne. Konsekvensene av delingen der er jo i stor grad positiv, og et langtidsperspektiv er liksom ikke tilstede. Det er jo ganske stor forskjell på å dele i akkurat det spesifikke tilfellet, kontra barnerom, barnesanger, barnets tårer ved første skoledag, kosekluter og lignende for barn med helt andre fremtidsutsikter. Ekspander Alvorlig syke barn har like stor rett som andre barn til å få sin integritet respektert. Et større krav faktisk, siden de er enda mer sårbare og har ekstra krav på beskyttelse. 28 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #27 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Numii skrev (På 12.1.2023 den 21.09): Ang løvemammaen så fikk jeg ganske vondt av henne. Konsekvensene av delingen der er jo i stor grad positiv, og et langtidsperspektiv er liksom ikke tilstede. Det er jo ganske stor forskjell på å dele i akkurat det spesifikke tilfellet, kontra barnerom, barnesanger, barnets tårer ved første skoledag, kosekluter og lignende for barn med helt andre fremtidsutsikter. Edit: Må bare legge til at jeg har null grunnlag for å uttale meg ang løvemammaen utover debatten. Ekspander For disse barna kan jo faktisk deling være i deres egne interesser, ettersom det kan føre til at de får er bedre tilbud. Samtidig har løvemammene en lang historikk på å dele svært intime og private bilder av sine svært syke barn, som umulig kan være til det beste for barna. Det kan hende de har fått bedre retningslinjer nå enn hva de har hatt tidligere, og ikke deler slikt lenger, det vet jeg ikke. Endret 12. januar 2023 av pop up bruker 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 12. januar 2023 #28 Del Skrevet 12. januar 2023 Aricia skrev (På 12.1.2023 den 21.12): Alvorlig syke barn har like stor rett som andre barn til å få sin integritet respektert. Et større krav faktisk, siden de er enda mer sårbare og har ekstra krav på beskyttelse. Ekspander Jeg er ikke uenig med deg, bare så det er sagt, men jeg kan forstå det. Noe jeg ikke kan i andre tilfeller. Det jeg reagerer på med de andre er jo den manglende evnen til å fungere som et individ selv om man er en del av en familie. I typ posting av hverdagen.. Som sagt, har ikke sjekket ut løvemamma på SoMe, så vet ikke helt hva som blir delt der men det ble jo presentert som en plattform der andre med alvorlig syke barn kan finne et fellesskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 12. januar 2023 #29 Del Skrevet 12. januar 2023 pop up bruker skrev (På 12.1.2023 den 21.16): For disse barna kan jo faktisk deling være i deres egne interesser, ettersom det kan føre til at de får er bedre tilbud. Samtidig har løvemammene en lang historikk på å dele svært intime og private bilder av sine svært syke barn, som umulig kan være til det beste for barna. Det kan hende de har fått bedre retningslinjer nå enn hva de har hatt tidligere, og ikke deler slikt lenger, det vet jeg ikke. Ekspander Får håpe det ja, at det eksisterer gode retningslinjer nå. Det er jo en markant forskjell på å gi ansikt til kontra å bli utlevert i sitt mest sårbare. Og da må man jo i hvertfall se på hensikten med å dele det som deles. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 12. januar 2023 #30 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg følger heller ikke Løvemammaene, så jeg svarte på generelt grunnlag her, og ut fra det lille som ble sagt i Debatten. Men ja, man får vondt av henne, klart det. Det er jo derfor hele denne debatten er så umulig å føre, det er foreldre eller besteforeldre og barna deres, eller til og med de syke barna deres, og det er privat og sårbart. De som taler barnas sak mot foreldre og besteforeldre som "bare vil det beste" og forsøker å holde den prinsipielle fanen høyt har en tilnærmet umulig oppgave. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpiken_ Skrevet 12. januar 2023 #31 Del Skrevet 12. januar 2023 Julia Piñero skrev (På 12.1.2023 den 20.56): Savner Kristin Gjelsvik der… 😭 Ekspander Hun ligger på sykehus med mulig hjerneblødning (sier hun selv på Instagram), men skulle egentlig delta slik jeg har forstått det. Veldig leit hun ikke kunne være med! Tror hun hadde argumentert bra i denne saken! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 12. januar 2023 #32 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Selv om ikke Gjelsvik deler bilde av ungen så vet jo alle hva mora har gjort, hva han heter, og hun har jo vært på Paradise som er noe av det dummeste som går på tv.. Hatt stygt brudd med barnefar som er offentlig og lagt ut utrolig mye teit. Må jo være like pinlig å vokse opp med det, som noen pene bilder av seg selv på internett. Endret 12. januar 2023 av Criador 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. januar 2023 #33 Del Skrevet 12. januar 2023 pop up bruker skrev (På 12.1.2023 den 21.16): For disse barna kan jo faktisk deling være i deres egne interesser, ettersom det kan føre til at de får er bedre tilbud. Samtidig har løvemammene en lang historikk på å dele svært intime og private bilder av sine svært syke barn, som umulig kan være til det beste for barna. Det kan hende de har fått bedre retningslinjer nå enn hva de har hatt tidligere, og ikke deler slikt lenger, det vet jeg ikke. Ekspander Noen i LM ja, en alle har ikke det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 12. januar 2023 #34 Del Skrevet 12. januar 2023 Det skulle blitt forbudt å være influenser ! En gruppe mennesker som sier og gjør alt mulig rart for penger, og som har dårlig innflytelse på ungdom. og voksne med. Denne debatten i kveld var til å bli flau av. Det foreldreparet … hun var jo helt uten bremser og evner til å innse hva de egentlig holdt på med. Mannen fikk jo ikke komme til orde en gang. Er dette eneste måten de overlever som foreldre? Med å lage fotoshoot av barna som levebrød ? 20 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. januar 2023 #35 Del Skrevet 12. januar 2023 Gode debattanter i dagens debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #36 Del Skrevet 12. januar 2023 Lill :) skrev (På 12.1.2023 den 22.43): Gode debattanter i dagens debatt. Ekspander Enig, det var mange gode, så får vi håpe at det blir ennå mer debatt, og reguleringer, fremover 1🙏🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 12. januar 2023 #37 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Bollestad: Men eg e jo en stolt bestemor som vil dela. 🙄 Me he også gruppe som ikkje e offentleg kor me dele møkje mer. 🙄 (Ja, det er korrekt oppfattet; jeg er ikke fra Rogaland😀). Endret 12. januar 2023 av ~ Ada ~ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. januar 2023 #38 Del Skrevet 12. januar 2023 Criador skrev (På 12.1.2023 den 21.33): Selv om ikke Gjelsvik deler bilde av ungen så vet jo alle hva mora har gjort, hva han heter, og hun har jo vært på Paradise som er noe av det dummeste som går på tv.. Hatt stygt brudd med barnefar som er offentlig og lagt ut utrolig mye teit. Må jo være like pinlig å vokse opp med det, som noen pene bilder av seg selv på internett. Ekspander Det verste er at han er gutt og kan vokse opp og ha liten penis, da mor har sittet på podcast og ledd av små peniser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 12. januar 2023 #39 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) pop up bruker skrev (På 12.1.2023 den 22.50): Enig, det var mange gode, så får vi håpe at det blir ennå mer debatt, og reguleringer, fremover 1🙏🙏 Ekspander Skulle vært satt av mer tid, de har knapt skrapt overflaten i denne problematikken. Tror ikke de kan se for seg konsekvensene for disse barna i fremtiden. Enkelte influensere klarer ikke å skille mellom privat og bedrift/enkeltmannsforetaket, og det er barna som betaler prisen for dette. Har til gode å se at disse foreldrene har noen gode argumenter på hvorfor de eksponerer, at de blir arbeidsledige er ikke et godt nok argument. Heier på Venstre i denne saken. Endret 12. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 12. januar 2023 #40 Del Skrevet 12. januar 2023 Criador skrev (På 12.1.2023 den 22.10): Bedre å være bestemor på Stortinget som bare ER SÅ STOLT at hun må vise babyen for 120 000 følgere da? Sku tro slike gamle kjerringer kunne vite bedre. Hvor mange bryr seg om å se ryggen på en baby liksom... er i alle fall ikke til ungens fordel at hun legger det ut. Ekspander Men me e en anna generasjon, skjønne du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå