AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg har fått en del rynker rundt øynene, og jeg liker ikke det. Føler meg såå gammel, selv om jeg er 42 år. Vet rynker kommer med alderen, men.. Noen som har tips til hvordan jeg kan få de mindre? Helt bort kanskje? 😂 Kjerringråd? Setter pris på tips fra dere 🙂 Anonymkode: fe177...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Del Skrevet 11. januar 2023 https://www.google.com/?q=hvordan+fjerne+rynker+rundt+øynene Anonymkode: bd494...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Del Skrevet 12. januar 2023 Hvordan er huden under øynene dine da, er det bare mimikk rynker eller har du slapp hud? om du klyper forsiktig i huden, kjennes den spenstig ut? Jeg har tørr og slapp hud under øyene, har god erfaring med mesoterapi. Bruker også silikonpads under øyene når jeg sover, for jeg sover mye på siden og huden ser helt jævlig ut om jeg sover uten. Anonymkode: ce50b...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Del Skrevet 13. januar 2023 Er det på siden når du smiler så kan du ta botox der. Kalles crows feet botox. Er det under øynene kan man ikke gjøre noe annet enn å bruke solkrem på dagtid og god ansiktsolje eller krem med ceramider (fett) i på natta samt drikke masse vann for å unngå at området blir tørt, for da fremheves rynkene. Anonymkode: 7a675...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå