AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Del Skrevet 9. januar 2023 Hei. I morgen er det ikm. Tok eggløsningstest nå sammen med en gravidtest. Gravidtesten fikk utrolig nok bare en kvart strek men eggløsningstesten er knallpositiv. Vet jeg hadde eggløsning for 14 dager siden. Hva tror dere? Kan jeg være gravid? Har ikke mulighet til å kjøpe ny test før onsdag.... Anonymkode: 0a5c1...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Del Skrevet 9. januar 2023 Ta en ny graviditetstest. Anonymkode: eb805...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Del Skrevet 9. januar 2023 Godt mulig du er gravid. Men mine eggløsningstester blir sterkere rundt ikm (dog ikke så sterke, men en kraftig økning). Graviditetstesten kan muligens være defekt/ugyldig. Tenker begge deler er like sannsynlig - gravid eller ikke gravid. Kjøp ny g-test. Masse lykke til! Anonymkode: 47f1b...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #4 Del Skrevet 9. januar 2023 Ta en ny test, og lag bedre overskrift neste gang Anonymkode: a3ced...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 9. januar 2023 #5 Del Skrevet 9. januar 2023 Ikke legg de ved siden av hverandre..de kan stjele farge. Ta ny gravid test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå