AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #1 Del Skrevet 7. januar 2023 Lite aktivitet på dette underforumet. Få som trener her? Kanskje andre forum er bedre for akkurat dette temaet? Anonymkode: 82be2...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 7. januar 2023 #2 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg trener, men har generelt lite å bidra med, er ikke veldig kunnskapsrik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #3 Del Skrevet 7. januar 2023 Jeg er aktivt minst 21 timer i uken, hovedsaklig lange gåturer. I tillegg gjør jeg øvelser og tøyer hjemme. Jeg føler likevel ikke jeg har så mye jeg lurer eller tenker på rundt det. Jeg gjør mitt og det som funker for meg. Mulig det er sånn for andre også?? Anonymkode: c5042...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. januar 2023 #4 Del Skrevet 8. januar 2023 Det finnes ikke andre forum på norsk med større aktivitet enn dette, så vidt jeg har funnet 😶🌫️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Del Skrevet 8. januar 2023 Mitt inntrykk er at det folk stort sett debatterer på KG, er tulletråder - se for eksempel på hvor lite liv det er i pianotråden. Man skulle tro at det på landets største forum var litt mer interesse for kultur, men nei - og det samme gjelder hobbytrådene, der det er like livlig som i en nedgravd pyramide med unntak av strikketråder. Så det er sikkert noen som trener her, men de som gjør det, er antagelig mer interessert i å diskutere andre ting; har man dedikerte interesser, vil man sikkert finne mer aktivitet på utenlandske sider. Anonymkode: cec7b...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 8. januar 2023 #6 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lite aktivitet på dette underforumet. Få som trener her? Kanskje andre forum er bedre for akkurat dette temaet? Anonymkode: 82be2...8f9 Jeg trener, men lager ikke innlegg🤷♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 8. januar 2023 #7 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg trener men har ikke så mye å spørre om, hender at jeg svarer riktignok 🙈😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Baxter Skrevet 8. januar 2023 #8 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg trener 4 ganger i uka, 2 dager i gym og 2 dager taekwondo. Men lager ikke innlegg på forumet, joiner bare eksisterende tråder jeg føler jeg har noe å si på😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #9 Del Skrevet 8. januar 2023 Blingblingtahei skrev (4 minutter siden): Jeg trener men har ikke så mye å spørre om samme her. Dessuten holder jeg på med en sport som ikke er såå stor/populær. Da spør og diskuterer jeg heller direkte med andre som også beveger seg innen samme sportsgren. Anonymkode: d5fe4...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #10 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg trener. Løper ute, hjemmetrening med youtube, har kettlebells og slynge, og også en del erfaring med mølle. Så jeg svarer når noen for eksempel spør om tips til youtube kanaler. Men har ikke akkurat noe å spørre om selv. Anonymkode: d0b19...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #11 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg trener mye, men det er ingenting rundt trening jeg føler behov for å spørre folk på KG om… Anonymkode: 8c153...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 8. januar 2023 #12 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg trener daglig men er omtrent aldri innpå dette underforumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #13 Del Skrevet 8. januar 2023 Flere treningsforum og fitness har dødd ut andre steder fordi folk som trener over lang tid opparbeider seg en viss kompetanse og kanskje ikke har tid til å være "forumtrener" Anonymkode: 8dc28...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #14 Del Skrevet 8. januar 2023 Trener 3-4 ganger i uka. Jeg bruker Reddit hvis jeg lurer på noe. Anonymkode: 321b0...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #15 Del Skrevet 8. januar 2023 Veldig synd at fitnessbloggen ble lagt ned. Der var en kjemperessurs, med masse aktive medlemmer og profiler, bildedeling, treningsdagbøker, diskusjonsforum, artikler, mm. Jeg tenker at det er sikkert et marked for en slik nettside frrmdeles? Anonymkode: 2e206...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. januar 2023 #16 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig synd at fitnessbloggen ble lagt ned. Der var en kjemperessurs, med masse aktive medlemmer og profiler, bildedeling, treningsdagbøker, diskusjonsforum, artikler, mm. Jeg tenker at det er sikkert et marked for en slik nettside frrmdeles? Anonymkode: 2e206...8ba Gjorde et forsøk, men det er ekstremt krevende å holde aktiviteten gående... Blir et tidssluk av dimensjoner til slutt og så dør det fryktelig lett ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 8. januar 2023 #17 Del Skrevet 8. januar 2023 Elsker å trene, men så langt i 2023 har jeg bare vært sjuk med influensa og ikke kommet meg på trening enda. SNART Har trent fast 4-5 dager i uka i åresvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overaltalltid Skrevet 8. januar 2023 #18 Del Skrevet 8. januar 2023 Trener aktivt styrke.. men er en del av hverdagen så ikke noe å snakke om egentlig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #19 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg begynte å trene for noen år tilbake men ga fort opp da vekten ikke ville gå ned, Dessverre fungerer ikke kosthold å trening for alle og jeg er uansett fornøyd med kroppen sånn den er, selv med noen kilo for mye. Anonymkode: b0565...96e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #20 Del Skrevet 8. januar 2023 Trener styrke 5 ganger i uken jeg og. De siste mnd har jeg ikke gått ned i vekt selv om jeg har fulgt trenings og kostholdsplanen slavisk. Er konstant oppblåst og føler at hormoner er i ubalanse så tenkte å ta meg en tur til fastlegen. Veldig demotiverende😔 Anonymkode: 6ad9e...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå