Gå til innhold

Sengegymnastikk med etterspill..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Håndballdamen

Hjelp!!! vi kan ikke snakke sammen lenger.

De siste 4-5 ukene har vært av det kjølige slaget, og jeg ser ikke noen enkel løsning på problemet. Situasjonen er trolig ikke av det klassiske slaget, men jeg håper likevel noen har et godt tips på lur.

Jeg er en svært aktiv kvinnehåndball utøver, og er derfor i noe bedre trim enn gjennomsnittskvinnen. Dette har også vært foranledningen til mitt/og min samboers problem. Kort fortalt så begynte det hele med en vennskapelig "brytekamp" i sengen mellom meg og min samboer. Jeg ble etterhvert ganske ivrig, noe som resulterte i at jeg fikk min kjære i en rimelig ufordelaktig posisjon. Denne satte meg i stand til (egenhendig) å kontrollere hans utløsning, noe jeg i min opphisselse også gjorde (desværre). Jeg oppfattet det hele som lek og syntes ikke dette var noe å fortvile seg over, men min samboer opplevde tydeligvis dette helt annerledes. Jeg har forsøkt å diskutere det med ham, men han blir bare sur og unngår meg. Slik kan det ikke fortsette, vil dette gå over av seg selv? skal jeg bare late som ingenting? Forventer ikke å finne fasiten, men råd mottas med takk

Hilsen noe fortvilet..

Håndballdamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håndballdamen

Sexysadie,

Uten at jeg ønsker å gå for teknisk i detaljene, så kom jeg i en gunstig posisjon bak ham og (hånd)runket ham av samtidig som han forsøkte å komme seg fri. Han opplevde tydeligvis dette som svært ubehagelig, noe jeg ikke oppfattet i kampens hete.

Håndballdamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håndballdamen

He He..

Ja det var jo egentlig en ganske fornøyelig situasjon slik jeg ser det, og faktisk ganske pirrende der og da. Jeg håper og tror du har rett i at hans sårede stolthet vil leges over litt tid (nesten sikker). Jeg har definitivt ingen planer om å gjenta den bedriften..det ville jo vaere direkte respektløst. Takk for innspillet Sexysadie.

Håndballdamen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myllarguten

Handballdamen,

For meg verkar heile situasjonen litt merkeleg, dei fleste gutane eg kjenner vil setje stor pris på den slags handsaming. Men om det no verkeleg var slik at han brukte krefter for å kome seg laus og ikkje makta det, så kan eg skjøne at det må ha vore eit nederlag. Er det slik å forstå? Ikkje stas å verte overmanna av dama si. :oops: :evil: Veit ikkje kva som er best, å diskutere det, eller berre la humla suse. Det kjem an på korleis han er som person. Han kan jo trøyste seg med at han ikkje er åleine (ref dagens avisoppslag om vår alles elska og hata Giertsen). Den godaste Thomas ser ut som om han må ta saken i ei anna hand for ei tid framover. :hoho: Men seriøst så trur eg det vil løne seg å lufte problemet forsiktig.

Myllarguten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du runka han, mens han forsøkte å komme seg fri???

Lukter litt overgrep her.

Ikke alene blir han ydmyket ved at han ikke klarer å komme seg fri, og i tillegg gir du han en orgasme han ikke vil ha, samtidig som du nyter å ha kontrollen på den måten.

Han kan ikke føle seg som mye mann i disse dager.

I en omvendt situasjon ville det vært seksuelt overgrep, så du får tenke litt over hva det egentlig var du gjorde, og hvorfor du syntes at det var så godt. Etterpå bør du krype skikkelig til korset og unnskylde en masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skjønner du ikke reaksjonen hans??? Stakkar fyr!!!!

Denne episoden minner meg om da jeg skulle prøve analsex for første gang. Eksen min hadde mast om det i flere år da jeg endelig sa at, greit vi kan forsøke. Det var definitivt noe av det jævligste jeg har vært borti. Det gjorde så vannvittigvondt, og når jeg ba typen min om å stoppe sa han "nei, vent litt da.Det blir sikkert bedre snart"

Til slutt var jeg nødt til å sparke han i magen så jeg fikk han unna meg. Jeg hadde det ordentlig fælt etterpå. Jeg hadde vært sammen med typen i over 2 år, men satt der med den værste følelsen av å ha blitt voldtatt :cry:

Jeg sier som Katta. Be ham om unnskyldning. Det er det miste du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håndballdamen

Oioi,

Det var sterke ord fra dere, men jeg tar det til meg. Dårlig dømmekraft fra min side i situasjonen var det helt klart, men jeg gyser ved ordet overgrep.

Jeg har som idrettsutoever et sterkt konkurranseinstinkt, og innrømmer gjerne en viss glede over "seieren", vi var jo begge med på leken fra starten. Jeg forsto også at han ikke var i stand til å komme seg løs, men ikke at han ikke hadde lyst til å gå videre. Han hadde kraftig ereksjon og sa ikke i fra om at runkingen var uønsket. Etterpå innsåg jeg at han var for flau til å si fra. Jeg har vært svært lei meg for dette i det siste, og prøver som sagt å gjøre opp for det. Håper bare at han vil akseptere min unnskyldning etterhvert. Skal være snill som et lam heretter :(

Er det noen av de mannlige leserne som er enige med mine medsøstre her, gikk jeg virkelig så langt over streken? Takk for konstruktiv tilbakemelding, jeg gremmes.

Siren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa nå ikke at du hadde voldtatt noen da, det var slik jeg følte det etter min episode.

Det er tydelig at du har tenkt mye på dette og angrer deg. Men forsøk og si det til ham som trenger det istedet ;)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å tvinge noen til å "ha sex" uten at de vil det selv, høres ikke helt OK ut, selv om man er kjærester og kjenner hverandre. Synes du skal si unnskyld til kjæresten din, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sterk konkuranseinnstinkt? VOLDTEKT hadde du skreket gjort om det var omvendt.

Skal alle som er "sterk" ha lov til å ta seg til rette? DU,unnskyld meg, men jeg syns ikke du er noen sterk person akkurat.

Snu litt på det. Om jenter som inviterer en mann med hjem på kaffe. Han voldtar, men herregud du ba han med hjem FRIVILLIG?

HJELP, verden er gal og jeg vil av.

Her svarer kvinner med å le av hele greia.

Hadde det vært en jente som hadde skrevet dette så tenker jeg svarene hadde komt fort. Få svinet ut, anmeld han, gå til politi.

Si meg, bor han hos deg enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor så harde ord? Hun sier selv at hun angrer, og at hun mistolket situasjonen. En feil ja, men de må da være voksne nok til å snakke ut om dette og legge det bak seg.

Mulig han fant det nedverdigende og derfor reagerte på denne måten, men likevel, det var da ikke et fremmed menneske som gjorde det.

Jeg synes ikke det er grunn nok til å kaste ut noen om forholdet ellers er som det bør være.

Om hun ber om unnskyldning, og han går med på å snakke ut om det, må da dette gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Harde ord?? Ærlig talt!! Gå igjennom en del disk. her inne hvor det er kvinner som det gjelder.

Der er det ikke noe kjære mor akkurat.

Jeg kjenner folk som er blitt utsatt for sex uten samtykke, det er faktisk strafferammer for slike ting i Norge.

Det er mange leker man kan være enig i,men ikke nødvendigvis slutten. Slik som i dette tilfellet.

Les hva hun skriver en gang til. Hva vil du kalle det om det ikke var VOLDTEKT?

Om jeg kysser en mann, så sier jeg ikke ja til noe mere av den grunn.

Det hun unnskylder seg med er at hun er så godt trenet og har konkuranseinnstinkt? Har du hørt på tøvete greier?

Jeg er godt trenet selv, men det var ukjent for meg at det i øverste etasje siver ut i takt med styrken på musklene.

Hun har fornedret mannen på det groveste. Så nå skal hun være snill som et lam. Det handler ikke om å være snill/slem.

Damen burde vert straffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I begynnelsen tenkte jeg: morsomt innlegg! Men etterhvert som synspunktene har kommet her, må jeg si meg enig med de som mener dette grenser til voldtekt. Hva om det hadde vært deres samboer som hadde gitt dere (jeg snakker til kvinnene nå) en uønsket orgasme samtidig som han holdt dere fast?

Det er i bl.a disse tilfellene krisesentrene blir brukt i Norge. Overgrep av partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myllarguten

Hmm!!!

Trur eg vil kommentere dette innlegget ein gong til. Alvorlige ord som vert retta mot Siren her. Sjølv må eg seie meg einig med thea og Hege, ikkje bra dette men det bør gå an å skvære opp. Vanskeleg for oss her å døme situasjonen fullt ut, det får du gjere sjølv. Har også noko vanskeleg for å sjå korleis dette kan ha gått for seg, men velgjer å tru deg på ditt ord.

Eg vil likevel seie dette frå eit mannleg perspektiv.

For meg er det heilt utenkjeleg å havne i ein slik situasjon, på leik kanskje ja, men verkeleg nei!! Slik har truleg også sambuaren din tenkt, som mann. Audmjukinga kan difor ha vore stor dersom situasjonen faktisk har utfordra den overtydinga. Sjølv hadde eg nok også teke dette rimeleg tungt med det same. Det skal i så fall litt meir til enn eit klapp på skulderen for å bøte på det. Må nok bruke litt tid på kome attende til kvardagen, men eg vil heller ikkje krisemaksimere.

Som det tidlegare er nemt her inne...kryp til korset snarast og bruk kreftene på banen i staden.

Myllarguten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...