Gå til innhold

Hjelp nå! - dra hjem til 2 gutter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. En jeg holder litt på med, har bare møtt han noen få ganger , vil at jeg skal komme å møte han med kompisen hans nå, hjem til kompisen. Jeg er på vei dit nå men er det lurt? 

Anonymkode: b7261...7f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker magefølelsen kanskje prøver å si deg noe, i og med at du skriver dette innlegget? 

Anonymkode: dcc8e...bb7

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart noe som får deg til å tenke at det ikke er en så god idé når du må spørre her. Lytt til magefølelsen. Ikke dra. Prøv å sette fingeren på hva som går deg til å reagere? 

Anonymkode: 61824...59b

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler de lurer meg også. Vet liksom ikke hva det er, men han jeg «holder på» med, jeg har bare møtt han 2 ganger, han sa at han ikke vil ha noe forhold men at jeg kan komme dit noen ganger, for å «være sammen» og det forsto jeg. Da trodde jeg han ikke ville møtes ofte eller ta mye kontakt, men vi møttes for 2 dager siden og idag så spurte han om jeg ville ligge over til han; men det som er rart, kompisen hans skriver til meg om jeg kommer til han, og adressen hans, men så sier han jeg holder på med at vi skal være hjem til han. Så skjønner ikke. TS

AnonymBruker
Skrevet

be de bruke kondom

Anonymkode: e648d...fe1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke veldig smart! 

Anonymkode: 5ec50...be1

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åpenbart noe som får deg til å tenke at det ikke er en så god idé når du må spørre her. Lytt til magefølelsen. Ikke dra. Prøv å sette fingeren på hva som går deg til å reagere? 

Nei fordi det virket som kompisen hans prøvde seg litt på meg igår, men jeg sa at jeg ikke er interessert. Og det jeg skrev over . TS

AnonymBruker
Skrevet

Er du virkelig så dum som du gjør deg til nå?

Anonymkode: 00bb7...8c9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei fordi det virket som kompisen hans prøvde seg litt på meg igår, men jeg sa at jeg ikke er interessert. Og det jeg skrev over . TS

Snu og gå hjem igjen du.

Anonymkode: b5488...c6d

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dra hjem igjen. Det opplegget der gidder du ikke. De virker ikke som to allright typer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De har neppe uskyldige intensjoner.

Anonymkode: 5782d...787

• Liker 3
Skrevet

Dra hjem, ta deg en kopp te og se Netflix. Er jo tydelig hva de guttene er ute etter. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, snu!!

Anonymkode: d4f5b...e05

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja men jeg liker han ene, det er det. TS

AnonymBruker
Skrevet

Vi trenger ikke flere voldtatte eller døde unge mennesker. 

Anonymkode: d4f5b...e05

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men er det farlig om jeg drar dit da? Han som jeg holder på med er egentlig veldig ordentlig å tror ikke han vil gjøre meg noe vondt. TS

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men er det farlig om jeg drar dit da? Han som jeg holder på med er egentlig veldig ordentlig å tror ikke han vil gjøre meg noe vondt. TS

Det er ikke veldig gøy å bli voldtatt. Tro meg. 

Anonymkode: 264b8...309

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja men jeg liker han ene, det er det. TS

Da møter du han en annen dag, gjerne på offentlig plass. Og uten kompis. Jobb litt med selvrespekt og følelse av egenverdi. Ha tro på deg selv. Ikke dilt etter og dra dit på hans premisser. Du fortjener bedre. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo umulig å svare på.. Du kjenner de vel best og har du en dårlig magefølelse og kjenner dem dårlig så kan det være lurt å la være. 

Samtidig jeg har møtt gutter hjemme hos dem og også flere gutter alene hundre ganger uten å bli voldtatt. Så som ung ville jeg sikkert ikke tenkt meg om en gang. Ble med gutter hjem jeg såvidt kjente. Kanskje hadde jeg flaks, kanskje er ikke alle kjipe drittsekker. Men better safe than sorry så vær forsiktig! :)

Anonymkode: 1b084...58a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge vil ligge med deg. 

Kanskje han du har lagt med har diskutert deg med kompisen, kanskje han har opplevd deg som løs på tråden, og tenker de kan pule deg begge to.

Du skriver at du føler han lurer deg. Hør på det. Kjenn på følelsene dine, det er intuisjonen din som snakker til deg. Dra hjem igjen, og ikke møt noen av dem alene, eller hjemme hos en av dem/deg selv. 

Anonymkode: eb62a...89b

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...