Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Trenger litt tips til takkekort for dåpsgaver. Bør barnet være i dåpsklærne på bildet, eller kan en bruke et annet bilde? Ingen av dåpsbildene ble særlig bra, men kan jo alltids ta på han kjolen igjen.. Hva er vanlig? Bilde med dåpskjole eller "vanlige" klær?
Potetoline Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 På våre dåpsdager ble det mye styr så vi valgte å ta på dåpskjolen en annen dag og ta fine bilder i en mer avslappet atmosfære. Vi har og fått dåpsbilder med barna i andre klær.
Emma3 Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Vi sendte ut bilde av snuppa i dåpskjolen, og har sjølv fått takkekort frå andre der barnet har dåpskjolen på. Der er iallefall mest vanlig her. om kjolen passa, ville eg tatt den på og tatt nye bilder, ellers hadde eg berre sendt ut bilde i vanlige klær.
Gjest gjestidag Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Jeg hadde dilemmaet der jeg trengte et takkekort fra fødsel, dåp og nå er det jul. Det ble et kort uten dåpskjole som sa; takk for alle de fine gavene...og God jul.. ellers hadde det blitt 3 bilder og det blir bare "masse takk og masse bilder" har du bare dåp å takke for så hadde jeg valgt et bilde med dåpskjole.. men et annet enn det alle andre tok under dåpsdagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå