AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #41 Skrevet 8. januar 2023 Tror det er trygt. Fordi han jeg holder på med sier han kommer fra kompisen, å at vi drar til han. tusen takk for svar alle sammen, det betyr masse!🥰 TS Anonymkode: b7261...7f8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #42 Skrevet 8. januar 2023 Vær forsiktig værsåsnill❤️du kan bli voldtatt, du kjenner ikke de godt nok. Mange som blir voldtatt, utøvd vold i nære relasjoner. Jeg er 24 år, og veit dette godt. Noen kan ha dårlige intensjoner, og du blir traumatisert voldsoffer resten av livet. Anonymkode: 5d7da...a78 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #43 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær forsiktig værsåsnill❤️du kan bli voldtatt, du kjenner ikke de godt nok. Mange som blir voldtatt, utøvd vold i nære relasjoner. Jeg er 24 år, og veit dette godt. Noen kan ha dårlige intensjoner, og du blir traumatisert voldsoffer resten av livet. Anonymkode: 5d7da...a78 Det gikk helt fint☺️ Tusen takk for at dere bryr dere❤️ Er på vei hjem nå. TS Anonymkode: b7261...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #44 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er trygt. Fordi han jeg holder på med sier han kommer fra kompisen, å at vi drar til han. tusen takk for svar alle sammen, det betyr masse!🥰 TS Anonymkode: b7261...7f8 Vel, håper ikke du forelsker deg i han. Anonymkode: eb62a...89b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #45 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er trygt. Fordi han jeg holder på med sier han kommer fra kompisen, å at vi drar til han. tusen takk for svar alle sammen, det betyr masse!🥰 TS Anonymkode: b7261...7f8 Å tro at det er trygt er ikke trygt nok Anonymkode: 52ccd...032 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #46 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det gikk helt fint☺️ Tusen takk for at dere bryr dere❤️ Er på vei hjem nå. TS Anonymkode: b7261...7f8 Det må jeg si var en kort visitt, under 40minutter fra du skrev du skulle dit til du skrev du var på vei hjem etter å ha vært der. Noen som har glemt å ta ut trolldeigen i kveld? Anonymkode: 52ccd...032 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå