AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Noen som har erfaring med clear blue advanced fertility monitor? Er den nøyaktig? Er det foresten slik at det er bare ett test i den, eller inneholder den flere strips? Anonymkode: 96b01...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg har brukt den. Den egner seg godt dersom man har forholdsvis stabil syklus. Etter gjentagende spontan aborter hadde jeg varierende sykluser, alt fra 18-60 dager. Da var den lite hensiktsmessig. Men når syklusen begynte å stabilisere seg, så fikk jeg svar på når eggløsning var, og da ble vi gravide 🙂 Bakdelen er at hvis man trenger en del prøveperioder, så blir det dyrt i lengden... Anonymkode: 58c9a...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Kan eggløsningstest dedikere graviditet uten monitoren, er ca 10 dpo og tog denne nå ikveld å testtreken kom før kontrollstreken. Og er egentlig ganske sterk? Men startet også å spotte lott idag så håper det gir seg! Anonymkode: eff6b...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 23. januar 2023 #4 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan eggløsningstest dedikere graviditet uten monitoren, er ca 10 dpo og tog denne nå ikveld å testtreken kom før kontrollstreken. Og er egentlig ganske sterk? Men startet også å spotte lott idag så håper det gir seg! Anonymkode: eff6b...715 Ja, el-tester kan slå ut positivt ved graviditet da de måler mange av de samme hormonene som kroppen prod når gravid(selvom el tester ikke måler hcg) vil sterkt anbefale deg å ta graviditetstest imorgen👍🏼😊 Spotting nå kan kanskje være festblødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #5 Del Skrevet 23. januar 2023 Det var som en svak skyggestrek men kjøpte rfsu vanlig tester, får dra ned å kjøpe tidligtester imorgen, men eggløsningstesten er like positiv idag som igår kveld, gjerne den var litt sterkere. Så får bare håpe at denne måneden er månen for 🤰🏼 Anonymkode: eff6b...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #6 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var som en svak skyggestrek men kjøpte rfsu vanlig tester, får dra ned å kjøpe tidligtester imorgen, men eggløsningstesten er like positiv idag som igår kveld, gjerne den var litt sterkere. Så får bare håpe at denne måneden er månen for 🤰🏼 Anonymkode: eff6b...715 TS her. Masse lykke til med testingen. Håper du får det svaret du ønsker 💞 Anonymkode: 96b01...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Del Skrevet 23. januar 2023 Ååh ja håpe det, var kun den spottingå eg hadde igår kun når eg tørka meg var det litt lyserosa å idag ingenting Anonymkode: eff6b...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå