Mimmili Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg har veldig tykt og tørt hår ! Føler ikke at veldig mye gjør nytten da jeg har prøvd det meste , men da er det så flott at man kan spørre andre ! Jeg hadde håpet på et billigere alternativ til denne ? Den er jo fryktelig dyr og jeg må bruke nesten hele krukken for å få nok fukt ! ( selv om den er utrolig god på håret, det skal den ha ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 10. januar 2023 #2 Del Skrevet 10. januar 2023 Mimmili skrev (På 8.1.2023 den 14.41): Jeg har veldig tykt og tørt hår ! Føler ikke at veldig mye gjør nytten da jeg har prøvd det meste , men da er det så flott at man kan spørre andre ! Jeg hadde håpet på et billigere alternativ til denne ? Den er jo fryktelig dyr og jeg må bruke nesten hele krukken for å få nok fukt ! ( selv om den er utrolig god på håret, det skal den ha ) Har du prøvd Garnier ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2023 kaledonia skrev (På 10.1.2023 den 17.04): Har du prøvd Garnier ? Ser mange bruker den ? Men litt mer skeptisk til om den faktisk gjør noe for håret ?😅❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 14. januar 2023 #4 Del Skrevet 14. januar 2023 Mimmili skrev (1 time siden): Ser mange bruker den ? Men litt mer skeptisk til om den faktisk gjør noe for håret ?😅❤️ Hair Food serien er helt fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 18. januar 2023 kaledonia skrev (På 14.1.2023 den 20.45): Hair Food serien er helt fantastisk. Takk ❤️ Aldri forsøkt hele serien 🤔 men kanskje jeg burde gi den en ny sjanse ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 9. februar 2023 Mimmili skrev (På 18.1.2023 den 8.11): Takk ❤️ Aldri forsøkt hele serien 🤔 men kanskje jeg burde gi den en ny sjanse ! Nja den drepte hele håret mitt så den må jeg nok styre unna 😅😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Del Skrevet 9. februar 2023 Mimmili skrev (30 minutter siden): Nja den drepte hele håret mitt så den må jeg nok styre unna 😅😅😅 Denne er veldig tung, dvs, den har smør og oljer høyt opp på ingredienslisten. Om du har fint hår, eller hår med lav porøsitet, vil den ikke være rett for ditt hår. Om du vil ha anbefalinger av hårprodukter, er det lurt å skrive litt om hva slags type hår du har, så er det lettere å gi gode anbefalinger Jeg har fint hår med lav porøsitet, og banan-versjonen av hair food var helt krise for mitt hår. Men den versjonen som er for fint hår, Watermelon, var veldig god. Som hårkur, vel og merke, ikke som leave-in, det ble bare tyggishår. Anonymkode: da923...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmili Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 14.27): Denne er veldig tung, dvs, den har smør og oljer høyt opp på ingredienslisten. Om du har fint hår, eller hår med lav porøsitet, vil den ikke være rett for ditt hår. Om du vil ha anbefalinger av hårprodukter, er det lurt å skrive litt om hva slags type hår du har, så er det lettere å gi gode anbefalinger Jeg har fint hår med lav porøsitet, og banan-versjonen av hair food var helt krise for mitt hår. Men den versjonen som er for fint hår, Watermelon, var veldig god. Som hårkur, vel og merke, ikke som leave-in, det ble bare tyggishår. Anonymkode: da923...e19 Tusen hjertelig takk for svar ❤️ jeg har fine hårstrå, veldig tykt hår ! Men porøst 😅 har sånn Gro ut prosess med 50% ettervekst og 50% blondt hår ! Men ja mitt hår likte jo heller ikke den masken , føltes ut som et lag med silikon/ tyggis hår etterpå ? Veldig statisk og stivt 😅 måtte ta flere shampoo runder lenge etterpå 🤯 hjelpes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå