AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 Siste årene syns nesten det har kommet flere tenåringsserier som faktisk er verdt å se, enn serier beregnet på et voksent publikum! Derfor hadde det vært gøy med en tråd hvor vi kan tipse hverandre om serier for tenåringer som er like engasjerende for oss voksne 😊 Jeg har nok sett ganske mange, men de jeg kommer på nå er nok på listen over mine favoritter i denne sjangeren: Ginny & Georgia (Netflix) The summer I turned pretty (Prime) Pretty Little Liars (ikke akkurat ny men må likevel nevnes) Ligger på HBO max Spin of serien til Pretty Little Liars, som jeg ikke husker navnet på 🙃 (HBO max) Cruel summer (Prime) Paper Girls (har en datter på 13 som tvang meg til å se denne, og jeg ble hekta 😅) Denne ligger også på Prime. Stranger Things (så klart.... 😉) Spinning Out (veldig bra dramaserie på Netflix som få har fått med seg!) 13 reasons why (denne har vel de fleste fått med seg, på Netflix) The Wilds (mener denne også ligger på Prime) The Midnight Club (tror det var det den heter hvertfall... På Netflix) Har du noen tips? 😊 Anonymkode: 34758...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 Wednesday på Netflix 🦇 Anonymkode: 0be1b...e61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Wednesday på Netflix 🦇 Anonymkode: 0be1b...e61 Den glemte å ta med, for den er en selvfølge ja 🤩 TS Anonymkode: 34758...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 Litt gamlere men måtte bare nevne: På HBO, The OC, One Tree Hill, Gossip Girl, Smallville. Veronica Mars (Viaplay) Anonymkode: 9dd29...687 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt gamlere men måtte bare nevne: På HBO, The OC, One Tree Hill, Gossip Girl, Smallville. Veronica Mars (Viaplay) Anonymkode: 9dd29...687 Gamlere? Mener du eldre? Anonymkode: eabb7...ac8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #6 Del Skrevet 8. januar 2023 SKAM på nrk og Euphoria på HBO max. Samme stil men fantastiske på hver sin måte Anonymkode: eddfa...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 8. januar 2023 #7 Del Skrevet 8. januar 2023 Good girls Atypical skins Lucifer Young royals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 10. januar 2023 #8 Del Skrevet 10. januar 2023 Young Royals (Netflix) og Euphoria (HBO) er mine favoritter. Kan også nevne Quicksand (Netflix) og Rådebank (NRK) - veldig bra serier alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #9 Del Skrevet 10. januar 2023 Never have I ever på Netflix Anonymkode: f41e0...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 11. januar 2023 #10 Del Skrevet 11. januar 2023 Fate the winx saga (Netflix) Tell me lies (disney+) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Del Skrevet 11. januar 2023 Denne er kanskje mer for 20-somethings og ikke tenåringer, men jeg likte veldig godt Everything I Know About Love på Viaplay. Basert på boka med samme tittel. Veldig gjenkjennelig for en 30+-åring. Anonymkode: bc944...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #12 Del Skrevet 12. januar 2023 Alchemy of Souls på Netflix! Det er bare en opplevelse. Anonymkode: 23d87...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Del Skrevet 12. januar 2023 Rådebank på NRK. His Dark Materials, HBO. Anonymkode: f4a7a...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #14 Del Skrevet 14. januar 2023 Buffy the Vampire Slayer SKAM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 14. januar 2023 #15 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg har sikkert sett nesten alle som er nevnt i denne tråden 😄 Nancy drew (Viaplay). Locke & key (Netflix). Sex education (Netflix). Outer banks (Netflix). The 100 (Netflix). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå