AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #21 Del Skrevet 21. august 2024 Lois bukser Anonymkode: 48e42...fd1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #22 Del Skrevet 21. august 2024 Douchebag, moonboots, Holzweiler, Day, Valentino, parajumpers, Marc Jacobs, Michael Kors Anonymkode: c0558...a7a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 22. august 2024 #23 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 12.33): Opp igjennom tiden har det vært perioder med ikoniske merkeklær. Klær som var tydelig definerte og lett gjenkjennelige, som «alle» jenter ville ha. Tenker f.eks på Miss Sixty, Abercrombie, Fila, Juicy, Adidas, Canada Goose, Svea, Parajumpers, osv. Hvilke merker har en slik posisjon i dagens motebilde? Anonymkode: 02696...6f2 Et eksempel er Lois, Levis og Tiger. Flere av de du nevner er fortsatt inn. Ser ikke mye Miss Sixty og Abercombie Fitch lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #24 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 19.49): De liker sånne ting vi likte på 90/00-tallet. Bare at de tror at det er nytt og revolusjonerende 😊🙈 Det er litt søtt Anonymkode: bd56c...745 Får samme inntrykk fra 13 åringen min. Det er heller ikke et must med spesifikke merker her. Med en Levisbukse kan resten av plaggene fint være fra HM hos mi. Alle plaggene kan være fra billigkjede egentlig, bare det er riktig snitt i skjørtet eller lange nok strømper😇 Anonymkode: 6d321...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #25 Del Skrevet 22. august 2024 Hva med å lære barna sine at man ikke MÅ følge trender? Og heller bruke pengene på noe mer fornuftig enn merkeklær? Ikke rart at privatøkonomien til mange går til h… Anonymkode: 1c2d7...87a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #26 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med å lære barna sine at man ikke MÅ følge trender? Og heller bruke pengene på noe mer fornuftig enn merkeklær? Ikke rart at privatøkonomien til mange går til h… Anonymkode: 1c2d7...87a Det er da ikke din sak. Anonymkode: d2654...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #27 Del Skrevet 22. august 2024 Har inntrykk av at det med merker er viktigere "på bøgda" enn i mer sentrale strøk. I sistnevnte er det mer trendy med gjenbruk, egen stil (vel og merke innenfor nokså strenge grenser) og det at stilen er gjennomført. Anonymkode: bdd31...2ab 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #28 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er da ikke din sak. Anonymkode: d2654...69a Neida, bare et veldig godt tips! 👍 Anonymkode: 2ba77...69c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 22. august 2024 #29 Del Skrevet 22. august 2024 On 1/9/2023 at 9:27 PM, J.k said: Holzweiler til tenåringer? Er ikke det ganske dyrt merke? Er jo 3000kr for en genser liksom 🙈😅 Er så kleint at det er til å grine av. Å mamma og pappa åpner gladelig lommeboka. Selv helt "vanlige" folk,som ikke kjører Porsche og har hus til 12 millioner bare sprer rundt seg med penger helt ukritisk. I min ungdom der jeg var en av de som var spawn av noe mer velstående foreldre,så var det en prinsipp sak. Skulle det være så grisedyrt,så måtte jeg kjøpe det selv. Ellers gikk jeg i Adidas,Lewis,Champions,Jack & Jones etc (SOM ALLE ANDRE) Med mindre disse som omtales her kjøper dette for egne tjente penger,så er jeg glad for at Norge går litt på ræva om dagen. Begynner å bli så kleint å si at man er Norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #30 Del Skrevet 22. august 2024 Fant80 skrev (6 timer siden): Er så kleint at det er til å grine av. Å mamma og pappa åpner gladelig lommeboka. Selv helt "vanlige" folk,som ikke kjører Porsche og har hus til 12 millioner bare sprer rundt seg med penger helt ukritisk. I min ungdom der jeg var en av de som var spawn av noe mer velstående foreldre,så var det en prinsipp sak. Skulle det være så grisedyrt,så måtte jeg kjøpe det selv. Ellers gikk jeg i Adidas,Lewis,Champions,Jack & Jones etc (SOM ALLE ANDRE) Med mindre disse som omtales her kjøper dette for egne tjente penger,så er jeg glad for at Norge går litt på ræva om dagen. Begynner å bli så kleint å si at man er Norsk. Eller 5500 for en ordentlig dunjakke til vinteren, det er absolutt ingen upris. Ungdommene mine har Holzweiler dunjakker begge to, og hvorfor skal de heller ha noe annet? Anonymkode: c0558...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 22. august 2024 #31 Del Skrevet 22. august 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Eller 5500 for en ordentlig dunjakke til vinteren, det er absolutt ingen upris. Ungdommene mine har Holzweiler dunjakker begge to, og hvorfor skal de heller ha noe annet? Anonymkode: c0558...a7a Deg om det. For meg er det sykt kleint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 22. august 2024 #32 Del Skrevet 22. august 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Eller 5500 for en ordentlig dunjakke til vinteren, det er absolutt ingen upris. Ungdommene mine har Holzweiler dunjakker begge to, og hvorfor skal de heller ha noe annet? Anonymkode: c0558...a7a Deg om det. For meg er det sykt kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #33 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ungdommene mine har Holzweiler dunjakker begge to, og hvorfor skal de heller ha noe annet? Anonymkode: c0558...a7a Dere bor på bygda, ja? Holzweiler er jo harry så det holder. Anonymkode: bdd31...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #34 Del Skrevet 22. august 2024 Fant80 skrev (6 minutter siden): Deg om det. For meg er det sykt kleint. Jeg er ikke ungdom, men har en dunjakke jeg kjøpte for 10 år siden til over 5000 kr og er så glad for det. Den holder meg varm år etter år. Kjøper veldig sjeldent noe nytt. Det eneste som er « kleint « er om de kaster den og kjøper ny hvert år, om de bruker den ut eller gir den videre er det bra. ungdommen her er mest opptatt av gjenbruk. Fant noen esker med mine gamle « ungdomsklær « som jeg tok på jobb der vi har en del ekstrahjelper i 17- 20 års alderen. Det var stor stas , og gøy og se mine klær i bruk igjen på jobb og på jentenes SoMe bilder . Ei som skulle i bryllup i samme kjole jeg brukte i bryllup for 25 år siden. Kvalitet er ikke kleint om det ikke havner i søpla. Anonymkode: 2154a...be4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #35 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere bor på bygda, ja? Holzweiler er jo harry så det holder. Anonymkode: bdd31...2ab Nop, storby. Her er dunjakkene fra Holzweiler populært. Anonymkode: c0558...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #36 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 6.06): Hva med å lære barna sine at man ikke MÅ følge trender? Og heller bruke pengene på noe mer fornuftig enn merkeklær? Ikke rart at privatøkonomien til mange går til h… Anonymkode: 1c2d7...87a Man MÅ ikke følge trender, men nå er det en gang slik at jeg ikke går med bukser som moren min gjorde på 70-tallet heller Er jo litt greit å kle seg etter årstallet man lever i liksom. Anonymkode: 2fee0...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. august 2024 #37 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 19.21): Levis 501 Anonymkode: 6fdd4...eed Er det tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #38 Del Skrevet 23. august 2024 Ingen merker. Jenta mi på 11 veit ikke en gang at det finnes merkeklær. Glad skolen ikke følger merkepresset. Anonymkode: 36f31...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #39 Del Skrevet 23. august 2024 Er ikke veldig ung, i slutten av 20 årene. Men jobber med en del mellom 18-20, og de kler seg ganske likt som meg. Ikke mye merker, men kanskje en jeans fra Levis/Lee. Ellers er det mye Gina tricot, nelly og vero moda/only det går i. Adidas eller new balance sko går mye igjen hos både meg og de som er 10 år yngre😅 Anonymkode: 159e2...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #40 Del Skrevet 23. august 2024 Maleficenta skrev (4 timer siden): Er det tilbake? Ja. Jeg har ikke så store barn at de bryr seg enda, men vi bor i et studentområde så jeg ser en del studenter/vdg elever hver dag. I sommer har «alle» hatt hvit linbukse. Nike joggesko (typ air jordan) er det mange som har også. Og Levis bukser i 90 talls snitt. Anonymkode: d0564...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå