AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #1 Del Skrevet 9. januar 2023 Det ene øyebrynet mitt har blitt helt umulig. Mange av hårene vokser nå plutselig utover i 90-graders vinkel, altså om du ser meg i profil stikker de rett frem. Ingen bryngele er sterk nok til å legge de ned! Jeg ser helt idiot ut, brynet ser enda tynnere ut enn vanlig nå også 😩 Jeg har vurdert laminering, men jeg er skeptisk pga eksem. Jeg forstår ikke hvorfor, det er ikke den sida jeg sover på, så er ikke fordi jeg gnir brynet ned i puta heller! Noen som har tips/råd? Anonymkode: 416f0...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #2 Del Skrevet 9. januar 2023 Aldring. Helt naturlig når huden mister den ungdommelige spensten. Anonymkode: bfe73...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #3 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Aldring. Helt naturlig når huden mister den ungdommelige spensten. Anonymkode: bfe73...4a6 Jeg er bare 34 og har ikke fått min første rynke enda engang jo 😅 Anonymkode: 416f0...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #4 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er bare 34 og har ikke fått min første rynke enda engang jo 😅 Anonymkode: 416f0...39a Ikke hør på hun, rar hun ikke skrev at det der er overgangsalder 🙄 Her inne er alt alder eller overgangsalder. Anonymkode: 486e2...fab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Del Skrevet 20. januar 2023 Når du napper bør du nappe dem sidelengs i den retningen de vokser ut. Napper du håret rett fremover vil det fort dannes nye veier ut for håret i den retningen du napper. Ellers er det nok alderen ja. Hårene kan bli lengre, og etterhvert grå. Anonymkode: 03ac8...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Del Skrevet 20. januar 2023 Prøv å napp de hårene som vokser rett ut i den retningen du vil de skal vokse. Som AB #5 sier, kan napping i feil retning gjøre at hårene vokser i den retningen de nappes ut - og man kan faktisk også være så heldig at man fikser det med å nappe dem ut i "riktig" retning. Ingen garanti, men verdt å prøve. Anonymkode: 8be06...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når du napper bør du nappe dem sidelengs i den retningen de vokser ut. Napper du håret rett fremover vil det fort dannes nye veier ut for håret i den retningen du napper. Ellers er det nok alderen ja. Hårene kan bli lengre, og etterhvert grå. Anonymkode: 03ac8...651 Nei. Hele grunnen ligger i at håret blir tykkere og stivere. Anonymkode: 4b886...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Del Skrevet 20. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Hele grunnen ligger i at håret blir tykkere og stivere. Anonymkode: 4b886...8e6 Nei, det er helt motsatt. Det er jo akkurat det samme som å vokse - etterhvert hvis hårene mykere og sitter løsere, hvis man er heldig scekkes hårsekken fullstendig over lang nok tid med voksing og napping. Anonymkode: 040c1...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.1.2023 den 15.02): Det ene øyebrynet mitt har blitt helt umulig. Mange av hårene vokser nå plutselig utover i 90-graders vinkel, altså om du ser meg i profil stikker de rett frem. Ingen bryngele er sterk nok til å legge de ned! Jeg ser helt idiot ut, brynet ser enda tynnere ut enn vanlig nå også 😩 Jeg har vurdert laminering, men jeg er skeptisk pga eksem. Jeg forstår ikke hvorfor, det er ikke den sida jeg sover på, så er ikke fordi jeg gnir brynet ned i puta heller! Noen som har tips/råd? Anonymkode: 416f0...39a Øyebrynshår vokser ut, den veien du napper dem. Anonymkode: 2a45d...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 17.53): Nei, det er helt motsatt. Det er jo akkurat det samme som å vokse - etterhvert hvis hårene mykere og sitter løsere, hvis man er heldig scekkes hårsekken fullstendig over lang nok tid med voksing og napping. Anonymkode: 040c1...f07 Overhodet ikke. Anonymkode: 4b886...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå