AnonymousBruker Skrevet 8. januar 2023 #21 Del Skrevet 8. januar 2023 Trener jevnlig, men sjelden det kommer noe opp her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #22 Del Skrevet 8. januar 2023 Er på trening akkurat nå. Kort pause før neste øvelse 😂 Ferdig med markløft og stående roing. Straks bulgarske split. Er heldig å ha gymmen for meg selv ganske ofte. Anonymkode: 4a116...7fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 8. januar 2023 #23 Del Skrevet 8. januar 2023 5 treninger så langt i år. 20 års erfaring. Styrke. Mye kunnskap både i forhold til kosthold og trening. Det meste sitter bare lagret i hodet. Trener ikke optimalt, da jeg foretrekker å leve en livsstil uten å være en nazi på alt. Trener fordi jeg synes det er gøy. Og fordi det er helt nødvendig for meg. Ellers blir det ingen balanse. Men alltid treningsinteressert 😉 Lærer stadig noe nytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #24 Del Skrevet 8. januar 2023 Føler de som diskuterer trening trener styrke. Jeg løper bare, ikke så mye å diskutere liksom 🤷♀️ Anonymkode: 903b0...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #25 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg begynte å trene for noen år tilbake men ga fort opp da vekten ikke ville gå ned, Dessverre fungerer ikke kosthold å trening for alle og jeg er uansett fornøyd med kroppen sånn den er, selv med noen kilo for mye. Anonymkode: b0565...96e Trening og kosthold fir uansett helsefordeler - ned i vekt eller ei 😊 Det er forøvrig vanlig å gå litt opp i vekt når man starter å trene, i allefall styrketrening. Anonymkode: 82be2...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #26 Del Skrevet 9. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Føler de som diskuterer trening trener styrke. Jeg løper bare, ikke så mye å diskutere liksom 🤷♀️ Anonymkode: 903b0...bd3 Jeg kan ingenting om løping, men ut i fra noen treningsgrupper jeg følger på FB ser det ut til at mange der diskuterer løping! Ruter, puls, diverse metoder, klær, klokker og sko, diverse løp, distanser etc Anonymkode: 82be2...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #27 Del Skrevet 9. januar 2023 Sandum.PT skrev (23 timer siden): Gjorde et forsøk, men det er ekstremt krevende å holde aktiviteten gående... Blir et tidssluk av dimensjoner til slutt og så dør det fryktelig lett ut. Hvilket forum var det? Anonymkode: 82be2...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 10. januar 2023 #28 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilket forum var det? Anonymkode: 82be2...8f9 Treningsglad forum, det er utilgjengelig nå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #29 Del Skrevet 10. januar 2023 Sandum.PT skrev (5 timer siden): Treningsglad forum, det er utilgjengelig nå 😊 Skjønner. Ikke hørt om. Men tipper det krever mye kapasitet å starte opp eget forum. Anonymkode: 82be2...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #30 Del Skrevet 10. januar 2023 Hvorfor i alle dager skal man trene? Det folk holder på med nå om dagen ser ut som torturmetoder fra andre verdenskrig. Totalt uforståelig. Anonymkode: be300...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. januar 2023 #31 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor i alle dager skal man trene? Det folk holder på med nå om dagen ser ut som torturmetoder fra andre verdenskrig. Totalt uforståelig. Anonymkode: be300...a3c Fordi... Man liker det? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #32 Del Skrevet 11. januar 2023 Sandum.PT skrev (1 minutt siden): Fordi... Man liker det? 🤔 Hvem liker å trene! Henger heller her på KG en å se ut som en idiot på treningssenteret Anonymkode: b0565...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 11. januar 2023 #33 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvem liker å trene! Henger heller her på KG en å se ut som en idiot på treningssenteret Anonymkode: b0565...96e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 12. januar 2023 #34 Del Skrevet 12. januar 2023 Sandum.PT skrev (På 11.1.2023 den 6.50): 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #35 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.1.2023 den 23.51): Hvorfor i alle dager skal man trene? Det folk holder på med nå om dagen ser ut som torturmetoder fra andre verdenskrig. Totalt uforståelig. Anonymkode: be300...a3c Fordi jeg elsker det. Er ingenting annet som har gitt meg mer mestringsfølelse og selvtillitt enn trening., spesielt styrketrening. Hilsen en som har vært alvorlig psykisk syk nesten hele livet. Anonymkode: 84fc1...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 12. januar 2023 #36 Del Skrevet 12. januar 2023 Veldig glad i å trene, men foretrekker å diskutere det på reddit. For mye useriøst på KG og for mye negativitet og trolling. Dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #37 Del Skrevet 12. januar 2023 Trener styrke jevnlig, men har ikke helt behovet for å diskutere så mye. Er det noe jeg lurer på så googler jeg fordi jeg vil ha det rette svaret ikke en diskusjon rundt det. Kg er mer for moralske dilemmaer og absurde problemstillinger. Ren underholdning med andre ord. Anonymkode: 71ed3...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #38 Del Skrevet 12. januar 2023 c_buk skrev (14 minutter siden): Veldig glad i å trene, men foretrekker å diskutere det på reddit. For mye useriøst på KG og for mye negativitet og trolling. Dessverre. Må sjekke opp reddit. Anonymkode: 83f76...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå