Aquarius449 Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 Noen fra Møre og Romsdal som kunne tenke seg å bli kjent? Jeg er en Mann i 30 årene som godt kunne tenke meg flere venner. Har varierte interesser som feks foto, bil, sykkel, ski, buldring, gaming, styrketrening, fjelltur. Jeg har mye livserfaring og er glad i gode samtaler. Tar ikke meg selv så veldig høytidelig og er enkel å snakke med. Kanskje vi kan bli turvenner? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Hei! Hvor holder du til? 😀 Bir nesten på møre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middia Skrevet 12. mars 2023 #3 Del Skrevet 12. mars 2023 Hei, bor i Møre og Romsdal Litt yngre enn deg da. I 20 årene. Ta kontakt om du vil prate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius449 Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 13. mars 2023 Gjest Middia skrev (13 timer siden): Hei, bor i Møre og Romsdal Litt yngre enn deg da. I 20 årene. Ta kontakt om du vil prate. Tror du må ta kontakt med meg siden du har gjestekonto. Send meg en melding i inboxen min :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå