Gå til innhold

Hvordan fortsette å pule rett etter å kommet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen tips på å fortsette å pule etter å ha kommet? Visst madamen ikke har kommet?

Anonymkode: 5e0df...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sørge for at madammen får orgasmen(ene) sin før du begynner å pule?

Anonymkode: 14f28...605

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noe vits i å fortsette å pule hvis hun ikke kommer av puling? Konsentrer deg heller om klitoris etter at du har kommet.

Anonymkode: 1a762...534

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Noen tips på å fortsette å pule etter å ha kommet? Visst madamen ikke har kommet?

Det er ikke lett men om jeg merker at det nærmer seg dor dama så klarer jeg å fortsett lit til slik at hun får orgasme. 

Det beste er at hun kommer først og da gi henne mye nytelse før knulling. Noen ganger klarer jeg å holde lenger en det normale og hender jeg kan holde på lenge uten å komme. Er veldig viktig i sex at begge nyter så fint å snakke om det .Spesielt om en knuller ei som ikke du er kjent med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan bare snakke for meg selv, men dette er ikke lært, men kommer an på dagsformen, noen ganger går den rett og slett ikke ned igjen. Klarer ikke se hvordan jeg kan lære meg å gjøre det de dagene formen ikke er på topp, mulig det går an, men da må man lære seg å ha full kontroll over ereksjon uansett når og hvor, og er det mulig, så er det nok mange impotente som gjerne skulle hatt den informasjonen 

Anonymkode: db01e...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har dame, men har kunne tenkt meg å fortsette til hun kommer de gangene jeg har kommet før henne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dame, men har kunne tenkt meg å fortsette til hun kommer de gangene jeg har kommet før henne

Men det hjelper jo ikke det om hun ikke kommer av denne "pulinga". Enten må du gjøre et godt forarbeid eller så må du bytte taktikk.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (Akkurat nå):

Men det hjelper jo ikke det om hun ikke kommer av denne "pulinga". Enten må du gjøre et godt forarbeid eller så må du bytte taktikk.

Nå er det ikke uvanlig at kvinner bruker lenger tid å komme med penetrering enn menn, for de kvinnene som klarer det, for det er et mindretall som har opplevd det, da er det ikke akkurat feil å kunne fortsette om hun tigger etter mer

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (3 minutter siden):

Hun kommer som regel som jeg skrev tidligere. Men det er noen ganger jeg kommer før henne, og det er da jeg kunne tenkt meg å fortsette å pult henne til hun kommer, men får litt vondt i penisn hvis jeg fortsetter, men kunne tenkt meg å lært noe triks så jeg kunne gjort henne ferdig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tipset her; sørg for at hun får orgasme før deg.
Er jo et faktum at et flertall av kvinner ikke får orgasme av penis i vagina alene..
Så du må jobbe litt, stimulerer klitoris, kanskje gi henne en runde med oral.

Jeg foretrekker å sørge for at hun kommer først, så kan jeg komme inn i henne, og få min orgasme.
Vi har da begge god opplevelse, og nytelse av sexen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er det ikke uvanlig at kvinner bruker lenger tid å komme med penetrering enn menn, for de kvinnene som klarer det, for det er et mindretall som har opplevd det, da er det ikke akkurat feil å kunne fortsette om hun tigger etter mer

Derfor jeg sier han må gjøre bedre forarbeid evt. Han klarer ikke mer etter han har kommet...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun kommer som regel som jeg skrev tidligere. Men det er noen ganger jeg kommer før henne, og det er da jeg kunne tenkt meg å fortsette å pult henne til hun kommer, men får litt vondt i penisn hvis jeg fortsetter, men kunne tenkt meg å lært noe triks så jeg kunne gjort henne ferdig også.

Hvor mye bidrar hun selv? Begge parter har ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var ikke det som var spørsmålet, og heller ikke problemet, det var at jeg som nevnt tidligere har lurer på hvordan fortsette etter å ha kommet? Visst du ikke kan å lese.

Macro skrev (1 minutt siden):

Hvor mye bidrar hun selv? Begge parter har ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke det som var spørsmålet, og heller ikke problemet, det var at jeg som nevnt tidligere har lurer på hvordan fortsette etter å ha kommet? Visst du ikke kan å lese.

Øv deg da. Ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knulle en dame som er så fin at hun gjør deg kåt nok til å fortsette å knulle henne mer.

For min del blir jeg veldig tent av å knulle en dame full av sæd, så perfekt å fortsette etter først å ha kommet inni henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare dytt tau i 2-3 minutter til refraksjonsperioden er over og så start på runde to? Vær obs på at rundt fjerde eller femte runde begynner det å ta lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare vent litt, så får du den opp igjen. Han jeg har sex med kommer som regel fire ganger, og jeg kommer iallfall en gang i løpet av disse. Hun kan jo gjerne stimulere klitoris selv under sexen, om det blir utfordrende for deg å gjøre det samtidig. 

Anonymkode: 857f6...fa4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...