Gå til innhold

Hvilken almanakk har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liker best å ha en almanakk i papir, ikke på mobil :) Hvilken har du og er du fornøgd? Likar godt å skrive, så der kan gjerne vere god plass til notater. Blir glad for tips.

Anonymkode: 5b709...4dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er ikke det en sånn kalender-dagbok som fantes i gamle dager? Med litt info om almanakkens tema spredt rundt?

Anonymkode: 2e8cc...abc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei gud, det sluttet jeg med for mange år siden. Fungerer mye bedre med synkroniserte kalendere på mobil og data.

Anonymkode: a6e73...5d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra "personligalmanakk.com".  Da får jeg tilpasset den så den passer mitt bruk 🙂

Anonymkode: d09fa...98e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ha almanakk i papir. I år bestilte jeg meg personlig almanakk for første gang, og jeg er veldig fornøyd med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Filofax jeg fikk i 1991 som jeg bytter innmat i. Jeg klarer liksom ikke å venne meg til almanakkløsninger på mobil.

Anonymkode: 74f2f...cad

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer alt etter hvor mye eller lite som skjer.. men foretrekker å kunne se en uke samtidig hvertfall. Gjerne et månedsoppslag også. Jeg har flere så jeg får ikke lov av meg selv å kjøpe ny før de er brukt opp.. 😆 personlig almanakk er neste på lista.. Har kjøpt happy planner og andre fra utlandet før, men også noen forskjellige fra paperblanks (Norli, ark..) har også laga sjøl.. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hatt happy planner. Mest fordi jeg liker godt å dekorere planleggeren. Der er det mye klistremerker å få kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra personligalmanakk før, men synes det er så mye dill med dem. Kult å velge personlig innhold og bilde på den, men "lager meg for mye bry" med den. I år har jeg gått for denne, god plass for å skrive det jeg ønsker, og passe stor 🖋️📖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2023 den 9.13):

Liker best å ha en almanakk i papir, ikke på mobil :) Hvilken har du og er du fornøgd? Likar godt å skrive, så der kan gjerne vere god plass til notater. Blir glad for tips.

Anonymkode: 5b709...4dc

Mener du filofax? Hadde sånn på ungdomsskolen. 

Anonymkode: b64a1...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...