Gå til innhold

Tinder- valg nr 2

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vitalogy skrev (6 timer siden):

Er mildt sagt uenig i denne tolkningen, og det er påfallende mange andre også. :) 

Ja. Noen er glade i å spissformulere, og være litt dramatiske. Men sånn er det, vi er forskjellige. 

Anonymkode: 65ff9...7a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Matcha med en fyr for 1,5 mnd siden. Så skreiv jeg til han for ei drøy uke siden. Vi skreiv et par mld fram og tilbake før det ble stille fra han noen dager. Jeg merka helt fra starten at han virka litt tilbakeholden. Så skriver han i dag at han allerede hadde begynt å skrive med ei anna og at han synes det er feil å ha kontakt med begge. Men at han tar kontakt hvis det blir aktuelt seinere. (=hvis det ikke funker med hun andre)

Hva synes dere om dette? På tross av at jeg overhode ikke har bygd opp hverken følelser eller forventninger overfor fyren så er det litt kjipt å være «neste på lista» Eller må jeg bare bli litt Tinder-herda?😅

Anonymkode: 87940...d00

Ordentlig kar dette som respekterer andre mennesker og sier i fra at  han ille vil prate med to samtidig. Tror jeg hadde blitt positivt overraska hvis en skrev det til meg. Han kunne ha begynt å skrevet med henne mens det var stille mellom dere og handler ikle om å være nr to på lista men at han holder seg til en i gangen. Bare å vente og se hva som skjer med henne og fortsett og bli kjent med nye. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er litt trøstepremie-følelse ja😅 Og ja, rosakatt, jeg får se hvordan det kjennes om han evt skulle ta kontakt.

ts

Anonymkode: 87940...d00

Nei du fortsatte ikke kontakten første gangen og da gikk han videre og traff ei ny og så dukker du opp igjen er ikke hans feil. Hadde likt en slik mann jeg og håoet det ikke ble noe med hun andre. Skal jo noe til da slik so. Folk strever med å treffe den rette. Han er ærlig med det sett pris på det. Aldri blir det rett for damer samme hva en mann gjør. Foretrekker du at han prater og dater med flere samtidig da??

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er ikke kjempe interessant for han, da hadde han ikke gamblet slik med deg. Ærlig er han, men de sosiale antenner er snaue. tror han at du vil sitte å vente på at han finner ut av det med ei "bedre dame" først? Forstår han ikke hva slags følelser han skaper i deg?
Skriv lykke til og slett han. Han høres ikke helt god ut. Litt for høy på seg selv inkludert 

Anonymkode: fb425...a95

Hva er sosiale antenner her da? 

Lyve om at han blir borte i 3 uker, og at han tar kontakt når han kommer tilbake? 

Holde på med begge samtidig?

Avvise trådstarter?

Hint: alle som holder på Tinder vet at de fleste skriver med flere, slik er det bare.

Anonymkode: cff83...3c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...