Gå til innhold

Sengegymnastikk med etterspill..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Og kalle hele greia for overgrep synes jeg er å ta den litt langt, men å le av hele greia som du gjorde SexyS er minst like ille.

Jeg så hvertfall ikke humoren i det, og flere med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg slutter meg til de av der som sier "hva hvis det hadde vært omvendt". Selv om det er mulig at han ikke opplever det på denne måten så bør det nesten være utgangspunktet. jeg ønsker på ingen måte å krisemaksimere, men synes absolutt du skal sette deg ned sammen med ham, si at du har tenkt masse på dette og også prøvd å se det fra hans side. si at du skammer deg, osv osv. og unngå lekeslåssing en stund fremover...

nå virker dette sikkert en god del sterkere på meg enn på mange andre, siden jeg har blitt voldtatt for en del år tilbake. er i dag sammen med verdens snilleste gutt som jeg stoler 100% på. likevel, hvis vi lekesloss så vet han at det er helt forbudt å holde fast hendene mine. skulle han på toppen av det hele mastrubert eller ligget med meg samtidig så kan jeg ikke svare for hvordan jeg hadde reagert. (men har derimot ikke noe problem med håndgjern fra tid til annen. alt kommer ann på settingen :)

så, snakk med ham, og unngå i fremtiden situasjoner som ligner på denne.

Lykke til

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dem som mener at dette grenser til overgrep. Hadde dette skjedd med en kvinne hadde alle reagert mye kraftigere.

Det er en grei regel at når noen gjør motstand,ja,da stopper man.Spesielt må da dette gjelde for seksuel aktivitet!

Håndballdamen, her må kjæresten din få reagere, og du må be om unnskyldning!! Gi han tid,og ikke mas på han for å snakke om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe sted at han ba henne stoppe.. Det pelier man å gjøre om det er noe man absolutt ikke vil..

Man kan som regel tolke kroppsspråk, men når man "lekesloss" er ikke det så enkelt heller.

Derfor har man munnen til å si ifra med.

Syns ikke du har gjort noe galt jeg.

Overgrep?? Er det virkelig mulig å tolke det som det... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håndballdamen

.....hva kan jeg si??

Langt flere kommentarer enn jeg hadde forventet, og ikke minst større spennvidde. Noen her mener jeg ikke har gjort noe galt, mens andre helst vil straffe meg (den var tøff å ta). Flertallet synes tydeligvis dette gikk for langt, og det er jeg enig i. jeg greier likevel ikke å forholde meg til at jeg skal ha voldtatt ham, slik noen synes å mene. Det blir feil for meg, jeg var jo tross alt tilstede og opplevde situasjonen i sin helhet. Det var tross alt et erotisk spill, og vi visste begge at det kom til å ende med sex. Jeg ville på ingen måte gjøre ham noe vondt. Forstår de som vil vende på det og si, "hva om det hadde vært den andre veien". Prinsipielt er jeg enig, men her så forventet jeg nok innerst inne at han kunne komme seg ut av situasjonen om han absolutt ville, og om ikke annet si stopp. kroppsspråk blir nevnt her, men motstand og "lyder" var jo en del av rammen. Det er reaksjonene hans i etterkant som har fått meg til å innse at avslutningen var mot min samboers ønkse. Dette må ha gått fra lek til alvor i løpet av kort tid, kortere enn at jeg fikk summet meg til å tenke fornuftig. Skal ikke komme med flere unnskyldninger, men trenger å forklare dette litt for min egen del.

Uansett så skjønner jeg at dette er noe jeg blir nødt til å gripe fatt i. Vi har ellers et svært nært, åpent og godt forhold. Det ville være krise om denne "misforståelsen" skulle ødlegge alt...men først tilbake til arbeidet, pliktene kaller.

Takker for alle innspill.

Siren :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siren!

Jeg har ingen problemer med å se at dette ikke var tilsiktet, men en misforståelse. Ingen av oss her inne var der, og dermed er det for drøyt å dømme også.

Bare det at det var du og ikke han som skrev inn hit sier en del.

Han har nok litt såret stolthet, men jeg kan ikke tenke meg at forholdet ryker. Gi ham litt tid, og forsøk å snakke ut om det når det er kommet litt på avstand.

Det går nok bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser innlegget mitt ser jeg at det virker ganske hardt,jeg har ikke fått frem det jeg ville. Jeg mener fortsatt at dette ikke skulle ha hendt,men skjønner også at det fra din side var uskyldig lek.Dette må du selvfølgelig forklare for han. Viktigst av alt: gi ham tid til å fordøye det som skjedde,og forstå at du ikke mente å gjøre ham vondt. Tror heller ikke at forholdet deres kommer til å ryke av den grunn!

Jeg har selv opplevd noe lignende,med min kjæreste. Vi lekeslåss,og han tenkte ikke over hvor mye sterkere han er enn meg......Vel jeg satt igjen med en følelse av ydmykelse, jeg følte meg rett og slett litt utrygg på ham. Det er forferdelig vondt å bli såret av den man elsker mest! Men vi fikk snakket om tingene og vi er fortsatt sammen og har ett fantastisk forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo!!?!

såret stolthet???skule tro det ja, men hva søren!! enten må jo fyren være fullstendig pudings, eller så er denne damen sinsykt sprek. hva i huleste hun gjorde for å få et så stort overtak skulle nå jeg gjerne liikt å vite...stakkars fyr :o

vantro mannemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mann gjort noe sånn mot/med meg og jeg hadde fortalt om det her inne etterpå, hadde jeg fått beskjed om å anmelde ham og kvitte meg med fyren. Det viser hvor ulikt vi reagerer avhengig av om hva som skjer og om det er mann eller kvinne som det skjer med.

Men hele saken sier noe om hvor inmari viktig det er å ha rammer, sette grenser og kunne kommunisere. SM-par har stikkord og bruker man dette opphører alt. Dette må de ha, fordi de strekker grenser langt over hva andre kunne tenke seg, og hyl og protester blir en del av spillet.

For oss andre som bare lekeslåss og puler om hverandre og dermed kan havne i en situasjon som her beskrevet, kan man av og til trå over en grense. jeg synes imidlertid at man forplikter seg til å si fra når noe er ubehagelig, og at det øyeblikkelig respekteres. Kroppspråk må leses, men er vanskeligere å forholde seg til - men vi har også hatt nok av historier om voldtekstofferet hvor overgriperen "trodde hun vridde seg av glede og lyst, ikke smerte" - eller som Thea opplevde; "det blir bedre etterhvert". Jeg sier ikke du har voldtatt - men du har forbrutt deg mot noe som jeg ikke ser helt klart - en forståelse dere i mellom, brutt tilliten, jeg vet ikke. Jeg føler med dere begge.

Håper du og din kjære kan løse dette ved å snakke sammen - og at han ikke bare godtar unnskyldningen din, men virkelig klarer å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å si hvordan jeg hadde reagert i en slik situasjon. Når jeg lukker øyene, er det godt mulig jeg der og da hadde blitt opphisset av å bli "tvangsrunket". Men at jeg i ettertid hadde sett på dette som svært ydmykende.

Så jeg kan godt forstå han typen din. Råder deg til å legge deg totalt langflat, unnskylde hva du kan og si at om det hadde vært omvendt hadde det jo i prinsippet vært et overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av kvinneneog jentene her inne her veldig snare til å kritisere og angripe menn, og le og blåse av menn som komme rmed like historier...

Hadde denne historien vært om en jente som ble kåt, men ikke likte det alikevel (f.eks tråden om hun som ble befølt i fylla (hun latet som hun sov), da hadde adrenalinet flommet ..... :wink:

Jeg synes dette handler om dårlig kommunikasjon og dårlige antenner hos deg hånballdama... Dette var ikke bra!... Veldig viktig å bruke alle sanser hele tiden for å få med seg hvordan ting blir mottatt. dette gjorde du ikke her....

Så å legge seg flat og love bot og bedring høres lurt ut...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min første dag som leser av denne websiden, og mitt andre innlegg for dagen. Vil først bare si at dette virker som et spennende forum for både kvinner og menn, selv om kvinner er hovedmålgruppen.

Så til saken, en noe uvanlig sådan, men interessant på flere måter.

For det første så er jeg ikke av den oppfatning at du har begått et alvorlig overgrep, selv om du gikk over streken. Er også enig med dem som mener at forholdet vil holde, bare dere klarer å finne en fornuftig måte tilnærme dere problemet på. Jeg tror ikke han kommer til å føle seg særlig bedre dersom du blir for direkte, og mer eller mindre innrømmer å ha misbrukt ham/hans tillit. Vær varsom og la han få litt av verdigheten tilbake. Dette klarer du nok fint, bare vær tålmodig.

På den andre siden så viser innleggene hvordan mange av oss ser på kjønnsroller og forventninger. "Kvinner forgriper seg jo ikke mot menn". Vi hører i hvertfall av naturlige årsaker ikke mye om det, det blir for pinlig å snakke om. Ikke det at jeg tror dette er et utbredt problem, men det forekommer nok likevel i blant. En del kvinner er i dag langt tøffere og mer pågående enn det vi menn er vant til fra tidligere. Likevel vil kvinnen ha med seg de klassiske rolle forventningene inn i situasjonen, og misforståelser kan oppstå.

(En generell betraktning, og ikke spesielt rettet mot deg Siren).

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Syns det går litt langt. Typen har holdt meg fast under økten uten at jeg kunne komme meg løs men kan jo ikke si at det er voldtekt!

Hadde jeg sagt, slipp meg med en gang, hadde han gjort det.

Har vært utsatt for voldtekt og må si at det er noe helt annet. Kan ikke se noe sted at han bad deg om å slutte!

Tror heller at han likte det men syns allikevel det er nedverdigende å være svakere. Når du må sparke typen for å få han bort, er det noe helt annet. Har du det vondt og den andre fortsetter, kan man kalle det voldtekt. Prøv å si til han at du virkelig trodde han hadde det bra og at han må være klarere, dersom noe er galt. En gang trodde typen at jeg hadde smerter mens jeg bare hadde det utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trineline

Synes Madison har et poeng jeg, det virker jo som om det bare hadde vært for samboeren å si nok er nok? Sikker på at han ikke egentlig nøt ronkingen? Var virkelig nederlaget så stort at det ble for flaut å si fra, og at han derfor heller lot deg gjennømfore akten :-? ? Jeg syns det virker litt rart, men jeg bare spør. Han er jo tydeligvis ikke i topp humør om dagen, så noe må det jo være. Jeg synes som flere andre her at du gikk litt langt dersom han faktisk ikke ville dette. Jeg forstår også at du kan ha blitt revet litt med i øyeblikket, godt mulig jeg ikke hadde stoppet selv i samme situasjon. Vi er jo ikke snusfornuftige i alt vi foretar oss, spesielt ikke i opphisset tilstand. Kanskje dere kan lese gjennom disse innleggene sammen, etter at dere har diskutert saken litt? Får jo saken fra flere sider her, så kanskje det kan hjelpe?

uansett good luck,

Trineline :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Problemet mitt er bare d at jeg ikke for mitt bare liv kan fatte at denne mannen ikke skulle klare å komme seg løs hvis han ville d; Håndballdamen må jo da være adtskillig tøffere og sterkere enn ham.

D kan da ikke finnes flere Thomas Gjertsen`er i dette landet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere jenter som ikke kan fatte at denne mannen ikke kunne komme seg løs om han ville det..... vet dere hvordan det føles på kroppen og hvor vondt det kan gjøre om en penis blir f.eks. bendt i en retning den ikke burde bendes for hardt?

Jeg kan garantere at når noen holder rundt penis din og ikke vil slippe den..... da er ikke det akkurat tiden for de store bevegelsene for å komme løs akkurat, det kan faktisk gå veldig galt rent fysisk sett. En penis er ikke en gummisak som henger og slenger løst på kroppen.

Dessuten er jeg overbevist om at han på en eller annne måte har sagt stopp, men at Siren under kampens hete har oversett eller tolket det som en del av leken.

Dette var en lek som utartet seg til noe langt mer alvorlig.... begge to har reagert på en måte som den andre overhodet ikke forutså. Han fikk utløsning så fysisk virker det som han hadde det bra, kanskje derfor mange har så vanskelig for å forstå reaksjonen hans, men psykisk viser jo oppførselen hans at dette er noe han har fått en reaksjon av og da er det for alvorlig til å le eller fleipe om lenger.

Siren, spør om han vil snakke om det...... gjør det som en tidligere sa på en måte der du ikke gnir det inn at du faktisk fikk overtaket på han fysisk, men si at du i etterkant har innsett at det som skjedde ikke burde ha skjedd. Vil han ikke prate om det så gi han tid til å samle tankene og fundere rundt det..... si at han kan ta det opp når han måtte føle for det.

Jeg er helt overbevist om at dette lar seg ordne for dere to, men det krever nok at du er forsiktig her og ikke på noen som helt måte virker triumferende overfor han slik som man fikk inntrykk av i begynnelsen av innleggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi kutte ut mobiltekst her inne?

Konsentrerer deg om innholdet du, og så lar vi folk skrive som de vil, så lenge innholdet kommer greit frem, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håndballdamen

Tusen hjertelig takk alle sammen!!! :) !! har fått mange flere seriøse innlegg enn ventet, og de har virkelig vært til hjelp. Har hatt et stort behov for å rydde opp i tankene etter denne opplevelsen. Har på mange måter følt meg som et "freakshow" oppi det hele. Har ikke kunnet diskutere det med mine venninner av hensyn til sambo, det hadde jo bare gjort saken værre. Vi har vært sammen i snart 4 år nå, og ordet "giftemål" har vært nevnt ved et par anledninger. Dette er derfor viktig for oss begge.

Til de av dere som mener at han egentlig likte det, så tror jeg nok ikke det. Straks jeg slapp taket sprang han opp av sengen og låste seg inne på badet. Det gjør man vanligvis ikke etter en vellykket hyrdestund. Og til de av dere som mener at jeg må være så mye sterkere enn ham så tror jeg egentlig ikke det heller. Kanskje/kanskje ikke, men i hvertfall sterkere enn han hadde forventet. Dette er jo ikke noe jeg som et voksent menneske går rundt og funderer på til daglig. Jeg er jo like glad i ham uansett, men innser at han finner situasjonen ubehagelig. Vi er omtrent like høye, jeg er et sportsmenneske og min samboer er mer et lesemenneske, så helt fjernt er det tross alt ikke. Uansett gjort er gjort. Det var første gang vi "lekesloss" på denne måten, og som Kristian påpeker så hadde jeg et rimelig fast grep rundt penis mot slutten. Tror muligens at du kan være rimelig nær virkeligheten med innlegget ditt Kristian, sett fra min samboers side. Setter stor pris på at så mange av dere mener dette ikke var et alvorlig overgrep, jeg ble nemlig svært varm i toppen da jeg leste noen av de første krasse innleggene. Det var rene utenfor kroppen opplevelsen.

Jeg er ikke sikker på om jeg tør å følge ditt råd Trine om å la ham lese disse innleggene. Er usikker på hvordan han vil ta det, men skal vurdere det hvis det faller naturlig. Innholdet har jeg jo uansett med meg videre.

Er optimistisk og langt lysere til sinns nå,

varsom klem fra Siren :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...