AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Hjelp!!!! Jeg har nå 4 ganger Ila 2022 farget håret hjemme da frisøren ble for dyrt. Hver gang skylles jeg bare farge håret over med en LYS BLOND hårfarge for å Tone håret. Da det har sitti i håret i 20 sek så blir det mørke mørke grått!!! Hvorfor? Alle fargene er av forskjellige anbefalte merker og alle kunde bildene blir blonde, hvorfor reagerer håret mitt ved å bli mørke grått når fargen er lys blond? Anonymkode: 3e9f2...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Del Skrevet 12. januar 2023 Blir håret ditt mørk grått når du er ferdig og har tørket det? Eller ser det bare slik ut når du har i hårfargen? Anonymkode: 63d97...280 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Del Skrevet 13. januar 2023 Det er grått når det er tørker også. Sikkelig mørke grått Anonymkode: 3e9f2...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. januar 2023 #4 Del Skrevet 13. januar 2023 Hvilken har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Del Skrevet 13. januar 2023 Har brukt garnier Cream 9 denne gangen Anonymkode: 3e9f2...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #6 Del Skrevet 13. januar 2023 Hvilken hårfarve har du i utgangspunktet? Anonymkode: 688fa...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Del Skrevet 13. januar 2023 Naturlig blond Anonymkode: 3e9f2...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #8 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Naturlig blond Anonymkode: 3e9f2...af0 Vel. skal du ha det lysere, så nytter det ikke å bare farge det. Du må nok bleke det og frisør er ikke noen man blir av å lese en bruksanvisning på et produkt en frisør aldri ville anbefalt å bruke. Anonymkode: 688fa...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #9 Del Skrevet 13. januar 2023 Om du vil være like blond som på pakken så må du bleke det først og så bruke hårfargen etterpå. Det er bare farge/toner og lysner ikke noe særlig. Anonymkode: 0c385...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #10 Del Skrevet 13. januar 2023 Skulle ikke bli lysere, skulle bare Tone det, få vekk det gule rett og slett Anonymkode: 3e9f2...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #11 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om du vil være like blond som på pakken så må du bleke det først og så bruke hårfargen etterpå. Det er bare farge/toner og lysner ikke noe særlig. Anonymkode: 0c385...2c5 Har gjort dette fler ganger tidligere men da fikk d akk som jeg ville. Men dro til frisøren en gang og stripa det og etter det har fargen reagert m å bli mørke grå Anonymkode: 3e9f2...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. januar 2023 #12 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har gjort dette fler ganger tidligere men da fikk d akk som jeg ville. Men dro til frisøren en gang og stripa det og etter det har fargen reagert m å bli mørke grå Anonymkode: 3e9f2...af0 Ah ok…. Jeg har egentlig aldri hørt om det faktisk. Men: permanent farge bør man styre unna når målet ditt var toning. De 2 neste månedene hadde jeg vasket hyppig med Head and Shoulders. Så kan du teste på en stripe som ikke er synlig - Wella toner. Det kan høres ut som noe var galt med fargen 🧐 Det skal jo ikke være grå/sølv pigmenter i 9.0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå