Gå til innhold

Hvilke merker er mest trendy blant unge jenter nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er det bukser fra Lois, sko fra Nike/Jordan, Gina, Polo og Amundsen 

Anonymkode: 2fb94...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 20.16):

Ja. 
Jeg har ikke så store barn at de bryr seg enda, men vi bor i et studentområde så jeg ser en del studenter/vdg elever hver dag. I sommer har «alle» hatt hvit linbukse. Nike joggesko (typ air jordan) er det mange som har også. Og Levis bukser i 90 talls snitt. 

Anonymkode: d0564...995

Så gøy. Ikke at jeg ville gått tilbake til Levis 501 igjen. Er ferdig med nittitallet jeg men er jo nostalgisk å se ungdommer i samme klærne nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New balance-joggesko. Som ser ut som, og er, så standard kjedelige joggesko som noen jeg har sett. Modell 9060. Akkurat de skal det være.

Anonymkode: 18450...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 13.08):

Eller 5500 for en ordentlig dunjakke til vinteren, det er absolutt ingen upris. Ungdommene mine har Holzweiler dunjakker begge to, og hvorfor skal de heller ha noe annet?

Anonymkode: c0558...a7a

Det er klart det er en upris, hvilken verden lever du i? Selv om man har råd til dette, er det ganske vanlig å la være å kjøpe merkeklær bare fordi de er merkeklær. For en helt vanlig familie er det utopisk å bruke så mye penger pr jakke. 

I omgangskrets til våre 16-åringer er det utelukkende gjenbruk som er in. De raider bruktbutikker og loppemarked. Det er jo en sosial markør det også, å snobbe ned. Denne mekanismen med å høre til har alle mennesker. 

Anonymkode: 2a872...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det klassiske Adidas-sko som er hypen, jeg har et par sånne som er 9 år gamle. Nå har datteren på 16 like sko som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra denne tråden, så er merket hysteriet bkant barn 100% foreldreskapt. Flaut!

Savner Adelsten.

Anonymkode: a202b...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...