AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #1 Del Skrevet 8. januar 2023 Føler det. Skulle ønske jeg kunne sette meg bakpå en mc å suse avgårde. Digger den typen. Digger å bli brisen på vin/øl. Elsker å gå på konserter. Sitte ute med et glass vin i solen og en tur på brygga med venninner. Er pussa nå, men er ikke alkoholiker. Drikker ca en gang i mnd. Savner fest og moro. Er livet virkelig over i slutten av 50 åra? Anonymkode: 3af4b...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Del Skrevet 8. januar 2023 Du har vel en mann, barn og barnebarn du kan finne litt glede i nå på dine siste dager. Anonymkode: 0b464...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har vel en mann, barn og barnebarn du kan finne litt glede i nå på dine siste dager. Anonymkode: 0b464...211 Det er ikke alle som har dette evt noe av dette. Anonymkode: eb4b5...5e8 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har vel en mann, barn og barnebarn du kan finne litt glede i nå på dine siste dager. Anonymkode: 0b464...211 🖕 Anonymkode: 3af4b...cd8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du har vel en mann, barn og barnebarn du kan finne litt glede i nå på dine siste dager. Anonymkode: 0b464...211 Og da tenker du at det som jeg skrev i hi er noe jeg kan gjøre med en gubbe som aldri går utenfor døra og barnebarn? Anonymkode: 3af4b...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har vel en mann, barn og barnebarn du kan finne litt glede i nå på dine siste dager. Anonymkode: 0b464...211 På hennes siste dager? Har vel nærmere 30 åe igjen i henhold til statistikk. Anonymkode: 51cb8...c8a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Del Skrevet 8. januar 2023 Er det noen av punktene du ramser opp som du ikke kan gjøre fordi du er 59 år? Vil tro du kan gjøre alt sammen, bare du har helse til det. Anonymkode: b1762...ede 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #8 Del Skrevet 8. januar 2023 Nei kan da gjøre som du vil. Jobber i bar og der er det folk i alle aldere. Elste jeg vet om som stam gjest er 72 år for et par dager siden kunne jeg se på fb. Yngste er 18. Mulig du selv har fordommer mot din egen alder. Men du kan faktisk gjøre akkurat det du vil. Og alt der som står på lista du er faktisk mer vanlig for høyere alder enn det du er i nå. Er snart 50 og dro på VG lista alene bare for å oppleve publikum stemning med balaciaga Anonymkode: 0430b...974 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Del Skrevet 9. januar 2023 Hvis man er frisk og i god form, så kan man vel gjøre akkurat det man vil, uansett alder? Selv tok livet litt «slutt» som 30-åring pga sterke kroniske smertetilstander som hindret meg i å leve det livet jeg ønsket, på mange områder. Nå er jeg snart 50, singel og barnløs. Ikke akkurat noe å se frem til når man ikke klarer å gjøre det som gjør en glad, og heller ikke har mann, barn og evt barnebarn å tilbringe tid med. Hipp hurra😔 Anonymkode: 88bff...bde 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta Strofe Skrevet 9. januar 2023 #10 Del Skrevet 9. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 1.34): «Er livet over nå? 59 år» Anonymkode: 3af4b...cd8 Selvsagt ikke. Livet begynner ved 66 i følge Wenche Myhre. Alt det gode ligger foran deg og da er det bare å freake helt ut. Endret 9. januar 2023 av Katta Strofe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 9. januar 2023 #11 Del Skrevet 9. januar 2023 For noe tull. Du kan gjøre alt du vil til helsa stanser deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 9. januar 2023 #12 Del Skrevet 9. januar 2023 Livet er over når du ikke klarer å leve mer pga din egen snevre innstilling. Folk har gode liv med uforskyldt elendig helse, og du klarer ikke leve pga ALDER? Du er ca ti år eldre enn meg og jeg skal love deg at, hvis det er opp til meg, så er ikke livet over på 59😄 Tanken er bare absurd! Ta deg sammen og gjør alt du har lyst til, kvinne!! Det er ditt eget ansvar! Hva må til? Skille deg? Ikke skille deg, men ta mindre hensyn til sofagrisen? Dette må du finne ut av! Livet er ikke over før du er død! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #13 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.1.2023 den 1.37): Du har vel en mann, barn og barnebarn du kan finne litt glede i nå på dine siste dager. Anonymkode: 0b464...211 Det høres nitrist ut å ikke fylle livet med mer enn nær familie! Og siste dager, 59 er ikke siste dager, er du 12 år? Heldigvis består livet av mye mer enn kjernefamilien. Jeg er 59 og gjør det du lister opp, ts, og mye mer, både med venninner og kjæresten. Ikke det med mc, da, har aldri hatt den drømmen. Er heldigvis lykkelig barnefri så jeg slipper maset å stille opp som barnevakt for barnebarn. Anonymkode: f6620...a95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 9. januar 2023 #14 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det høres nitrist ut å ikke fylle livet med mer enn nær familie! Og siste dager, 59 er ikke siste dager, er du 12 år? Heldigvis består livet av mye mer enn kjernefamilien. Jeg er 59 og gjør det du lister opp, ts, og mye mer, både med venninner og kjæresten. Ikke det med mc, da, har aldri hatt den drømmen. Er heldigvis lykkelig barnefri så jeg slipper maset å stille opp som barnevakt for barnebarn. Anonymkode: f6620...a95 Jeg tror innlegget du siterte var ironisk. Evnt er hun 12😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå