AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Har en jente på 7 som får så flokete hår. Hun hater å vaske det og det er iallefall umulig å få balsam i håret.... Hun hyler og skriker av frykten for vann og såpe i øynene. Nå tenker jeg at jeg bør ty til en spraybalsam. Finnes det til barn? Noen tips? Anonymkode: 7ba5a...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Del Skrevet 11. januar 2023 https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/dusj-og-bad/natusan-by-johnsons-no-more-tangles-kids-conditioner-spray,5032762?gclid=CjwKCAiA2fmdBhBpEiwA4CcHzRHQo_HbfQC5oZQGDaDwJCEa4rvdzn5rpwZBs_FVI7ZpLQltWq--VhoCBckQAvD_BwE Anonymkode: 76972...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Del Skrevet 11. januar 2023 Denne fås på vanlig dagligvare. Anonymkode: 76972...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Del Skrevet 11. januar 2023 7 år? hun er såpass gammel at du kan gi henne valget, enten kort hår som ikke trenger å vaskes like ofte ellers så må hun vaske det og gre seg. Sprayen som personen over her nevner kan brukes. Jeg anbefaler å flette håret daglig. Har en gutt på 6 med skrekk for å vaske håret. Han kan få glippe seg helt kort om han vil ellers så må det vaskes oftere. Vi har badekar så jeg lar ham dyppe seg, så skummer jeg håret og lar han dyppe seg igjen, spyler ham deretter lett med hånddusjen. Anonymkode: 0c214...1de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Del Skrevet 12. januar 2023 Vi har änglamark sin, hender at eldste (3,5år) bestemmer seg for at det gjør vondt å bli gredd, så da funker den. Du har sikkert testet det meste, men jeg vasket mitt eget hår for å vise hvordan man kan unngå sjampo og vann i øynene. Eldste har fint, krøllete, hår, som når det kreves vask med sjampo så er det ikke lenger noe problemer. Hun holder hodet bakover, legger en klut over øynene og det går helt fint. Anbefaler å flette håret om kvelden for å unngå floker, det gjør jeg med mitt eget hår, gir mye mindre slitasje også. Anonymkode: b939d...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. januar 2023 #6 Del Skrevet 14. januar 2023 Denne fra Hufs 👍😊 lukter godt også, og er god for håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 14. januar 2023 #7 Del Skrevet 14. januar 2023 Brukte Paul Mitchell taming spray da jenta var lita. Den er mye dyrere enn en fra matbutikken selvfølgelig, men utrolig god! Også ble ikke gulvet glatt etter bruk. Jeg pleide dessuten å etterfylle med vann når den var nesten tom - funka det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #8 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg tok en sprayflaske med litt vanlig balsam, blandet med varmt vann. Fungerer kjempebra. Anonymkode: ac680...fcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Del Skrevet 19. januar 2023 Revlon uniq one Anonymkode: 2d256...5ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Del Skrevet 19. januar 2023 smurfebuss skrev (På 14.1.2023 den 14.07): Brukte Paul Mitchell taming spray da jenta var lita. Den er mye dyrere enn en fra matbutikken selvfølgelig, men utrolig god! Også ble ikke gulvet glatt etter bruk. Jeg pleide dessuten å etterfylle med vann når den var nesten tom - funka det og. Tips for å unngå glatt gulv: spray balsam i hendene, gni dem sammen, og stryk/fingergre den inn i håret. Så slipper du å grise ned hele badet. Anonymkode: 76972...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Del Skrevet 19. januar 2023 Bruk balsam og børste i dusjen! Ville kjøpt en spray som er egnet for voksne, du tar det jo uansett kun på lengdene og ikke i hodebunnen. har du en balsam du er fornøyd med så bland den ut med vann i ei sprayflaske. Anonymkode: b225d...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 19. januar 2023 #12 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tips for å unngå glatt gulv: spray balsam i hendene, gni dem sammen, og stryk/fingergre den inn i håret. Så slipper du å grise ned hele badet. Anonymkode: 76972...b7c Takk for tips. Jeg har ikke problemer med glatt gulv lengre da æraen med spraybalsam forlengst er over, men andre kan jo dra nytte av tipset. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 19. januar 2023 #13 Del Skrevet 19. januar 2023 En frisør jeg følger svarte på dette spørsmålet i dag, og hun anbefalte Bjørk sin. https://lyko.com/en/bjork/bjork-vaxa-kids-detangling-spray-conditioner-150ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå