AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 Matcha med en fyr for 1,5 mnd siden. Så skreiv jeg til han for ei drøy uke siden. Vi skreiv et par mld fram og tilbake før det ble stille fra han noen dager. Jeg merka helt fra starten at han virka litt tilbakeholden. Så skriver han i dag at han allerede hadde begynt å skrive med ei anna og at han synes det er feil å ha kontakt med begge. Men at han tar kontakt hvis det blir aktuelt seinere. (=hvis det ikke funker med hun andre) Hva synes dere om dette? På tross av at jeg overhode ikke har bygd opp hverken følelser eller forventninger overfor fyren så er det litt kjipt å være «neste på lista» Eller må jeg bare bli litt Tinder-herda?😅 Anonymkode: 87940...d00
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Vel det er en ærlig sak så han skal ha for det og at han ikke holder deg på gress som andre menn der gjør, det er mye mer respektløst. Skjønner dog det er en litt kjip beskjed å få at man er trøstepremie da og at du kan vente på tur. Jeg hadde skrevet «takk for ærligheten og lykke til 😊» og fjernet matchen Anonymkode: faa07...bd4 8
Rosakatt Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Au, ja den er kjip, hadde ikke likt det 😅 Om han kontakter deg igjen, kan du jo kjenne på hva du føler om saken, men det finnes så mange menn der ute. Kan godt være du finner noen andre du liker før han eventuelt dukker opp igjen uansett 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Det er litt trøstepremie-følelse ja😅 Og ja, rosakatt, jeg får se hvordan det kjennes om han evt skulle ta kontakt. ts Anonymkode: 87940...d00 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 Hadde sagt takk for ærlighet og at jeg også kommer til å gå videre. Kan ikke vente på ham. Anonymkode: 3c6df...431 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 Synes du leser for mye inn i det. Skjønner at du føler at du blir annenrangs, men det er jo ikke det som skjer... Han vet vel ærlig talt ikke om han liker hun andre eller hvem av dere han liker eller ikke.. Han chatter jo bare. Så at han vil chatte med bare en om gangen og hun andre var før deg til mølla er jo helt uproblematisk. Personlig hadde jeg nok chattet med dere begge, så lenge det bare er chat, men folk er forskjellige. Han her er jo i det minste ærlig... Anonymkode: 73ffe...59a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 Syns det er bra han sier det jeg! Jeg har opplevd at flere menn jeg har møtt fra Tinder driver å dater andre damer mens vi dater og da føler jeg meg skikkelig snytt og lurt. DA føler jeg meg bare som et alternativ og en mange. Vil mye heller date en fyr som bare dater en av gangen, og det er jo bare positivt at denne fyren du snakker om er en sånn som bare dater en og en. Siden dere ikke kjenner hverandre så er det ikke sånn at du er andrevalget. Han ble kjent med hun andre først og vil holde seg til en av gangen. Tommel opp for meg! Fungerer ikke ting mellom de så hadde jeg følt meg tryggere på at han tok datingen med meg mer seriøst også enn de som dater flere av gangen. Anonymkode: 28e04...a59 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 Jeg har i hvertfall bestemt meg for å ikke tenke sånn. Personen kan ha vært lenge på Tinder, og snakket med mange. Om jeg er nr2, eller nr50, eller om det chattes dobbelt, det vet jeg jo egentlig lite om. Anonymkode: 65ff9...7a7
I Grosny Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Matcha med en fyr for 1,5 mnd siden. Så skreiv jeg til han for ei drøy uke siden. Vi skreiv et par mld fram og tilbake før det ble stille fra han noen dager. Jeg merka helt fra starten at han virka litt tilbakeholden. Så skriver han i dag at han allerede hadde begynt å skrive med ei anna og at han synes det er feil å ha kontakt med begge. Men at han tar kontakt hvis det blir aktuelt seinere. (=hvis det ikke funker med hun andre) Hva synes dere om dette? På tross av at jeg overhode ikke har bygd opp hverken følelser eller forventninger overfor fyren så er det litt kjipt å være «neste på lista» Eller må jeg bare bli litt Tinder-herda?😅 Anonymkode: 87940...d00 Bli litt herda du. Du har jo ikke møtt han engang. Virker egentlig som en ryddig fyr.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 Jeg liker at de gjør det på den måten, en ærlig sak. Førstemann til mølla. Anonymkode: f0a9e...102 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 Tenker det er fair enough, særlig når du har brukt 1.5 mnd på å ta kontakt.. Det må liksom være litt rom for å være nummer 2 og nummer 3 uten at det betyr så mye i nettdating og det han gjør er jo mye mer fair mot dere begge, enn å f.eks date 2 damer paralellt. De aller fleste opplever jo at flere tar kontakt, der man bare må begynne et sted..kanskje man liker noe noen skriver også er det skivebom når man treffes, også forsøker man med andre som kanskje ikke utpekte seg sånn i første omgang. Hvem man snakker med først, treffer først osv. betyr lite til ingenting når man blir kjent på nettet. Anonymkode: 8fe2b...7db
MortenMunkholm Skrevet 10. januar 2023 #13 Skrevet 10. januar 2023 (endret) Sånn ærlighet som han viste liker jeg. Det er ikke sikkert du er nr to, egentlig. En sånn fyr kan ha vært ærlig med den andre også og hun kan ha prestert å si noe du ikke kjenner til. Eller at hun bor nærmere, hvem vet. Endret 10. januar 2023 av MortenMunkholm
Fighter83 Skrevet 10. januar 2023 #14 Skrevet 10. januar 2023 Går fint dette. Hadde takket for ærligheten og fjernet match evt latt den stå en stund om man virkelig var nysgjerrig på fyren. Fjerner man match så dunker de opp igjen i bunken over søkere, så kan dere like hverandre igjen ved en senere anledning😉
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #15 Skrevet 10. januar 2023 La matchen ligge og se an. Slik som dating fungerer så synes jeg dette er uproblematisk og ærlig. Dersom han tar kontakt så får du vurdere hva du gjør da. Anonymkode: 73ffe...59a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #16 Skrevet 10. januar 2023 Hallo. Det er jo 1,5 mnd siden matchen, hva tror du, at han satt og venta? Er du keen, så ta raskt kontakt, og kjør på. Anonymkode: e1241...bea
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #17 Skrevet 10. januar 2023 Takk for svar, alle! Enig i at det egentlig er en god ting at han er så ærlig. Jeg skreiv bare et kort svar om at jeg skjønte greia, så lar jeg matchen ligge😊 Anonymkode: 87940...d00 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #18 Skrevet 10. januar 2023 Du er ikke kjempe interessant for han, da hadde han ikke gamblet slik med deg. Ærlig er han, men de sosiale antenner er snaue. tror han at du vil sitte å vente på at han finner ut av det med ei "bedre dame" først? Forstår han ikke hva slags følelser han skaper i deg? Skriv lykke til og slett han. Han høres ikke helt god ut. Litt for høy på seg selv inkludert Anonymkode: fb425...a95 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #19 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er ikke kjempe interessant for han, da hadde han ikke gamblet slik med deg. Ærlig er han, men de sosiale antenner er snaue. tror han at du vil sitte å vente på at han finner ut av det med ei "bedre dame" først? Forstår han ikke hva slags følelser han skaper i deg? Skriv lykke til og slett han. Han høres ikke helt god ut. Litt for høy på seg selv inkludert Anonymkode: fb425...a95 Tror ikke jeg har rukket å bli interessant etter et par meldinger😊 tror heller ikke at han forventer at jeg sitter på gjerdet og venter. Men skjønner tankegangen din. Anonymkode: 87940...d00
Gjest Vitalogy Skrevet 10. januar 2023 #20 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du er ikke kjempe interessant for han, da hadde han ikke gamblet slik med deg. Ærlig er han, men de sosiale antenner er snaue. tror han at du vil sitte å vente på at han finner ut av det med ei "bedre dame" først? Forstår han ikke hva slags følelser han skaper i deg? Skriv lykke til og slett han. Han høres ikke helt god ut. Litt for høy på seg selv inkludert Anonymkode: fb425...a95 Er mildt sagt uenig i denne tolkningen, og det er påfallende mange andre også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå