Gå til innhold

Eggløsningstester og temping, hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk positiv el test 17/12 og 18/12. Hadde slim, murringer og alle symptomer de dagene. Tempen steg 21/12 og holdt seg høy i en drøy uke før den gikk ned igjen rundt mensdato. Alle tegn på at eggløsning skjedde, var der. 

Så var det å vente på mensen. Den skulle kommet forrige uke, men ingenting. Humørsvingningene og menssmertene er der (og har vært der en uke) men ingen blødning. Har tatt mange graviditetstester, alle negative. 

I dag tidlig tok jeg en EL-test fordi jeg åpnet feil av de og graviditetstestene, og EL-testen var soleklart positiv? Har ingen slim eller stikninger som jeg pleier rundt EL. Testet igjen i kveld av nysgjerrighet og den er soleklart negativ. Tok også en graviditetstest i dag tidlig, negativ. Ingen mens i dag heller. Temperaturen har vært stabilt lav siden økningen rundt det jeg trodde var EL.

Hva i all verden foregår? Pleier ha veldig regelmessig syklus… Er dette normalt?

Anonymkode: 580bf...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (4 minutter siden):

Kan du poste bilde av temperatur/ skjema 

Den gule prikken er der hvor appen sa «confirmed ovulation» første gang. Det stemte med eggløsningstester dagene før og alt. Men nå som mensen ikke kom og el test er positiv igjen blir den jo helt forvirret (jeg og) 😅 den blå prikken er der hvor mensen skulle kommet. Legg merke til at rundt der mensen skulle kommet var det noen dager med målinger jeg strøk ut grunnet sykdom osv så ikke alle temperaturene er med akkurat de dagene.

88F3C687-F5A1-4438-9644-86C36836AC31.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis kluss med hormonene. Kan være pco , kan være bare tilfeldig. Tempen din viser ingen tydelig eggløsning heller. Du har en dip, men ingen økning. 

Anonymkode: 049fc...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (7 timer siden):

Regner med du har tempet mye før og derfor tempet før du står opp av senga hver morgen?

Jepp..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...