Gå til innhold

Søker noen å reise med!

Sunniva1220

Anbefalte innlegg

Jeg er en 21, snart 22 år gammel jente som akkurat har droppet ut av studie og som derfor har veldig lyst til å dra på backpacking i April/Mai. Jeg har vurdert å dra alene da ingen av vennene mine har mulighet for å bli med, men jeg synes det høres tryggest ut å reise med en annen og da får jeg også en å dele minnene med! Jeg har veldig lyst til å dra innom Hellas og Italia men er også veldig åpen for å dra andre steder. Jeg tenker å bo på hostell, så den jeg reiser med må synes at det er greit. Jeg er en veldig blid og positiv person som elsker å oppleve nye steder og å møte nye mennesker. På fritiden liker jeg å se på fotball, trene styrke og være med venner.
Den jeg leter etter er en veldig blid og positiv person som elsker å reise og som er utadvendt og sosial. Bare å ta kontakt hvis dette kunne vært interessant! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende og lykke til 🙌 Sjekk Facebook om det finnes egne grupper for folk som reiser alene eller noe slikt.

Reiste alene til Hellas da jeg var på din alder. Sitter igjen med en god opplevelse. Ble kjente med en del andre backpackere på turen (jeg var bare på ferie i en uke alene), men vokste på den erfaringen 

Anonymkode: c0a48...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ender opp med å dra alene så tror jeg uansett du får en kjempetur. Du kommer sikkert til å møte andre som reiser alene hvis du drar til Hellas/ Italia og bor på hostel. Jeg har dratt på sånne steder og som regel møtt på hyggelige mennesker som jeg noen ganger har reist videre sammen med.

Jeg er misunnelig, TS. Hold oss gjerne oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og tenker å reise alene til Asia/Amerika/Australia i Februar/Mars. Dersom det er noe for deg, må du gjerne ta kontakt

Endret av Spiteful
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...