AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #21 Del Skrevet 9. januar 2023 Du har vel ca. 50 år igjen på å finne en kjæreste. Anonymkode: 69609...148 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 9. januar 2023 #22 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er en mann på 27 år, og har ingen kjæreste. Det er nesten ingen i vennegjengen som er singel lenger, så det er sjeldent jeg treffer noen nå. Er toget kjørt? Da jeg var 25 (bare 2 år siden) følte jeg at jeg hadde rene evigheter på å finne en partner, nå føler jeg meg som en gammel mann, som snart er tredve og halvveis pensjonist og egentlig bare kan forberede mitt liv i ensomhet. Er løpet kjørt for menn i min alder? Jeg husker hvor "lett" det var (relativt sett) å få til en date med en jente på universitetet da jeg studerte, nå jobber jeg, og det er tilnærmet umulig å treffe damer føler, selvom jeg er blitt bedre til å snakke med jenter (føler jeg selv).... Anonymkode: 18fc2...63f Siden du hadde suksess på universitetet er det sikkert muligheter nå også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #23 Del Skrevet 9. januar 2023 Du er da enda ung!! Jeg er kvinne på snart 32 og begynner å få litt panikk. Anonymkode: 01db1...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #24 Del Skrevet 9. januar 2023 Det folk i denne tråden ser ut til å glemme, er at man eldes fortere psykisk idag; der en 6-åring tidligere lekte med Barbie, ser hun nå på influencere på nettbrettet og sammenligner seg med dem, og går inn i før-pubertets-fasen når hun er 8. 9-årige jenter er der 14-åringer var før i tiden. Når tenårene tar slutt, føler man at man har lagt mye av livet bak seg; når man blir 25, er man utgammel, og ved overgangen til 30-årene, begynner alderdommen virkelig å ta form. I arbeidslivet er det ikke 40-åringene med erfaring man etterspør, men de hippe 22-åringene; samfunnet vårt dyrker ungdommen, og hvilken respekt man har for de gamle, ser man når folk stues inn på gamlehjem der de får personlig stell to ganger i måneden. 27 er for øvrig en kritisk alder; Brian Jones, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison og Kurt Cobain sa takk for seg i en alder av 27, og hele det sprudlende livet deres fikk plass i disse 27 årene. Så jeg forstår tankegangen til TS; i forhold til normal tankegang, er 27 det 47 var tidligere; løsningen på dette, er å løsrive seg fra den normale tankegangen, og innse at livet bare er en boble i evigheten, der man kan ha glede av hvert sekund man lever uten å bry seg om hva andre mener. Anonymkode: 5b2d1...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #25 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så jeg forstår tankegangen til TS; i forhold til normal tankegang, er 27 det 47 var tidligere Det var da voldsomt. Mitt inntrykk er at det finnes flere måter å leve livet på i dag. Du har disse som du snakker om, som skal stresse seg gjennom mest mulig før 30, generasjon prestasjon, og alt det der. Samtidig er det mange som fortsetter ungdomstida for alltid, siden det egentlig ikke er så mange sosiale forventninger til å bli "voksen" som før. M54 (det nye 35-85) Anonymkode: 46ba8...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 9. januar 2023 #26 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 27 og mann, er toget kjørt? Anonymkode: 18fc2...63f Toget er nok ikke gått. Tvert imot er det nok en del menn som opplever at dette er en periode i livet der en stiller relativt sett sterkt på ‘markedet’, forutsatt at en har tatt noenlunde fornuftige valg og ‘bygget seg opp’. Det virker du å ha gjort, siden du nevner universitet og arbeid. Samtidig krever det innsats å nyttiggjøre seg av en gunstig posisjon, og arenaene er kanskje færre enn før så en må nok i større grad enn før oppsøke arenaer der en kan treffe noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #27 Del Skrevet 9. januar 2023 27 er jo ingen alder Mannen min var 31 da jeg plukket ham opp på sukker.no. At du sjelden treffer nye folk irl har lite å si, når man har så mange muligheter via nettdating Ville styrt unna tinder, det virker som et kjøttmarked.. Men jeg traff altså han som nå er mannen min og faren til mine tre barn på sukker.no. Da var jeg 33, og han 31, begge av oss "evig single". Anonymkode: 7cd8b...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #28 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Føler jeg ikke får sjangsen til å vise meg selv eller så er jeg ikke A4 nok så sitter like greit bare inne. Anonymkode: 41cca...a72 Da har du jo skyld i det selv. Ingen prinsesse kommer å banker på døra di. Sitat Anonymkode: 7e87e...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 9. januar 2023 #29 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er en mann på 27 år, og har ingen kjæreste. Det er nesten ingen i vennegjengen som er singel lenger, så det er sjeldent jeg treffer noen nå. Er toget kjørt? Da jeg var 25 (bare 2 år siden) følte jeg at jeg hadde rene evigheter på å finne en partner, nå føler jeg meg som en gammel mann, som snart er tredve og halvveis pensjonist og egentlig bare kan forberede mitt liv i ensomhet. Er løpet kjørt for menn i min alder? Jeg husker hvor "lett" det var (relativt sett) å få til en date med en jente på universitetet da jeg studerte, nå jobber jeg, og det er tilnærmet umulig å treffe damer føler, selvom jeg er blitt bedre til å snakke med jenter (føler jeg selv).... Anonymkode: 18fc2...63f Nei, løpet er ikke kjørt for deg. Du har iallefall 10 gode år til å stifte familie og bli far på uten at du er helt skrøpelig gammel når dine barn får barn. Det er bare å omgås kvinner og bli kjent med de som vekker interesse, men uten å virke desperat. En god nyhet er at det er mange kvinner på din alder som virkelig nærmer seg ''toget har kjørt'' punktet med tanke på å bli gravide. Men ikke bli sammen med noen bare fordi begge vil ha barn snart. Bygg relasjon, bli kjent med hverandre, ha litt kjærestetid før baby kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 9. januar 2023 #30 Del Skrevet 9. januar 2023 Verden er full av kvinner, problemet ditt er at du har vært avhengig av å møte dem i sosiale situasjoner gjennom venner. Lær deg cold approach, og gjør noe aktivt for å møte dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymt5678 Skrevet 9. januar 2023 #31 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva hvis man er sjenert og er dårlig på sosialisering av natur? Føler jeg ikke får sjangsen til å vise meg selv eller så er jeg ikke A4 nok så sitter like greit bare inne. Har ikke problemer med å få ymse venner, men få som jeg virkelig er nerme. Anonymkode: 41cca...a72 Vel, man vinner ikke i Lotto om man ikke joiner i gamet. Vet ikke hva du tenker er så viktig med å være A4, men kvinner bryr seg om at partner kan forsørge en familie og har gode gener. Er du creepy så blir mange veldig usikkre på dine intensjoner, og det blir for høy risiko for en kvinne som potensielt skal bære frem ditt barn. Å gå gravid og føde er det best insane en kvinnekropp kan gjøre og har sine risikoer, hun vil derfor ikke gjøre det for hvem som helst. Du burde fokusere på å bli den beste versjonen av deg selv, og da vil du tiltrekke deg en rekke potensielle partnere (gjelder også for kvinner). Men det er du som må utføre det arbeidet på deg selv, hjelper ikke å sitte inne som en huleboer og gjemme seg for verden. Du har et potensiale. Det er bare å komme seg ut! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #32 Del Skrevet 9. januar 2023 Anonymt5678 skrev (25 minutter siden): Vel, man vinner ikke i Lotto om man ikke joiner i gamet. Vet ikke hva du tenker er så viktig med å være A4, men kvinner bryr seg om at partner kan forsørge en familie og har gode gener. Er du creepy så blir mange veldig usikkre på dine intensjoner, og det blir for høy risiko for en kvinne som potensielt skal bære frem ditt barn. Å gå gravid og føde er det best insane en kvinnekropp kan gjøre og har sine risikoer, hun vil derfor ikke gjøre det for hvem som helst. Du burde fokusere på å bli den beste versjonen av deg selv, og da vil du tiltrekke deg en rekke potensielle partnere (gjelder også for kvinner). Men det er du som må utføre det arbeidet på deg selv, hjelper ikke å sitte inne som en huleboer og gjemme seg for verden. Du har et potensiale. Det er bare å komme seg ut! Hverken mann eller streit, men kanskje litt huleboer 🤣. Du har et poeng der, bedre å komme seg ut og prøve hvis man vil noe. Kan vell heller ikke sifte gener, men skjønner hva du sier. Anonymkode: 41cca...a72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #33 Del Skrevet 10. januar 2023 Løp er kjørt, tog er gått. Kvinner skyr menn som ikke vet forskjellen. Anonymkode: 43a32...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #34 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Løp er kjørt, tog er gått. Kvinner skyr menn som ikke vet forskjellen. Anonymkode: 43a32...5a4 Gid det var så vel. De oppvoksende kvinner er en begredelig gjeng, når det kommer til språket. Det er bare å bøye seg i hatten. Anonymkode: 46ba8...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 10. januar 2023 #35 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 20.16): Jeg er en mann på 27 år, og har ingen kjæreste... Er løpet kjørt for menn i min alder? Anonymkode: 18fc2...63f Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 10. januar 2023 #36 Del Skrevet 10. januar 2023 Legg på 10 år, da snakker vi om at løpet er kjørt. Som meg, som 36-åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #37 Del Skrevet 10. januar 2023 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Legg på 10 år, da snakker vi om at løpet er kjørt. Som meg, som 36-åring. Løpet er ikke kjørt hos deg heller. Lever du, er det håp 😄 Anonymkode: 1517f...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 10. januar 2023 #38 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Løpet er ikke kjørt hos deg heller. Lever du, er det håp 😄 Anonymkode: 1517f...2b0 Det er veldig lett å si når du bare baserer det på alderen. Du vet ikke om alle hindringene som ligger bak. Personligheten min, utseendet mitt, alle nedturene jeg har opplevd osv. Det fins falskt håp og det finnes reellt håp. Har egentlig mest lyst til å knuse alt håp på egen hånd. Slippe å tenke mer. Vet du mener det godt🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 10. januar 2023 #39 Del Skrevet 10. januar 2023 Du er jo bare barnet ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå