Tomas77 Skrevet 19. mars 2023 #21 Del Skrevet 19. mars 2023 On 1/16/2023 at 7:28 PM, AnonymBruker said: Menn med forhud (ikke omskjærte) har nok ikke skjønt at dem må vaske under forhuden og så tørke under forhudet hver eneste dag. Derfor er det så mange av dem som får sånn seigt gøsj der og blir røde og sarte fordi de får soppinfeksjoner men det tar de ikke tak i heller. Det er da den der ekle lukta kommer. Anonymkode: ea2e0...485 Hvis du møter flere enn en av menn med dette problemet bør du vurdere arenaene du møter menn eventuelt om det er deg det er noe med som ender opp med lett retarderte menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 19. mars 2023 #22 Del Skrevet 19. mars 2023 Mannen vasker penis med rennende vann hver kveld og etter sex. Vasker godt med såpe rundt skaftet, i skrukken og rumpa, men aldri selve penis. Han er ikke omskjært og lukter (eller smaker) aldri vondt. Tidligere da han brukte såpe kunne det bli lukt ganske raskt, selv om han vasket seg daglig… men aldri etter at sluttet med såpe og begynte å vaske med rennende vann daglig 😊 så her lærer vi opp barna til det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #23 Del Skrevet 19. mars 2023 svartkatt skrev (19 timer siden): Må man ikke lære gutter dette som foreldre? Jeg ville hvertfall gjort det sjøl.. fått faren til å lære det, eller fortalt hvordan det skal gjøres.. Jeg lærte guttene mine dette (jeg er kvinne). Det er da ikke akkurat rocket science. Anonymkode: b88e3...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #24 Del Skrevet 19. mars 2023 Kjæresten har kommentert at det aldri er noe problem å suge meg siden jeg er renslig. Jeg vasker den og håret rundt ned 3 i 1 dusjsåpe når jeg dusjer. Under forhuden også. Jeg tørker med litt dopapir etter å ha vært på do. Da unngår jeg at det blir igjen en liten dråpe som lager stank. Før action vasker jeg den i vasken omtrent som jeg vasker hendene, men som regel uten såpe. Anonymkode: 4d0d8...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 3. juni 2023 #25 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) Jeg dusjer hver morgen og alltid før sex. Ikke noe problem å holde det godt og rent der nede. Siden jeg er "avhengig" av nok HEAD og likedan at dama svelger i ny og ne har jeg også fjernet alt kjønnshår. samtidig sier alle damer at jeg er den beste de har smakt, men det er nok for at jeg er veganer og spiser det riktige for en godsmakende "cum". Jeg har dame fra Thailand som gjør ALT jeg ber henne om fordi jeg er så ren og de ELSKER dette. Å være ren og fin er alfa og omega i disse tilfeller. Endret 4. juni 2023 av AdonisFFM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå